Achizitie publica - REABILITARE TERMICA CORP ADMINISTRATIV, REPARATII LA SARPANTA SI INVELITOARE CORP ADMINISTRATIV , COPERTINA PROTECTIE ACCES LABORATOR, IMPREJMUIRE PERIMETRALA
Detaliu pentru invitatia numarul 335331
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335331/13.09.2012
Denumire contract: REABILITARE TERMICA CORP ADMINISTRATIV, REPARATII LA SARPANTA SI INVELITOARE CORP ADMINISTRATIV , COPERTINA PROTECTIE ACCES LABORATOR, IMPREJMUIRE PERIMETRALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITAR VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MARAMURESCod fiscal: 3695123, Adresa: str. VASILE ALECSANDRInr. 66, Baia Mare, Telefon: 0262-224031, Fax: 0262-224005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. VASILE ALECSANDRInr. 66, Baia Mare, Romania, cod postal: 430302, telefon: +040 262224031, fax: +040 262224005, persoana de contact: SIMINA DANIEL VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA Maramures, str Vasile Alecsandri nr 66 , Baia Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE TERMICA CORP ADMINISTRATIV, REPARATII LA SARPANTA SI INVELITOARE CORP ADMINISTRATIV , COPERTINA PROTECTIE ACCES LABORATOR, IMPREJMUIRE PERIMETRALA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. REABILITARE TERMICA CORP ADMINISTRATIV2. REPARATII LA SARPANTA SI INVELITOARE CORP ADMINISTRATIV ;3. COPERTINA PROTECTIE ACCES LABORATOR4. IMPREJMUIRE PERIMETRALA
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 516 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este in cuantum de 2000 RON, perioada de valabilitate a acesteia fiind cel putin egala cu perioada de valabilitate aofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut in documentatia de atribuire, a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 38;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari - Formular 6;
- Cazier fiscal- Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari completarile ulterioare - Formularul 5;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile ?i completarile ulterioare, Formular 7.Formularul va fi prezentat si de potentialii subcontractanti /potentialii terti sustinatori.Persoane cu functie de decizie : Director Executiv - Dr. Crisan DanutSef Serviciu Economic - Ec. Bodonea GeorgetaComp Achizitii/investitii - Ing. Ec. Simina Danielmembru comisie de evaluare - Ec. Calugaru ioanmembru comisie de evaluare - Dr. Macelaru Hajdu Tamasmembru comisie de evaluare - Dr. Leahovici Radumembru cooptat - Ing. Sima MirceaCertificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plataobligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toti mebrii asocierii vor prezenta aceste documente.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (conf. anexei 1 din O.G. nr. 27/2006 privind modificarea si completarea Legii nr. 346/2004) (Formular 18).In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. - Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.- Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.- Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pt. Persoane juridice /fizice straine - Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. Si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimii trei ani, (2009, 2010 si 2011), insotit de contul de profit si pierdere.Operat. economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati: 2011, 2010, 2009., Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 250.000 leiConversia leu-valuta se face ptr.fiecare an in in parte la cursul mediu BNR : Anul 2009, curs Euro = 4, 2373 LeiAnul 2010, curs Euro = 4, 2099 LeiAnul 2011, curs euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, specializarea acestora si valoarea lucrarilor la care se angajeaza, completata de liderul asocierii ? daca este cazul., Experienta similaraOfertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a maxim 2 (doua) contracte similare obiectului prezentei proceduri, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Formular 15., Declaratie privind informatii de personal, -Formular 16, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului, Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fieindeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens, In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrulasociatiei.Acord-ul de asociere trebuie sa stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsab. partenerului conducator (Liderului);Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/ subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare;, Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, insotita de insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Ofertantul/Candidatul trebuie sa prezinte un dosar de prezentare a sistemului de management si deasigurare a calitatii lucrarilor si materialelor utilizate si livrate, propus pentru realizarea contractului. Implementarea sistemului de management al calitatii dupa SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru domeniul obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv T.V.A.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 36 ind1 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: X = (oferta cu cel mai micpret/ oferta luata in considerare) x 70= Xpuncte, unde x reprezinta punctajul ofertei
perioada de executare a lucrarii
20
Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni (la propunerea n luni + n zile se va lua in calcul n+1 luni ).Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 20 puncte.Pentru termenele ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: Y = (oferta cu cel mai mictermen de executare/ oferta luata in considerare) x 20= Ypuncte, unde y = punctajul ofertei.Termenul pentru executia contractului nu poate fi mai mic de 2 luni si mai mare de 4 luni.Oferta cu o durata de executie a lucrarilor mai mica de 2 luni nu va fi punctata suplimentar iar oferta cu o durata de executie a lucrarilor mai mare de 4 luni va fi declarata neconforma.
perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: Termenul de garantie acordat lucarii se va exprima in ani.Pentru oferta cu termenul cel mai mare se acorda punctaj maxim, 10 puncte.Pentru termenele ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: Z = (oferta luata in considerare/ oferta cu cel mai maretermen de garantie) x 10= Zpuncte, unde zreprezinta punctajul ofertei. Durata minima de garantie acceptata este de 2 ani, sub care ofertele vor fi declarate neconforme, iar durata maxima de garantie a lucrarii acceptata este de 5 ani, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 10:29