Achizitie publica - ,,Reabilitare termica bloc 39 sc. C , str. Dinu Lipati ? executie lucrari (rest de executat+remedieri)??.
Detaliu pentru invitatia numarul 340675
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340675/07.12.2012
Denumire contract: , ,Reabilitare termica bloc 39 sc. C , str. Dinu Lipati ? executie lucrari (rest de executat+remedieri)??.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Reabilitare termica bloc 39 sc. C , str. Dinu Lipati ? executie lucrari (rest de executat+remedieri)??.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie executarea lucrarilor de interventii la Blocul 39 sc. C , str. Dinu Lipati, Municipiul Targoviste.Mentionam faptul ca imobilul a fost reabilitat termic partial.In urma evaluarii in teren a stadiului fizic precum si calitatea lucrarilor executate de catre proiectant, s-au constatat deficiente in ceea ce priveste modul de executie si necesitatea continuarii lucrarilor ramase de executat. Ca urmare a incetarii de drept a contractului de lucrari si a nefinalizarii obiectivului de investitii de catre firma de constructii, Primaria Municipiului Targoviste a decis continuarea lucrarilor ramase de executat prin incheierea unui nou contract de lucrari.Deasemenea se vor executa si lucrari de remediere conform devizului si caietului de sarcini intocmit de proiectant.
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 177 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.843 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.278 indice 1 este 921, 77 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare, conf.prevederi.art. 86 din H.G.nr.925/2006: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditi.legii, de o societate bancara/ societate de asigurari-Form.18 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;ordin de plata: in contul RO26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, CIF 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare se va completa si se va depune in original la sediul Autoritatii contractante: Registratura Primariei Municipiului Targoviste, Corp B, Str. Revolutiei, nr. 1-3, Cod postal 130011, Targoviste, pana la termenul limita de primire a ofertelor.Aceasta va fi scanata, incarcata si in S.E.AP. Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.- valoare amenda? 921, 77 lei.Se va prezenta F 19.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati. Cursul de schimb valutar luat in calcul va fi cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?.Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota : Aceasta declaratie se va completa si prezenta de orice operator economic participant la procedura : OFERTANT, ASOCIAT, SUBCONTRACTANT, TERT SUSTINATOR.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante - jr. Gabriel Florin Boriga PRIMAR; ing. Tutuianu Ioan VICEPRIMAR; jr. Chiru Catalin Cristea SECRETAR; ing. Marius Constantinescu ADMINISTRATOR PUBLIC; Constantin Balasa-Director executiv; ing. Dragos Folea Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu Sef Bir. Investitii-Achizitii publice;ec. Daniela Popa Director executiv Directia economica, ec.Cerasela Ciuca Director executive adjunct Directia economica;Consilieri municipali care auparticipat la sedintele Consiliului Local in care au fost aprobati indicatorii privitori la aceasta investitie: Albu Andrei Bogdan, Ana George Bogdan, Babeu Pavel, Badiu Cristina Minerva, Baluta Vasile, Banescu Rodica, Briceag Paul Robert, Cioaca Nicolae Gabriel, Butnaru Valeria, Danciulescu Ion, Diaconu Diana Elena, Diculescu Maria, Dumitrescu Claudiu , Enache Lucian , Fratila Ioan Cezar, Georgescu Alen, Iancu Avram/Bozieru Cosmin Petrut, Ilie Valentin, Iorga Liviu, Lita Ion, Matei Gheorghe, Mocanu Livia, Motoc Honorius, Neculaescu Zotic Catalin/Dobanda Ion, Pantea Viorel, Patrascu Eugen, Paraschiv Cornelia, Paunas Maria Roxana, Paunescu Mihai Andrei, Raducanu Tudorica, Radulescu Catalin, Rusescu Gheorghe, Stan Daniel Cristian, Stanescu Iulian, Serban Alexandru, Tanase Silviu Gabriel, Tutuianu Ioan, Vasiliu Emilian Teodor;4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Dovedire: 1. Completarea si prezFentarea Formularului 5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 1.Cerinta1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire: 1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, ,numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 92.000 lei.Se vor prezenta documente din care sa reiasa informatiile solicitate, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat (bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani sau alte documente echivalente)- in copie;2.Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor trei ani; se va completa si prezenta Formular 8 - Fisa de informatii generale;Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., Continuare : In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatoruleconomic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia financiara aferenta.Nota: Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri globala., 2.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm - instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara aofertantului /grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1." din OUG 34/2006., Continuare: Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica, la data depunerii ofertelor.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari.Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera: Prezentarea a minim 1 ? maxim 2 contracte similare de executie lucrari a caror valoare cumulata sa fie minim 92.000 lei (fara TVA).a) Completarea si prezentarea Formularului nr. 9 ??Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, si anexa aferenta reprezentand lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5ani, continand valori, perioade de executie, locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu., Continuare : b) Completarea si prezentarea Formularului 9a Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul. c)Se vor prezenta certificari de buna executie aferente contractelor prezentate ca experienta similara. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritate contractanta sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ; d)Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective/s-a facut receptia lucrarilor respective., 2. Echipamente necesare pentru executarea contractuluia) Completarea si prezentarea Formularului nr. 10 , ,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., 3.Utilaje solicitate: -schela metalica tubulara exterioara, cu platforme de lucru ? conform proiect tehnic.1.Ofertantul va trebui sa faca dovada ca detine in proprietate, leasing, sau cu contracte de inchiriere, dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe disponibilizate pentru indeplinirea contractului2.Se vor atasa, dupa caz: -copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare/Registrul mijloacelor fixe, in care vor fi marcate echipamentele minimale solicitate, -copie dupa contractele/ precontractele de inchiriere;
-copie dupa contracte de leasing;
-copie dupafacturi fiscale sau alte dovezi pe care le detine operatorul economic., 4.Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractuluiCompletarea si prezentarea Formularului nr. 11- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va completa si prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-Formular 11.1., 5.Componenta echipei solicitate -1 Sef santier cu studii de inginerie in domeniul constructiilor. Se va prezenta Formularul 11a- ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ??Declaratie de disponibilitate?. CV-ul va fi insotit de copii dupa diploma de studii ; -1 Responsabil tehnic cu executia (RTE Domeniul I) ?diploma studii superioare; atestat responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere si legitimatie vizata la zi conform art. 23 lit. c din legea 10/1995 privind calitatea in constructii. Se va prezenta Formularul 11a- ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ??Declaratie de disponibilitate?. CV-ul va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-se va prezenta zona unde sunt vizele de valabilitate, Continuare : -1 Responsabil cu asigurarea calitatii, conform Hotararii nr. 766*) din 21 noiembrie 1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare; Se va prezenta Formularul 11a- ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ??Declaratie de disponibilitate?. CV ?ul va fi insotit de copii dupa diploma de studii superioare; Se va prezenta si o decizie interna de numire. -1 Responsabil de securitate si sanatate a santierului ? atestat conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006. Se va prezenta Formularul 11a- ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ??Declaratie de disponibilitate?. CV ?ul va fi insotit de copii dupa documente doveditoare privind atestarea profesionala solicitata. Pentru aceasta cerinta se pot prezenta documente si din partea unei societati externe autorizate conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006., 6.Informatii privind subcontractantii.Completarea si prezentarea Formularului 12- Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, impreuna cu Formularul 13 - Acordul de subcontractare.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 13.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11 din HG 925/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic nu va mai prezenta formularul 12 siformularul 13., 7.Informatii privind asociatiiCompletarea si prezentarea Formularului nr. 14-Acordul de asociere, care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte., Continuare : Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant si catre cine transmite documente/corespondenta/verificare/subcontractantul. Anexa la acordul de asociere se vor completa si prezenta: Formularul nr. 15-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Formularul nr. 16 ?Declaratie privind legalizarea asocierii.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va mai prezenta formularele 14, 15 si 16, 8.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, - Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic , in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.1 sau Formularul 7.2, dupa caz., Continuare: Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1" din OUG 34/2006.Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economicva fi prezentat in forma autentica, la data depunerii ofertelor.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii- Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 :2008 sau echivalent.Ofertantii au obligatia sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, pentru lucrarile asumate in cadrul asocierii. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate., Informatii privind standardele de protectie a mediului - Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 :2005 sau echivalent.Ofertantii au obligatia de a prezenta certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectie a mediului, raportat : a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS); b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea., Continuare : In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, pentru lucrarile asumate in cadrul asocierii. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 09:34