Achizitie publica - ?Reabilitare termica corp IV cladire sediu ABA Somes Tisa , jud. Cluj?
Detaliu pentru invitatia numarul 313466
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISA
Cod de identificare fiscala: RO 18269681
Adresa: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-433028
Fax: 0264-433026
Denumire invitatie: ?Reabilitare termica corp IV cladire sediu ABA Somes Tisa , jud. Cluj?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Reabilitare termica corp IV cladire sediu ABA Somes Tisa , jud. Cluj?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 07.09.2011 11:40
Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES-TISAStr. Vanatorului nr. 17, 400213, Cluj-Napoca
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES-TISAStr. Vanatorului nr. 17, 400213, Cluj-Napoca
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 125, 806 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 Certificat constatator privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
- Certificat constatator privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor localeDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat constatator Oficiul Registrului ComertuluiFisa de informatii generaleLista cu utilaj dotareExperienta similara- (se solicita ofertantilor sa prezinte cel putin un contract de dimensiunile celui solicitat de autoritatea contractanta efectuat in ultimii 5 ani).Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: SR- EN ISO 9001
GARANTIA DE PARTICIPARE: 2000 LEIDOCUMENTATIA ESTE PUBLICATA IN SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
DURATA DE EXECUTIE
15
Descriere: 2. Punctajulpentrufactoruldeevaluare? duratadeexecutie ?care se refera la ansamblul prestatiilor, seacordaastfel : Durata de executie a lucrarii se va exprima in zile calendaristice, in cadrul propunerii tehnice.2.1 Ofertarea unei durate de executie mai mare de 120 zile are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma, conform art.36, alin.2, lit.b din HG 925/2006 actualizata.2.2 Pentru ofertele cu o durata de executieintre 30-60 zile, se acorda punctaj maxim = 15 puncte.2.3 Pentru ofertele care contin o durata de executie intre 61-120 zile, se acorda punctaj conform formulei: P(n) = (durata de executie a lucrarii min / durata de executie a lucrarii (n) ) x 15 puncte
DURATA DE GARANTIE
15
Descriere: 3. Punctajulpentrufactoruldeevaluare?duratadegarantie acordata lucrarii?, seacordaastfel : Durata de garantie acordata lucrarii se va exprima in luni calendaristice , in cadrul propunerii tehnice.3.1 Ofertarea unei durate de garantie mai mica de 5 ani are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma, conform art.36, alin.2, lit.b din HG 925/2006 actualizata.3.2 Pentru ofertele cu o durata de garantie maxima se acorda punctajul maxim = 15 puncte3.3 Pentru ofertele care contin o durata de garantie intre 5 ani si garantia maximase acorda punctajul conform formulei: P(n) = (durata de garantie acoradata lucrarii (n) /durata de garantie acoradata lucrarii maxim) x 15