Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica la obiectivele :gradinita satul Pietrosani , scoala satul Puchenii Mosneni , scoala satul Miroslavesti


Detaliu pentru invitatia numarul 324257
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Puchenii Mari (Primaria Comunei Puchenii Mari)
Numar invitatie: 324257/18.04.2012
Denumire contract: Reabilitare termica la obiectivele : gradinita satul Pietrosani , scoala satul Puchenii Mosneni , scoala satul Miroslavesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Puchenii Mari (Primaria Comunei Puchenii Mari)Cod fiscal: 2844510, Adresa: Comuna Puchenii Mari, sat Puchenii Mari, nr.257, Puchenii Mari, Telefon: 0244477305, Fax: 0244477305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica la obiectivele : gradinita satul Pietrosani , scoala satul Puchenii Mosneni , scoala satul Miroslavesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie executarea lucrarilor de reabilitare termica a trei unitati de invatamant , lucrariconstand din inlocuire sarpanta , astereala , tabla si montare termosistem pe exteriorul cladirilor .
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 523, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cazul subcontractarii garantia de participare se constituie numai de contractant . In cazul asocieriigarantia de participare se constituie de oricare asociat . Cuantumul garantiei de participare este de 10450 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor ) . Modul de constituire : prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original , ordin de plata , confirmat de banca emitenta , in RO98TREZ5395006XXX002027deschis la Trezoreria Brazi , cod fiscal 2844510, care se prezinta in original . In cazul in care operatorul economic depune contestatie referitoare la un act al autoritatii contractante la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf.art.278*1 , alin.a) din OUG nr.34/2006 actualizata .
Garantie de buna executie
GBE este de 10% din valoarea contr.de lucr.fara TVA conf.art.89 din HGR 925/2006. Garantia de buna executie se constituie in cel mult 7 zile de la incheierea contractului : prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 ( in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct , la dispozitia autoritatii contractante , deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art.180 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 prin completarea si prezentarea Formularului 9 si/sau certificat echivalent ; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 . Completarea si prezentarea Formularului nr.9 din partea tertului sustinator .Pentru persoane juridice straine se accepta ca suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006 , orice document considerat edificator , din acest punct de vedere , in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit.II.Art.181 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Oug nr.34/2006 : completare si prezentare Formular nr.10 ; Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat , prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic , din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta .Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a) , lit.c)1 si lit.d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de terul sustinator (daca este cazul) .III.Declaratia-Certificat de participare cu oferta independenta(formular A).In cazul ofertei comune , prezentarea formularului A este obligatorie pentru fiecare asociat .IV.Evitarea conflictului de interese-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.691 din OUG 34/2006-Formularul B-se va prezenta atat de catre subcontractant , cat si de tertul sustinator . In cazul ofertei comune prezentarea Formularului B este obligatorie pentru fiecare asociat . Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Primarul comunei Negoi Constantin ; Viceprimarul comunei Herea Constantin ; Secretar Nicolae Gabriela-presedinte comisie de evaluare , Alecu Iuliana-membru comisie de evaluare, Portoaca Chita-membru comisie de evaluare , Manta Finela ?membru comisie de evaluare . 1.Persoane juridice/fizice romane-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . In cazul ofertantului clasat pe primul loc autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte , pentru conformiatte , documentul in original/copie legalizata . In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente .2.Persoane juridice/fizice straine-vor depune documente din care sa reiasa : denumirea operatorului economic si toate datele de identificare , codul unic de inregistrare , sediul social(sedii secundare , puncte de lucru , filiale , sucursale-daca este cazul);structura actionariatului; reprezentatii/reprezentantul legal ; domenii de activitate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Informatii privind situatia economico-financiara .Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009 , 2010 , 2011) trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei . In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani , se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate . Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Informatii privind capacitatea tehnica . Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari .Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani , insotita de cerificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari . Anexa (Detalierea contractelor incluse in Formularul 16), Cerinta 2. Experienta similara : Operatorii economici vor face dovada executarii si finalizarii minim 1(unu)contract , maxim 3(trei) , ce au avut ca obiect executia de lucrari de constructii de drumuri, cu o valoare minim cumulata 520.000 lei , fara TVA .Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro .Operatorul economic va prezenta contractul/contractele prezentate pentru sustinerea experientei similare in totalitate sau parti ale contractului din care sa se identifice cel putin partile semnatare ale contractului , obiectul contractului , valoarea contractului , garantii , semnaturi . Operatoruleconomic vaprezenta procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractele incluse in Formularul 16 ., Cerinta 3 : Informatii privind capacitatea profesionala pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (personal de specialitate).Responsabil tehnic cu executia (RTE)-domeniul constructii , -se va prezenta atestatul si autorizatia vizata la zi , declaratie de disponibilitate a responsabilului tehnic cu executia in cazul in care nu este angajat al ofertantului .Pentru personalul solicitat se vor prezenta CV , documente care sa justifice calificarea (diplome, certificate , atestate etc), respectiv contracte de munca sau de colaborare/prestare servicii ., Cerinta 4 : O declaratie referitoare la utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ., Cerinta 5 : informatii privind subcontractantii .Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) precum si acordurile de subcontractare . Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze , respectiv datele de recunoastere ale subcontractantului/subcontractantilor propusi .Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica ., Cerinta 6 : Informatii privind sustinerea acordata de un tert .Angajament tert sustinator financiar ;Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala aofertantului/grupului de operatori economici ;Declaratie tert sustinator tehnic pentru utgilaje ; Declaratie tert sustinator profesional pentru personal, Cerinta 7 : Informatii privind asocierea . In formularul 44 se va specifica liderul asociatiei .Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului , la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) , la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte . Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii . Cerinta nr. 1 Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalente , in domeniul aferent investitiei .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer