Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica corp H StationarCentral


Detaliu pentru invitatia numarul 336917
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Numar invitatie: 336917/08.10.2012
Denumire contract: Reabilitare termica corp H StationarCentral
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LA SECRETARIATULUI SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Romania, cod postal: 500326, telefon: +40 372676265, fax: +40 268327998, persoana Thome Consuela sau inlocuitorul acesteia.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LA SEDIUL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, BIR. DIRECTOR MEDICAL , STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Romania, cod postal: 500326
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica corp H StationarCentral
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare termica corp H Stationar Central conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2415 ronModul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul autoritatii contractante nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 17.Operatorii economici vor depune dovada constituirii garantiei de participare pana la data limita a depunerii ofertelor in original la sediul autoritatii contractante, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zilede la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare informa si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei.In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 2781/OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizareModul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma: - unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contract (formular 18)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se solicitaFormularul nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Declaratia se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?. .Documentul soilicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit.c^1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator daca este cazul.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .5. Se solicitaFormularul nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Daca ofertantul are subcontractant sau un tert sustinator, ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 va fi prezentata si de subcontractant si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Neculoiu Marius, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, CJ Secelean Liviu, CJ Simtea Mona-Lisa, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii comisiei de evaluare : Feresuaru Cristina, Ing. Stoian Gh., Sing. Groza Ioan, Membrii rezerva: Ec. Dorofte Ileana, Ing. Szigetti Ada, Persoane care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Presedinte C.J.Brasov, Aristotel CancescuConsilieri locali : Ambrus Carol; Braga Horatiu Florentin; Braun Werner; Caju Mariana; Chiriac Viorel; Coman Claudiu; Cornea Gheorghe-Claudiu; Craciun Dragos Romulus; Crizbasan Emanoil Dorin; Danu Aurelian Leonard; Dunca Marius Alexandru; Enache Paul; Fliundra Ionel; Gabor Alexandru Adrian; Grapa Sebastian; Kovacs Attila; Manea Ion; Mares Ioan; Matei Gavril; Noaghea Nelu Petre; Ochi Ion; Olteanu Luminita Nicoleta; Paler Ioan Miron; Pascu Mihai Lucian; Popa Mihai Valentin; Sarafinceanu Buibas Gheorghe; Szakal Andras Zsolt; Sandru Razvan Ovidiu; Soneriu Valentin Olimpiu; Ungureanu Vasile; Vestea Mihail; Zavarache Constantin ; Wittstock Eberhard- Wolfgand Pentru persoane juridice/fizice romane: Se solicita: ?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil sau orice alte documente edificatoare care sa ateste indeplinirea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari., Cifra de afaceri pe ultimii trei ani, Formular nr. 24 - INFORMATII GENERALECifra medie de afaceri globale solicitata 200000 lei.Pentru echivalenta cursului leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicitaFormular nr. 19-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se solicitamaximum 3 contracte in vederea indeplinirii cerintei., Formular nr. 20 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereSe vor anexa CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, Formular nr. 21? Informatii referitoare la personalul de conducere si persoane responsabile pentru indeplinirea contractului, Formular nr.22? DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Formularnr. 23? declaratie subcontractanti , daca este cazul Se solicita prezentareadedocumente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii , conform ISO 9001/2008 sau echivalent, in termen de valabilitate, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer