Achizitie publica - ?Reabilitare termica blocuri Comuna Snagov?
Detaliu pentru invitatia numarul 326925
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326925/15.05.2012
Denumire contract: ?Reabilitare termica blocuri Comuna Snagov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Snagov (Primaria comunei Snagov)Cod fiscal: 5643775, Adresa: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Telefon: 4910642, Fax: 4910653
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Romania, cod postal: 077170, telefon: +00 214910642, fax: +00 214910653, persoana de contact: Nelu Oprescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Romania, cod postal: 077170, telefon: +00 214910642, fax: +00 214910653, persoana de contact: Nelu Oprescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare termica blocuri Comuna Snagov?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare termica blocuri Comuna Snagov; Valoarea minima a intervalului de 916.084, 51 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, aferenta celor 3 blocuri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima de 3.860.100, 76 reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari ce se pot realiza in baza art. 122, lit j, in cazul in care vor fi alocate fonduri suplimentare pentru realizarea altor lucrari de aceeasi natura
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 916, 084.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 18.000 lei, sau echivalentul in alta moneda de circulatie internationala calculat la un curs BNR din data de 24.04.2012. Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? minim 120 zile de la termenul LIMITA de primire a ofertelor. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Instrument de garantare, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate conform Formularului 3 din sectiunea formulare, care se prezinta in original, emis de o banca sau o societate de asigurari sau Ordin de plata (vizat de banca)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului. Constituirea garantiei de buna executie va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului: ? Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea HG. nr. 1045/2011 ? Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului, prezentata in original, ? Formular nr. 19 din Documentatia de atribuire ?Sectiunea? Formulare; ? Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari prezentata in original inclusiv toate anexele
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declar pe propria raspundere F.nr.3 Cazier fiscal al societ(copie conf cu orig)Cazier judiciar emis de catre structura teritoriala de cazier judiciar copie conf cu orig)Declar pe propria raspundere F.nr.4 Certif de atestare fiscala priv obligat de plata catre bugetul de stat consolidat original/copie conf cu orig, care sa prezinte situatia obligat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele emis de AFP; Certific de atestare fiscala privind impozit si tax locale original/copie conf cu original, care sa prezinte situatia obligat scadente in luna anter celei in care se depun ofertele emis de DITL, pt sediul social; Certific de participare cu oferta independenta Complet F.nr.5; Declarat pe prop raspundere completata in conf cu F.nr.16 Declaratie in temeiul art.69¹OUG34/2006 cu modif si complet ulterioare: Primar - DUMITRU VASILE, Contabil sef - ENE RODICA, Secretar - DIMA NICOLAE; responsabil achizitii publice - MAICAN NICOLAE Certif constatator emis de ORC in copie conf cu original, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca ag ec are prevazut in obiectul de activit domeniul de activit supus proced de atribuire.documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers jurid, precum si obiectele de activitate, in confor cu preved legale din tara in care candidatul/ofertantul este stabilit, precum si un certif de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri)valabil pentru anul calendar in curs, copie conf cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va trebui sa prezinte pentru conformitate Certif constatator emis de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani > 1.800.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 contract de lucrari similare, cu o valoare egala sau mai mare decat 900.000, 00 lei, fara TVA Declaratie privind utilajele, echipam teh de care dispune op ec pt indeplinirea contract de lucrari - min 1 Macara/PRB - min 2500 mp schela Declaratie priv efectivul mediu anual al personal angajat - min 1 manager de proiect - min 1 sef de santier specializarea constructii civile - min 1 RTE constructii civile - min 1 responsabil cu calitatea (CQ) - min 1 responsabil cu protectia muncii - min 15 muncitori specializati in constructii Document prin care ofertantul dovedeste ca are capacitatea de a efectua incercari/teste printr-un laborator autorizat/acreditat Certificate privind asigurarea managementului calitatii si mediului, respectiv ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 14:31