Achizitie publica - Reabilitare termica corp H stationar central
Detaliu pentru invitatia numarul 350770
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350770/22.07.2013
Denumire contract: Reabilitare termica corp Hstationar central
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OFERTA SE DEPUNE LA SECRETARIATUL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, STR. CALEA BUCURESTI NR.25-27, postal: 500326, telefon: +40 372676265, fax: +40 268327998, persoana Thome Consuela sau inlocuitorul acesteia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LA SEDIUL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, BIR. DIRECTOR MEDICAL , STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Romania, cod postal: 500326
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica corp Hstationar central
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare termica corp H Stationar Central conform cerintelor din caietul de sarcini. Valoarea estimata este aferenta cantitatii maxime a acordului cadru.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute din valoarea estimata maxima fara T.V.A a acordului cadru este de 1% (fara diverse si neprevazute), reprezentand valoric suma de 14.945, 12 ron fara T.V.A. (respectiv1% din valoarea estimata a acordului cadru fara diverse si neprevazute).Procentul aferent cheltuielilor cu organizarea de santier din valoarea maxima fara T.V.A a acordului cadru este de 1, 02%, reprezentand valoric 15.250, 41 ron fara T.V.A.Total valoare estimata a acordului cadru ron fara T.V.A. :1.494.512, 07 + 14.945, 12(chelt. diverse si neprevazute) + 15.250, 41(chelt. cu organizarea de santier) = 1.524.707, 60 ron fara T.V.AProcentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute din valoarea estimata fara T.V.A a celui mai mare contract subsecvent este de 1% (fara diverse si neprevazute), reprezentand valoric suma de8.235, 69 ron fara T.V.A. (respectiv1% din valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent fara diverse si neprevazute).Procentul aferent cheltuielilor cu organizarea de santier din valoarea estimata fara T.V.A a celui mai mare contract subsecvent este de 1, 02%, reprezentand valoric 8.400, 41ron fara T.V.A.Total valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent ron fara T.V.A. :823.569, 43 + 8.235, 69(chelt. cu diverse si neprevazute)+ 8.400, 41(chelt. cu organizarea de santier)= 840.205, 53 ron fara T.V.A
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 524, 707.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
18000 ron;Curs de referinta pt echivalenta gar de partic depusa in eurova fi cel stabilit de BNR la data publicarii inv de partic mentionata pentru op. economici care doresc sa faca echiv garantiei de partic in euro.Gar de partic se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul aut.contractante nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trez.Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul 17. Op.ec.vor depune dovada constituirii gar. de partic. pana la data limita a depunerii ofertelor in original la sediul aut.contr., Sp.Clinic Jud de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .Perioada de valab a gar.de partic: 90 de zilede la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare informa si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei.In conf.cu legea 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de gar pentru partic si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat gar de partic se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge pe fond contestatia, aut.contr.va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 278^1/OUG nr.34/2006. Preved art. 278^1 alin. (1)se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie
Garantie de buna executie
In cuantum de 10 % din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecventModul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma: - unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contract (formular 18)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: Formularul nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Declaratia se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. .Documentul soilicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit.c^1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator daca este cazul.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Formularul nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare??Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Formularul nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Daca ofertantul are subcontractant sau un tert sustinator, ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 va fi prezentata si de subcontractant si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Albota Adrian, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, Director Medical Dr. Bobescu Elena, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Sef birou achizitii publice, Ec. Feresuaru Cristina, Sef birou tehnic, Ing. Stoian Gh., Sef formatie, Sing. Groza Ioan, Ing. Szigeti Ada, Ec. Dorofte Ileana Pentru persoane juridice/fizice romane: Se solicita: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul acordului cadru are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelorAutoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau orice alte documente edificatoare care sa ateste indeplinirea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari, respectiv pe anii 2010, 2011, 2012., Cifra de afaceri pe ultimii trei ani, Formular nr. 24 - INFORMATII GENERALECifra medie de afaceri globala solicitata 800000 Ron, raportata la valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent(fara diverse si neprevazute).Pentru echivalenta cursului ron/eurose va tine cont de cursul mediu anual ron/euro comunicat de B.N.R, respectiv cursul mediu anual ron/euro aferent anului 2010 comunicat de B.N.R, de 4, 2099 Ron, cursul mediu anual ron/euro aferent anului 2011 comunicat de B.N.R. de 4, 2379 Ron, cursul mediu anual ron/euro aferent anului 2012 comunicat de B.N.R. de 4, 4560 RonPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta: Formular nr. 19-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se solicitaprezentarea unui numar maxim de 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme excutarea de lucrari., Se va prezenta: Formular nr. 20 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereSe vor anexa CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, Se va prezenta: Formular nr. 21? Informatii referitoare la personalul de conducere si persoane responsabile pentru indeplinirea contractului, Se va prezenta: Formular nr.22? DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Se va prezenta: Formularnr. 23? Declaratie subcontractanti insotita de Lista cu subcontractantii si specializarea cu evidentierea ponderii subcontractate, daca este cazul. Se solicita prezentarea in original /copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?- Certificate care atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent al ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertelor .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 08:23