Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica Gradinita nr. 25 si Scoala generala nr. 3 Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 323428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 323428/04.04.2012
Denumire contract: Reabilitare termica Gradinita nr. 25siScoala generala nr. 3 Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268472486, fax: +40 268473001, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, sala de consiliu, B-dul Eroilor nr. 8, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica Gradinita nr. 25siScoala generala nr. 3 Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea termica a unitatilor de invatamant- Scoala generala nr. 3 si Gradinita nr. 25
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 470, 968 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. garantia de participare in valoare de : Lot I ? Gradinita 25-10.064 LEI sau 5.032 LEI pentru IMM, -prin completarea Formularului din Sectiunea Formulare , constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 4283, 22 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Lot II ? Scoala generala nr. 3 -19.354 LEI sau 9.677 LEI pentru IMM, -prin completarea Formularului din Sectiunea Formulare , constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 4747, 74 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
DA - in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform optiunilor art. 90 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contul in care se va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului, se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont la dispozitia Autoritatii contractante. - Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 - conform formularului din Sectiunea Formulare .Aceasta trebuie prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul2.Declaratie pe proprie rasundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 formularul din Sectiunea Formulare. Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c ^1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator , daca este cazul .3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, conform formularului din Sectiunea Formulare6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform formularului din Sectiunea Formulare.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formularului din Sectiunea Formulare.Informatii despre persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Primar George ScripcaruViceprimar Adrian GaborViceprimar Gantz Miklos SandorSecretar: Nicolae ParaschivDirector Executiv Attila RadnotiDirector Executiv Adjunct - Liliana HorgaSef Serviciu Achizitii Publice - Isabella MarasescuSef Serviciu Investitii - Lidia BulgareaSef Serviciu Contabilitate - Claudia RaduSerf Serviciu Buget : Maria OpreaSef Birou Contencios - Valeria MavrodinConsilieri Mihaela Gal , Daniela Petcu, Alice Dudu 1.- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor- original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. ; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal minim de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului :1 SEF DE SANTIER ?inginer cu diploma universitara in domeniul constructiilor1 RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA LUCRARII (RTE), atestat MLPTL1 RESPONSABIL CU SANATATEA SISECURITATEA IN MUNCA Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent, Certificat SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentataia a fost publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer