Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica in vederea cresterii eficientei energetice a 3 blocuri din municipiul Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 357446
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BOTOSANI
Numar invitatie: 357446/10.02.2014
Denumire contract: Reabilitare termica in vederea cresterii eficientei energetice a 3 blocuri din municipiulBotosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: +40 0231530143/103/+40 0231515142, Fax: +40 0231515142/+40 0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 0231502200, fax: +40 0231515142/+40 0231531595, persoana de contact: Birou de achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local - Primaria municipiului Botosani - str. Piata Revolutiei, nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica in vederea cresterii eficientei energetice a 3 blocuri din municipiulBotosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie publica este, , Reabilitare termica in vederea cresterii eficientei energetice a 3 blocuri din municipiulBotosani? . Obiectivul general esteimbunatatirea eficientei energetice a blocurilor de locuinte din Municipiul Botosani in conformitate cu obiectivele Strategiei Europa 2020 prin diverse masuri de reabilitare termica. Obiectivul specific alproiectului este imbunatatirea eficientei energetice a 3 blocuri de locuinte din Municipiul Botosani in vederea obtinerii unei economii anuale de energie de minim 40%, prin executia urmatoarelor lucrari de interventie : lucrari de anvelopa blocului de locuinte , lucrari de reparatii , lucrari la instalatia de distributie in subsol si lucrari conexe . Valoarea estimata a lucrarilor este de 2.442.978, 64 lei fara TVA. Valoarea aferentacheltuielilor ?diverse si neprevazute- stabilita de proiectant in Devizul general, este de 0 lei
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 442, 978.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 13.000 lei. Pt.calc. echiv.leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data publ.invitatiei de part in SEAP.Perioada de valab a GP=perioad de valab a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de dep a ofertelor.In cazul extind perioadei de valab ofertei perioada de valab a GP va fi prelungita in mod coresp.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezent.in original insotita de trad autoriz in limba romana.GP se const in conf.cu art 86 din HG 925/2006 prin: virament bancar sau printr-un instr.de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prez.in original, in cuantumul si ptr.perioada prev.in doc.de atrib.a unui ordin de plata in contul achizitorului(contRO20TREZ1165006XXX000266-Trezoreria Botosani, CUI-3372882), cu cond. confirm.acest.de catre banca emitenta pana la data si ora stabilita pentru deschid.ofertelor;In orice sit.dovada constituirii G.P.trebuie sa fie prezent.cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autorit.contract.are dreptul de a retine G.P.in situatiile prev la art87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contest ca nefondata, AC va retine contestat.din GP conf art.278^1 alin 1 lit.b din OUG 34/2006, in raport cu val.estimata a contract, suma de 6.222, 97lei. In masura in care instanta competenta admite plangerea form.impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, AC.va returna contest.suma retinuta in cel mult 5 zile de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved.art.88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul IMM-lor care participa la proced.de atribuire, acestea pot beneficia de prev.Legii nr.346/2004 art 16 alin 2 -vor prez.anexat GP o Decl pe propria raspund privind incadr in categ IMM
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie constituiteva fi de10% din pretulcontractului fara TVA. In cazul ofert IMM conf Legii nr. 346/2004 gar de buna exec se const in proc de 50%. Mod de const a Gar de buna exec in conf cu preved. art. 90 din HG 925/2006: -Printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig.Daca partile convin, gar de buna exec se poate const si prin retineri succesive. In acest caz, contractant are oblig de a deschide la Unit Trez Statdin cadrul org. fiscal competent un cont la dispoz AC conf art. 90 alin (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modific. si complet. ulterioare. Suma init care se dep de catre contract in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr. Rest gar de buna executie: - 70% din val gar in termen de 14 zile de la data incheierii PV de recep la term lucr, iar riscul ptr vicii ascunse este min. in baza unei solic scrise din partea Exec; - restul de 30% din val garantiei, la exp per de gar a lucr exec, pe baza PV de recep finala, in baza unei solic scrise din partea Exec;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: CompletareaFormularului4 din sectiunea Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinatorva prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1. CompletareaFormularului 5 din sectiunea Formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinatorva prezenta documentul mentionat.Cerintanr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare/puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depuner a ofertelor.-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depuner a ofertelor , emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare/puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?;Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP)si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depuner a ofertelor.Atentie: a)Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.b)In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat (prezentarea formularului de la punctul 1 si 2 .3. - Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Mod de indeplinire1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare/puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depuner a ofertelor- Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depuner a ofertelor- emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare/puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?;Cerintanr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010.In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: CompletareaFormularului6 din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Atentie: a.In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerintanr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularului F7 din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ovidiu Iulian Portariuc ?primar, Adriana Zaiceanu-administrator public, Lupascu Catalina-Camelia-viceprimar, Andrei Cosmin-Ionut ? viceprimar, Ioan Apostu-secretar, Valerian Sanduc-Director economic, Daniela Anitei-sef birou Achizitii publice, Maria Ciubotariu-consilier achizitii, Constantin Munteanu-consilier achizitii, Nechifor Petronela- consilier juridic, Mirela Gheorghita-sef serv contabilitate, Mitu Florin-sef serv investitii, Puiu Cezar-sef serv patrimoniu, Antoche Luminita Mihaela-sef serv urbanism, Palaghiu Mihai Dorin-sef birou cadastru, Epuras Dorel-sef serv edilitare, Dumitrescu Anca-sef serv resurse umane, Ciomaga Georgescu Oana Gina-sef oficiu juridic, Bulmaga Geanina- sef serv buget-finante, Ifrim Mihai-sef birou administrativ, Neica Oana-sef serv managemen proiecte, Tebecailo Mihai Cristian-manager public, Herghelegiu Cornel-director executiv, Semenescu Nicolae-director edilitare, Sandu Dan-arhitect sef, Alexa Catalin Virgil-consilier local, Apostoliu Eugen-Sorin-consilier local, Bosovici Calin?George-consilier local, Buliga Marius-consilier local, Cristescu Marius-consilier local, Furtuna Corneliu-Daniel-consilier local, Ghiorghita Florin Ioan-consilier local, Hunca Mihaela-consilier local, Iavoreciuc Gheorghe-consilier local, Lebada Radu-consilier local, Nica Tereza-consilier local, Onisa Paul-consilier local, Petrusca Ady-consilier local, Plesca Stelian-consilier local, Simion Aura-consilier local, Tincu Mihai-consilier local, Turcanu Eugen Cristian-consilier local, Ursuleanu Gheorghe-Florentin-consilier local, Bucsinescu Lidia-consilier local, Ovidiu Daniel Luca-consilier local, Murariu Gheorghe Gabriel-consilier local .Note: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 7 din sectiunea Formulare ;
-In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Note: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociatise afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, precum si tertul sustinator (daca este cazul) se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1, art.180, si art.181 lit.a), c indice 1 si d) din OUG nr.34/2006, acestia vor fi exclusi de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, sau copii lizibile conform cu originalul in conformitate cu prevederile art.5 din Ordinul 509/2011, insotite de o traducere autorizataa acestora in limba romana. Cerinta nr. 11. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulteca : -ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatulva fi prezentatin original, copie legalizatasau copie lizibila conform cu originalul.Autoritatea contractantava solicita in cazul in care oferta este declarata castigatoare , inainte de transmitereacomunicarii ? sa se prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?-In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulteca : Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatulva fi prezentatin original, copie legalizatasau copie lizibila conform cu originalul.Autoritatea contractantava solicita in cazul in care oferta este castigatoare , inainte de transmitereacomunicarii ? sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?-c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular - pentru partea de contract pe care o realizeazaCerinta 2. Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizataaacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentelese vorprezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizataaacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Cerinta 3Informatii privind atestat ANRE pentru gaze naturaleOfertantii vor face dovada ca sunt atestati ANRE pentru gaze naturale, in baza unui regulament specific, atat pentru proiectare cat si executia obiectivelor din sectorul gazelor naturale ? in conformitate cu prevederileart.121 din Legea nr.123/2012 ? Legea energiei si a gazelor naturale .Mod de indeplinireAvand in vedere obiectul contractului, si in special ca instalatiile de utilitati ? gaz ? nu permit amplasarea termoizolatieifara a necesita demontarea si montarea conductelor de gaz ? precumsi prevederile art.194 din Legea nr.123 din 10 iulie 2012 ? care arata ca ? proiectarea, avizarea, executia, receptia, punerea in functiune si/sau exploatarea de lucrari noi, modificari, extinderi ? de catre persoanele fizice sau juridice neautorizate ? constituie contraventie, deci este necesar ca ofertantii sa dovedeasca respectarea prevederilor legale in vigoare prin prezentarea atestatelor solicitate emise de ANRE .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile/extrase de bilant pe ultimii 3 ani financiari incheiati 2011, 2012, 2013 (in ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri)pentru care s-a prezentat cifra de afaceri, conform art.185 alin.(1), lit.b din OUG 34/2006 sau orice alt document edificator, in masura in care acesta reflecta o imagine fidela a situatiei economico-financiara a candidatului ?conform art.185 alin.(2) din OUG 34/2006 .-Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.- Ofertantii nerezidenti vor prezentadocumentele in original copie legalizatasau copie lizibila cu mentiune ? conform cu originalul? insotite obligatoriu de traducerea acestora in limba romana., Cifra medie de afaceri globaladinultimii3 ani , 2011, 2012 si 2013 sa fie cel putin egala cu suma de 3.000.000 lei. Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte .-Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri.-Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifrei de afaceri, stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea nr.346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraPrezentare Declaratie + Lista principalelor contracte de lucrari executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor .Se solicita demonstrarea executarii de lucrari similare la nivelul a maxim 3(trei) contracte din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare ( cumulat) de minim 1.000.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus .Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte .Se va completa formularul deExperienta similara Formularul 10-pentru fiecare contractprezentat ca experienta similara ;
- Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate incopie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? insotite obligatoriu de traducerea autorizata a acestora in limba romana.- Autoritatea contractanta va accepta si va considera indeplinita conditia daca operatorul economic va prezenta ca exp similara oricare varianta din cele de la art.14, alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, Declaratie privind dotarile specifice, instalatiile , echipamentele tehnice , etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractuluiDeclaratia va fi insotita deListaprivind cantitatile de instalatii, echipamente tehnice, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoarea contractului.-In cazul asociatiilor, Formularul 11+ Listatrebuie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociatiei., Informatii privind capacitatea profesionala si prezentarea declaratiei privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si personalul desemnat si implicat direct pentru executia si indeplinirea contractului. Este obligatoriu ca in echipa de cond a lucrarilor sa se regaseasca cel putin : Sef de santier ?absolv al Fac de constructii ? constr civile industriale si agrozootehnice, pentru care ofert va prezenta diploma de absolv, CV, declaratie de disponibilitate si RTE ? atestat MLPATpentru urmatoarele domenii de constructii : constructii civile, industriale, agrozootehnice, precum si constructiiedilitare si de gospodarie comunala, conform Ordinului 777/2003 ptr care va prerzenta : legitimatia valab la data limita de depunere a ofertelor, si declaratia de disponibilitate. CV ptr sef de santier si declaratiile de disponibilitate vor fi prezentate cu semnatura in original., Informatii privind asocierea(daca este cazul )Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea.Autoritatea contractantasolicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractantela datasemnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuniin numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului.Acordul de asociere va indica participarea (in procente) la prestarea lucrarilor si tipul de lucrari care urmeaza a fi executate de fiecare dintre parteneri in cadrul parteneriatului., Infomatii privindsubcontractarea( daca este cazul )In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicitala incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiSe va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuita. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului .b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului.c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Informatii privindStandardele de protectia mediuluiSe va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al mediului, conform SR EN ISO 14001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuita Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului .b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului.c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. - documentatia fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer