Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE TERMICA BLOCURI ZONA NORD, MUNICIPIUL PLOIESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 316312
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL PLOIESTI
Cod de identificare fiscala: 2844855
Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti
Telefon: 0244516699
Fax: 0244513829
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: REABILITARE TERMICA BLOCURI ZONA NORD, MUNICIPIUL PLOIESTI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Se achizitioneaza lucrari de reabilitare termica blocuri conform cerintelor Caietelor de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 17:31
Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, intrarea B, etaj 3, Sala de sedinte. Reprezentantii ofertantilor vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 11, 663, 708 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1)Situatie personala: decl situatie personala, certificate constatatoare plata taxe si impozite la bugetele de stat si local, decl proprie raspundere cf art.69^1 OUG34/2006, certificat participare cu oferta independenta. 2)Capacitate exercitare activ prof: certificate inregistrare si constatator, documente IMM (daca e cazul). 3)Situatie economico-financiara: bilanturi 2008, 2009, 2010, fisa info generale. 4)Capacitate tehnica si/sau profesionala: decl si lista lucrari similare din ultimii 5 ani, decl efectiv mediu anual personal angajat si cadre de conducere in ultimii 3 ani, info personal, decl utilaje, instalatii, echipamente tehnice. 5)Standarde: certificat SR EN ISO din seria 9000/echivalent, certificat SR EN ISO din seria 14000/echivalent, certificat din seria OHSAS 18001/echivalent6) Info subcontractanti/asociatii (daca e cazul). Cerintele minime se regasesc in descrierea loturilor.
SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen executie lucrari
40
Descriere: termen exprimat in zile calendaristice
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer