Achizitie publica - REABILITARE TERMICA CAMIN CULTURAL COMUNA SARATENI JUDETUL IALOMITA
Detaliu pentru invitatia numarul 321923
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321923/15.03.2012
Denumire contract: REABILITARE TERMICA CAMIN CULTURAL COMUNA SARATENIJUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SARATENI (PRIMARIA COMUNEI SARATENI)Cod fiscal: 17450697, Adresa: SARATENI, Sarateni, Telefon: +40 729958785, Fax: +40 243263164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SARATENI, Sarateni, Romania, cod postal: 927044, telefon: +40 243263164, fax: +40 243263164, persoana de contact: EUGEN TOCILEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Sarateni strada Primaverii nr 21
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE TERMICA CAMIN CULTURAL COMUNA SARATENIJUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se vor realiza urm lucrari: izolarea exteriara a peretilor si a podului; realizarea unei constructii - CT+grup sanitar
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 866 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.937 leiConstituire garantie de buna executiea) virament bancar in cont RO 56TREZ3915006XXX003908 deschis la Trezoreria Slobozia;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 60 de zile de la data depunerii ofertelor.In cazul unei contestaiii, respinse ca nefondate de CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma de 1.468, 5 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data depunerii ofertei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA ? instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale acceptate la plata. In acest caz contractantul va deschide la Trezoreria Slobozia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Perioada garantiei de buna executie - 24 luni, de la data semnarii PV de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Prezentarea in original - formular A din sectiunea Formulare, completatsemnat si stampilat. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Prezentarea in original - formular B din sectiunea Formulare, completat semnat si stampilat.Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat. Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, sediile principale si secundare declarate.Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formular CPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*)Prezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceeace priveste organizareai, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul, Presedintele comisiei de evaluare, membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tocileanu Eugen, Tudoran Relu, Radu Cristina, Nicolae Dumitru.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.) Certificat constatator, emis, de catre ONRC.Prezentare document -in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile si rapoartele auditorilor/ comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile respective pe ultimii 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 290.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani cuprinzandcele mai importante lucrari, Un contract de , ,lucrari executate si duse la bun sfarsit?sau un contract de lucrari finalizat la data desfasurarii procedurii, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 145.000 lei De asemenea contractul respectiv va fi insotit de recomandare de la beneficiar in copie conformcu originalul, Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu (cel putin o lucrare similara in portofoliul acestuia), necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: a) sef de santier.b) responsabil tehnic cu executia.c) responsabil cu sanatateasisecuritatea in munca.d) responsabil cu calitateaInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari, astfel: - Macara fereastra: 1 buc- Vibrator de interior pentru betoane ? 1 bc.- Grup electrogen mobil ? 1 bc- Masina de fasonat otelbeton ? 1 bc- Bob elevator- 1 bc. Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent ? pentru domeniul activi-tatilor aferente obiectului procedurii .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 09:34