Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica blocuri de locuinte


Detaliu pentru invitatia numarul 329894
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA BUSTENI
Numar invitatie: 329894/20.06.2012
Denumire contract: Reabilitare termica blocuri de locuinte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA BUSTENICod fiscal: 2845729, Adresa: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Telefon: 0244-322005, Fax: 0244-320752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244322005, fax: +40 244320752, persoana de contact: Nicoleta Popescu, Stefan Tocitu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Busteni, b-dul Libertatii nr.91, jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica blocuri de locuinte
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: -Continuarea Programul local de realizarea lucrarilor de termoizolatie pentru blocurile de locuinte, de pe raza administrativ-teritoriala a orasului Busteni in conformitate cu O.U.G. nr 18 /2009 cu privire la cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte. Pentru fiecare CS ce urmeaza a fi atribuit, se vor consulta in scris operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, transmitand in acest sens o invitatie de participare la reofertare. Ofertele se vor transmite in scris, continutul lor ramanand confidential pana cand termenul limita stipulat pentru deschidere a expirat. Fiecare CS se va atribui pe baza criteriului de atribuire precizat in anuntul de participare - pretul cel mai scazut. Operatorii economici au dreptul, in procesul de reofertare sa modifice pretul ofertei numai in sensul imbunatatirii acestuia. In cazul in care, in urma reofertarii, AC nu obtine imbunatatiri ale pretului ofertei, CS se va atribui ofertantului clasat pe primul loc in cadrul procedurii aplicate pentru incheierea acordului-cadru.Durata de executie a unui CS - 6 luni
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 080, 691.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
20000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana (model Formular nr.3). Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament - cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - se va mentiona in adresa de inaintare perioada de valabilitate a garantiei de participare - cont RO02TREZ5295006XXX000010 ? Trezoreria Busteni, CF 2845729.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art.2781 din O.U.G. nr.34/2006.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
? 5 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui conform prevederilor art.90 din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive conform prevederilor art.90 alin. 3 din HG 925/2066 si H.G. nr.1045/2011 (model Formular nr.3A).Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 - Completare formular nr.5 -original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul) - Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2. Declaratie neincadrarea in dispozitiile art. 181 - Completare formular nr.5 A - original - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 vor fi prezentate ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul) - autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5. Certificat de participare cu oferta independenta - Completare formular nr.6 - va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completare formular nr.7 - se va prezenta de ofertant, ofertanti asociati (in cazul unei asocieri), de subcobtractanti (daca este cazul), tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ec. Emanoil Savin - Primar, Nae Savel - Viceprimar, jr. Adriana Bardan - secretar, ec. Petruta Protopopescu - Director Executiv, ing. Nicoleta Popescu - Sef Serviciu Achizitii Publice, Informatica si Relatii cu Publicul, ing. Crivat Roxana - Sef Serviciu Urbanism. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Buricea Simona, Sfrijan Vasile, Nae Savel, Buruiana Petre, Luca Paulina, Moroldi Elena, Ghita Irinel, Ivan Gheorghe, Dobrea Mirela, Bunea Cristian, Moja Ion, Anghel Dan, Chiritoiu Valentin, Nemethi Norbert Janos, Nargea Adrian Mihai, Arsene Ion (consilieri locali) 1. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate - emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - se va prezenta de ofertant / ofertanti asociati- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice straine - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.2. Autorizatie ANRE pentru executarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, in conformitate cuprevederile Legii gazelor nr.351/2004 si Ordinul 89/2009 - Ofertantul va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa autorizatia solicitata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Cerinta minima: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2000000 leiModalitate de indeplinire: - Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 8)- Prezentarea de documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei.Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte (pentru informatii suplimentare a se vedea www.bnr.ro)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara- Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) a executat lucrari similare in cadrul a cel putin 1 (unu) contract care sa fi avut ca obiect lucrari de reabilitatre termica/izolatii termice- Prezentarea a cel putin 1 (unu) contract similar executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 1500000 leiMod.de indepl.: - Compl. F 10-Lista a lucr.exec.in ultimii 5 ani (calc.de la data lim.de dep.a ofert.).- Copii dupa parti relevante ale contractului / contractelor decl.sau doc.const.eliberate de AC la finaliz.contrac.de lucr.Din aceste doc.tb.sa reiasa: benef., val., per.(incl.data inch.contrac.) si locul exec.lucr.;
- PV de recep.fin., PV de recep.la termin.lucr.sau PV de recep.partiala care sa ateste faptul ca lucr.au fost exec.in cf.cu normele prof.in dome.si ca au fost duse la bun sfarsit, 2. Utilajele- Lista privind utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice. Se solicita, ca si cerinta minima, obligativitatea asigurarii a cel putin 1000 mp schela metalica (nu se accepta folosirea alpinismului utilitar)Modalitate de indeplinire: - Completare formular nr. 12 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Se vor prezenta dovezi pentru demonstrarea asigurarii a cel putin 1000 mp schela metalica - daca operatorul economic nu detine in proprietate, indeplinirea cerintei se poate demonstra si prin prezentarea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc.Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare operator va depune documentul solicitat, iar cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 3.Inf.privind pers.: - Decl.privind efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (calculati de la data lim.de dep.a ofertelor)- Dovada asigurarii cu pers.tehnic autoriz.: a)RTE in dom.contractului (constructii civile)b)resp.cu calitatea (C.Q.) - cf. Legii 10/1995c)Numirea unui coord.in materie de securitate si sanatate in munca in perioada de executie cf. de HG 300/2006.Mod.de indepl.: - Compl. F 13. Se solicita prez.de CV-uri pentru pers.resp.de indepl.contr., CV pentrupers.cheie impli.in exec.lucr.Se va prez.in orig., copie legaliz.sau copie liz.cu ment."cf.cu orig."urmat.: -contr.de prest.serv.inch.intre ofert.si pers.resp., ori alte doc.relev., a.i.sa rez.indepl.cerintelor sau acordul pers.propus-dipl.de st.privind specializ.pers-autoriz./certif.de atest.prof./legit.emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in term.de valab.la data desch.ofertelor)-pt.CQ.se considera suficienta prez.deciziei de numire, 4. Informatii privind subcontractantii - Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratia pe proprie raspundere (a se vedea Formular 7).Modalitate de indeplinire: - Completare formular nr.14 - Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu textul "Nu exista subcontractanti"- Formularul nr. 14 va fi completat cu informatiile privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.- Se vor prezenta acordurile de subcontractare - formular nr.15 (daca este cazul), 5. Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului.Modalitate de indeplinire: - Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere - formular nr.16 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Modalitate de indeplinire: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul depunerii ofertei comune, cerinta se demonstreaza individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nu se accepta ofertanti in curs de calificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea nerestrictionata a formularelor in format electronic atasate prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer