Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica cladiri scolare: cladirea I, cladirea II si sala de sport a Gimnaziului ?Miron Cristea?, municipiul Toplita, judetul Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 340512
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Scoala Generala Nr.8 "Miron Cristea" Toplita
Numar invitatie: 340512/05.12.2012
Denumire contract: Reabilitare termica cladiri scolare: cladirea I, cladirea II si sala de sport a Gimnaziului ?Miron Cristea?, municipiul Toplita, judetul Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala Generala Nr.8 "Miron Cristea" ToplitaCod fiscal: 13378939, Adresa: Strada Avram Iancu, nr.4, Toplita, Telefon: 0266342647, Fax: 0266342647
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Avram Iancu, nr. 4, TOPLITA, Romania, cod postal: 535700, telefon: +40 266342647, fax: +40 022342647, persoana de contact: Secretariatul scolii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Avram Iancu, nr. 4, TOPLITA, Romania, cod postal: 535700, telefon: +40 266342647, fax: +40 022342647, Sala de sedinte a institutiei, sala nr. 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica cladiri scolare: cladirea I, cladirea II si sala de sport a Gimnaziului ?Miron Cristea?, municipiul Toplita, judetul Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie sistem de termoizolare a doua cladiri ale scolii si reabilitare exterior sala de sport.
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 691.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 5.000 lei. Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Orice oferta cu per. de valab. mai mica se va respinge. Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire, conf. Formular nr.25. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Fie -prin depunereaunui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO38TREZ3545004XXX000030 Deschis la Trezoreria Municipiului Toplita), cod fiscal 13378939. Garantia de participare se returneaza de autorit. contr. dupa semnarea contractului de lucrari si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. Autorit. Contr. are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: I) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia II) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului III) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Nota: In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, Autorit. Contr. va retine contestatarului din garantia de participare cuantumulsumei prevazute conform Art.278, alin.(1) Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare, garantia de buna executie si la media cifrei de afaceri. Dc garantia se va depune in alta moneda, echivalenta leu/alta moneda se va face la cursul BNR/BCE din data publicarii invitatiei in SEAP.
Garantie de buna executie
Da 10% din pretul contractului fara TVA. Se va constitui fie prin: -scrisoare de garantie bancara de buna executie/instrument de garantare, emis in cond. legii de o soc. bancara/asigurari ?ANEXA BE. Dc op. ec. opteaza pentru aceasta forma va fi prezentat in max.15 zile de la semnarea contractului.Fie prin: -retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(ofertantul castigator are oblig. de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante, la Trez. iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Aut. contr. va elibera/restitui garantia de buna executie: -70% din val., in 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, dc nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei iar riscul pentru vicii ascunse este minim; - 30% din val., la expirarea perioadei de garantie a lucr executate asumate in contract, pe baza PV de receptie finala.Garantia se acorda pentru min.36 luni
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura, nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare. - Se va completa Formular nr. 1.In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Se va completa Formular nr. 2. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finatelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele ? in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele - in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note!-Operatorii economici nerezidenti (straini) ? au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cu cerintele solicitate deautoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de atribuire-Se va completa Formular nr. 3. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Se va completa Formular nr. 4. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.-Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante: Iano?i Anda Elena ? directorNistea Floarea ? director adjunctCaia Ileana ? contabilPopoviciu Vasile Ioan ? informaticianNeculai Sterica ? Director executivPana Maria ? profesorVoda Nicolae - muncitorCerinta nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010: Operatorii economiciparticipanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta-Se va completa Formular nr. 5. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest actNota: Prevederile art. 180, art. 181 (literele a, c1 si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 ii sunt aplicabile si tertului sustinator, daca este cazul. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati: Persoane fizice/juridice romane: -Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul deactivitate aferent obiectului contractului.-Persoane fizice/juridice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare ? copii dupa original si traducerea certificata in limba romana, care sa dovedesca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.-Se vor prezenta documente relevante ? emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest act.Nota: Ofertantul clasat pe locul intai, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare si valabile la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor organelor emitente.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea semnatura persoanei autorizate si stampila. A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, Autoritatea Contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma procedurii de evaluare a ofertelor va prezenta la solicitarea Autoritatii Contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original /copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatiile financiare pentru anii 2009-2011 Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de A.F.P. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pt persoanele jur./fizice straine se solicita bilanturile contabile sau extrase de bilanturi, dc. Publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul pt. exercitiile financiare ale anilor 2009, 2010, 2011 vizate si inregistrate de organele competente, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat., Precizari la cerinte Dc un grup de op. ec. depune oferta comuna, atunci sit. ec. si fin. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cap. ec. si fin. a op.ec. sau a grupului de op. ec., poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de nat. rel. juridice existente intre op.ec. si persoana respectiva. Op.ec. sau grupul de op.ec. care beneficiaza de sustinerea capacitatii ec.si fin. trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, cf. prev. art.11^1 din HG 925/2006, Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)" din OUG 34/2006. Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica., Informatii privind situatia economico-financiara: Operatorul economic va prezenta cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Cifra de afaceri se va prezenta cu echivalenta cursului lei/valuta mediu anual comunicat de BNR pt.anii 2009-2011. Nota: In cazul in care oferta este prezentata in numele unei asociatii, cifra medie de afaceri globala se considera cumulat, iar ofertantul are obligatia sa prezinte un tabel centralizator cu declaratiile cifrelor medii de afaceri, pe ultimii 3 ani, ale firmelor care participa la asociere, semnat de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat drept lider, precum si tabele centralizatore individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 500.000 lei.In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Experienta similara- Se va prezenta o lista a lucrarilor de natura similara executate in ultimii 5 ani prin care sa se confirme executarea de lucrari de reabilitare termica de blocuri de locuit, insotita de certificari de buna executie. In certificari sa se indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, dc au fost efectuate in conf. cu normele profes. si dc au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se va prezenta completat Formularul nr. 9 - Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul ca si experienta similara. Pt. calculul valorii contractelor exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de catre BNR., Cerinta 2: Informatii referitoare la pers./organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinutcandidat/ofertant, in special pentru asigurarea conrolului calitatii (CQ). Ofertantul trebuie sa aiba personalul necesar pentru derularea contractului de lucrari.Formularul nr. 10 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Anexa cu privire la personalul de specialitate care va fi implicat in realizarea contractului. Formularul nr. 11 ? Declaratia de angajament privind resursele umane., Cerinta 3: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pt executia lucrarilor.1. Responsabil pentru executia lucrarilor (Sef punct de lucru) cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.2. Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta inginer constructii civile, atestat de catre MDRT pe domeniul constructiilor civile, Continuare cerinta 3: Se va prezenta CV-ul persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului conform Formularului nr. 12, insotit de Declaratia de disponibilitate ? conform Formularului nr. 13, aferente persoanelor propuse in cadrul echipei, semnat de fiecare persoana in parte. CV-ul va fi insotit de acte de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare, autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In CV se va prezenta clar experienta profesionala solicitata pentru Sef punct de lucru., CerintA 4: Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze, cu identificarea acestora cf. art. 11 din HG 925/2006 impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/2006. Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art. 11 din HG 925/2006.Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta: - Formularul nr. 15 ? Declaratie privind partile din contract caresunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. - Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul nr. 16 ?Acordul de subcontractare, daca este cazul., Cerinta 5: Informatii privind asocierea Operatorii eonomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatiaEconomicofinanciaraprecum si capacitatea tehnicoeconomica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documente relevante mentionate la punctele III.2.2) si III 2.3) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.Se va prezentaFormularul nr. 17 ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitiepublica. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: -Formularul nr. 18 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; - Formularul nr. 19 ? Declaratie privind legalizarea asocierii., Precizari la cerinta 5 Dc. un grup de op.ec. depune oferta comuna, atunci cap. tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cap. tehnica si/sau profesionalaa op. ec. sau a grupului de op.ec., poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura rel. juridice existente intre op.ec. si persoana respectiva. Op.ec. sau grupul de op.ec. care beneficiaza de sustinerea cap tehnica si/sau profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia op.ec. resursele invocate, cf.art.11^1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 20.1 sau Formularul 20.2, dupa caz.Persoana care asigura sustinerea nu tr. sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire cf.art. 181 lit. a, c1, d din OUG 34/2006.Angajam.priv. sustinerea tehnica si prof. a ofertantului/grupului de op.ec. va fi prez. in forma autentica., Continuare cerinta 5: Se vor prezenta- Formular 20- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic, in forma autentica - Formularul 20.1 sau Formularul 20.2, dupa caz., Cerinta 6: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op.ec. pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va depune documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) acestora.Operatorii economici participanti la procedura vor completa Formularul nr. 14 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Se va depune documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului., Cerinta 7: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Se vor prezenta maxim 3 contracte de lucrari de natura similara a caror valoare cumulata sa atinga pragul de 200.000 lei. Se considera contract similar reabilitarea termica de blocuri. Lista va cuprinde doar lucrari similare.Operatorii economici vor prezenta Formularul nr. 8 - Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001 sau certificat echivalent, Cerinta nr. 2 Certificat ISO 14001sau certificat echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer