Achizitie publica - Reabilitare termica a blocurilor : Str. Pancota nr.9 ,Bl.12 Nord Sc 1,Str. Pancota nr.9 ,Bl.12 Nord Sc 2,Str. Pancota nr.9 ,Bl.12 Nord Sc 3,Str. Pancota nr.9 ,Bl.12 Nord Sc 4, Str. Elena nr.2 Bl.OD7C sc.1 si Str. Banitei nr. 1 Bl.OD 59, Sc B+ C
Detaliu pentru invitatia numarul 356417
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356417/10.12.2013
Denumire contract: Reabilitare termica a blocurilor : Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 1, Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 2, Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 3, Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 4, Str. Elena nr.2 Bl.OD7C sc.1 si Str. Banitei nr. 1 Bl.OD 59, Sc B+ C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorul 2 al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 0212524446, Fax: +40 0212524446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Victorita Bocea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Sectorului 2 str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica a blocurilor : Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 1, Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 2, Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 3, Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 4, Str. Elena nr.2 Bl.OD7C sc.1 si Str. Banitei nr. 1 Bl.OD 59, Sc B+ C
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare termica a blocurilor : Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 1, Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 2, Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 3, Str. Pancota nr.9 , Bl.12 Nord Sc 4, Str. Elena nr.2 Bl.OD7C sc.1 si Str. Banitei nr. 1 Bl.OD 59, Sc B+ C, se va realizaprin izolaretermica a anvelopei , refacerea instalatiilor sanitare si termice, cu respectarea cerintelor din documentatiile tehniceelaborate de proiectanti de specialitate si vizate de verificatori atestati MDRT.Valoarea estimata finala a contractului de lucrari este compusadin ; valoareaestimata initiala a contractului de lucrari + valoareacotei maxime admise de 10 % aferentacheltuielilor diverse si neprevazute. Valoareatotala a cheltuielilor diverse si neprevazute este de 465 320, 00 leiin procent de 10 %, asa cum a fost stabilitade proiectant in devizul general.Valoarea estimata initiala totala fara cheltuieli diverse si neprevazutefara TVAeste de4594350, 00 lei. Valoarea finalatotala ( avand incluse si cheltuielile de diverse si neprevazute)estimata este de 5 059 670, 00 lei. Valoareaestimata finala a contractului de lucrarieste compusa din : valoarea estimata initial + valoareaoteimaxim admise de 10%aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute (conform H.G.nr. 28/2008 privind aprobareacontinutului cadru aldocumentatieitehnico economiceaferente investitiilorr publice precum si a structurii si metodologieide elaborarea devizului genersl ptr. obiectivele de investitii si lucrari de interventie).
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 059, 670 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 17000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantieide participareeste de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conform cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatieide participare.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.14 , cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO37TREZ7025006XXX000197, deschis la Trezoreria Sector 2 Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de C.N.S.C autoritatea contractanta va retine contestatarului suma calculata conf. art.278^1 alin.1 si alin. 2 din O.U.G. nr.34/2006. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoriaI.M.M conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Formularul nr.15.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in oricare forma din formele de la art. 90* din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM conf. Lg 346/2004.in cazul in care operatorul economic constituie garantia de buna executie prin retineri succesive. dupa semnarea contractului, inainte de emiterea ordinului de incepereoperatorul economic, are obligatia de a constituigarantia de buna executie incuantum de 0, 7 %din valoarea de 10 %, respectiv 5 % dupa caz din valoarea contractului fara TVA . Diferenta se constituieprin retineri succesive din sumele datoratepentru facturi partialecare se achita de catre autoritatea contractanta. Perioadade garantie a lucrariloreste de 5 ani si decurge de la data admiterii receptiei la terminarea lucrarilor si pana la receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrulaceleiasi procedurii: a)sa depuna doua sau mai multecandidaturi/ oferte individuale si/sau comune, subexcuderii din competitie a tuturor candidaturilor / ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala /comunasi sa fie nominalizat ca tert sustionator in cadrul unei alteoferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ; c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Oferta trebuie sa contina Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal nominalizat sa semneze toate documentele ofertei - se va completa Formularul nr. 1. 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: se va completa Formularul nr. 2 ( Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 , la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare). 2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura se va completa Formularul nr. 3.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se va completa Formularul nr. 4, 4. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Se va completa Formularul nr.8. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul) Declaratia se va completa cu numele/ prenumele, functiafiecarei persoane mentionate. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: * Neculai Ontanu - Primar * Toader Mugur Mihai, Viceprimar * Ion Marin - Director executiv Directia Economica * Elena Nita ? Director executiv, Directia Juridica * Viorel Mindroi - Director, Directia Achizitii si Contracte Publice * Victorita Bocea - Sef Serviciu, Serviciul Achizitii Publice * Georgeta Vizireanu - Consilier, Serviciul Achizitii Publice, Radu Neg-Consilier, Serviciul Achizitii PubliceRizea Ana - Consilier, Serviciul Achizitii Publice * Nita Gheorghe - Consilier, Serviciul Achizitii Publice * Istrate Vasile - Consilier, Serviciul Achizitii Publice * Fogoras Claudiu George- Consilier Juridic , Directia Juridica * RapaLenuta - ConsilierServiciul CFP 5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care esteprevazuttermenul limita de depunerea ofertelor /candidaturilor, in original sau copie ?conform cu originalul?.Se vor accepta inclusiv operatorii economici care au datorii cu reesalonari aprobate de institutiile publice abilitate in acest sens. 7. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in careeste prevazut termenul limita de depunerea ofertelor/candidaturilor, in original sau copie ?conform cu originalul?. Ofertantul din ale carui certificate constatatoare rezulta ca nu si-a indeplinit obligatiile de plata reprezentand impozite si taxe va fi exclus din procedura de achizitie. 8 Cazier judiciar al ofertantului/candidatului. 9. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si 181, lit a, lit. C^1, lit d, din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte si se va prezenta Acordul de asociere. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional : a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sarezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original sau copie ?conform cu originalul? care trebuie sa cuprinda informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.?;b) Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedereformal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna estedeclarata castigatoaresi numai daca o astfel de masura reprezintao conditienecesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertantulare dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantulare obligatia de a precizapartea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractantisi datele de recunoastere ale subcontractantiilorpropusi.Asociatii vor depune o Declaratie pe propria raspunderecf.art.69^1 din OUG 34/2006.NOTA: se vor avea in vedere prevederile ORD.ANRMAP 509/2011., Declaratiereferitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii3 ani, Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fisustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificari si completari ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnicasi profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludereadin procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).NOTA : se vor avea in vedere prevederile Ord.ANRMAP509/2011, Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat , prin care aceasta confirma faptul cava pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnicesi profesionale invocate, Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionalavacompleta o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, Informatii privind personalul tehnic minim de specialitate si de asigurare acalitatii- minim 1 responsabil tehnic cu executia (RTE)- minim 1 responsabil cu calitatea (C.Q.)- minim 1 inginer constructii civile- minim 1 sef santier- minim 1 responsabil SSMSe vor prezenta autorizatii/certificate deatestare profesionala silegitimatiile aferente (valabile la data limitade depunere a ofertelor)sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-arealizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementariin vigoare)Documentele solicitate se vor prezenta valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionalasi calificareapersonalului de conducere, precum si ale persosnelorresponsabilepentru executia lucrarilor. Se vor prezentaatestatul si/sau legitimatia persoanelor reponsabile pentru executia lucrarilor., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Se vor prezentainformatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, dotarile, mijloacele de transport de carepoate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Obligatoriu ofertantul trebuie sa aiba indotare/ contract de inchiriere schela tubulara fixa fiind interzis folosireaalpinismului utilitar la executia lucrarilor;Ofertantul trebuie sa faca dovada detineriiin proprietate sau unui angajament /contracte de inchiriere a utilajelor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport si alte mijloace fixe necesare pentruindeplinirea contractului.Documentele solicitate se vor prezenta valabile ladata limita de depunere a ofertelor.Ofertantul/candidatul trebuie sa prezinte o declaratie prin care seangajeaza ca in situatia in care este declarat castigator , inainte deinceperea lucrarilor sa se incheie un contract de prestari servicii cu ogroapa de gunoi ( conform H.G. nr.349/2005 si O M MGA nr. 95/2005 cumodificarile si completarile ulterioare.ulterioare- Autoutilitara de maxim 3, 5 to (conform H.C.G M.B nr.134/2004), Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani sevor calcula de la data limita de depunere a ofertelor) in urma, insotita decertificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivelecertificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilorsi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Experienta similara - valoarea cumulata a max 2 contracte similare (din celedeclarate) avand ca obiect executia de lucrari de constructii civile si industriale, sa fie de cel putin egala cu :1 500 000, 00 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursulmediu anual lei/ alte valutecomunicate de BNRpentrufiecare an in parte. ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii)., In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nudetine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritateacontractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau doveziprezentate de operatorul economic respectiv, in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritateacontractanta va accepta certificate echivalente emise deorganisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Certificatele prezentate vor fi eliberate de un organism acreditat, ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.12.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.12.2013 13:57