Achizitie publica - Reabilitare termica locuinte colective: B2, B3, B4, N, 10, E4, E5, 3A si 12, sc.A
Detaliu pentru invitatia numarul 351983
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351983/05.08.2013
Denumire contract: Reabilitare termica locuinte colective: B2, B3, B4, N, 10, E4, E5, 3A si 12, sc.A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TituCod fiscal: 4402590, Adresa: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, Telefon: +40 0245651095, Fax: +40 0245651097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, Romania, cod postal: 135500, telefon: +40 0245651095, fax: +40 0245651097, persoana de contact: Mihai Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Titu, Romania, cod postal: 135500, telefon: +40 0245651095, fax: +40 0245651097, sala de sedinte a consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica locuinte colective: B2, B3, B4, N, 10, E4, E5, 3A si 12, sc.A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare termica locuinte colectiveValoarea estimata fara TVA, Lotul 1 (blocuri B2, B3, B4): total 572.771 lei din care568.271 lei (C+M) + 4.500 lei (cheltuieli diverse si neprevazute) - 0, 79% din C+MValoarea estimata fara TVA, Lotul 2 (blocuri N, E4, E5): total 663.761 lei, din care 659.261lei (C+M) +4.500 lei (cheltuieli diverse si neprevazute) - 0, 68% din C+MValoarea estimata fara TVA, Lotul 3 (blocuri 10, 3A, 12 sc.A): total 567.517 lei, din care 563.017 lei, (C+M) +4.500 lei (cheltuieli diverse si neprevazute) - 0, 80% din C+MNota: Cheltuielile diverse si neprevazute se vor calcula de fiecare ofertant, conform procent aferent fiecarui lot, din valoarea ofertata pentru investitia de baza si se vor include in oferta finaciara finala. Ofertantii vor evidentia in Formularul F1 ? Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, cheltuielile aferente cap. Diverse si neprevazute.Valoare totala fara eventualele suplimentari conform art. 122, lit. j este de 1.804.049 leivaloarea totala inclusiv eventualele suplimentari conform art. 122, lit. j este de 16.449.295 leiValoarea totala a eventualelor suplimentari conform art. 122, lit j este de 14.695.246 leiOptiuni: posibile suplimentari in baza art.122, lit.j din O.U.G.34/2006
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 790, 549 - 16, 449, 295 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul garantiei de participarepentru Lotul 1:4350 lei? Cuantumul garantiei de participarepentru Lotul2:4440 lei? Cuantumul garantiei de participare pentruLotul3:4350 lei? Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO73TREZ2765006xxx000062?Trezoreria Titu) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Cursul la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul BNR din data 15.08.2013
Garantie de buna executie
Cuantum: 5%din valoarea contractului fara TVA1.Garantia de buna executiese constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.? Daca partile convin, garantía de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conditiile prevazute de art.90 alin.3 din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Autoritatea contractanta va elibera/restituí garantia de buna executiedupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea, original-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, original-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, original? Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Traian Niculae-Primar, Vlad Oprea- Viceprimar, Cristian Sima -Secretar, Marieta Rosu- Director economic, Viorel Voicu-Arhitect-Sef, , Cristache Nica- Director Administratie Publica, Mihai Andrei- Sef Birou Achizitii Publice, Ion Cosaru- Administrator Public, Adrian Catalan- Consilier local, Cristian Grigore Cristescu- Cosilier local, Ion Mirea-Consilier local, Voicu Neagu- Consilier local, Lucian Plesa- Consilier local, Alexandru Sandu-Consilier local, Constantin Sterian- Consilier local, Constantin Serban- Consilier local, Florinel Stefan- Consilier local, Doina Visinescu ? Consilier local, Marin Badea ?Consilier local, Emil Toma Ion ? Consilier local, Cristina Toader- Consilier local, Valeriu Vasile- Consilier local, Ion Grecu ? Consilier local, Sorin Stefanescu- Consilier local-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , original- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat - original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea "conform cu originalul"Se va prezenta situatia achitarii obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta.- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Se va prezenta situatia achitarii obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta.? Nota: Pentru persoanele juridice/fizice straine, - Operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certifícate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau documentele respective nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.U.G.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.? Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.? In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea "conform cu originalul").- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota;Pentru persoanele juridice/fizice straine ?Operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constiutuite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalízate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pentru autoritatile publice sau clienti privati, originalModalitatea de indeplinire: Prezentare Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pentru autoritatile publice sau clienti privati, original, conform formular 8- Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Lista va fi insotita de cel putin 1 (unu) document sau de un numar maxim de 3 documente (certificari de buna executie)din care sa rezulte beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, prin care sa se confirme executarea de lucrari similare (in domeniul constructiilor civile si industriale)cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie, a carui/caror valoare insumata sa fie de cel putin 500.000, 00 lei, fara TVA pentru lotul 1;500.000, 00 lei, fara TVA pentru lotul 2;500.000, 00 lei, fara TVA pentru lotul 3. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul in care s-a executat lucrareaModalitatea de indeplinire: prezentarea unei liste lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., - Lista va fi insotita de cel putin 1 (unu) document sau de un numar maxim de 3 documente (certificari de buna executie)din care sa rezulte beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, prin care sa se confirme executarea de lucrari similare (in domeniul constructiilor civile si industriale)cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie, a carui/caror valoare insumata sa fie de cel putin: 500.000, 00 lei, fara TVA pentru lotul 1;500.000, 00 lei, fara TVA pentru lotul 2;500.000, 00 lei, fara TVA pentru lotul 3., -Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform formular 6-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor respectiv: -Sef santier ?Se va prezenta orice document relevantprivinddovedirea experienteica sef de santier in domeniulaferentcontractului ce urmeaza a fi atribuit.(constructii civile)-Responsabil Tehnic cu Executia atestat de organele competente. Se va prezenta Certificat de atestare tehnico-profesionalain domeniul constructii civile, industriale si agricole , domeniu aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.(Cerinta este solicitata conform legislatiei relevante in vigoare: Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare-art.23 : Executantul lucrarilor de constructii are urmatoarele obligatii principale: ?..lit.c): asigurarea nivelului de calitate corespunzator cerintelor printr-un sistem propriu de calitate conceput si realizat prin personal propriu, cu responsabili tehnici cu executia atestati?)-Responsabil cu controlul calitatiiModalitatea de indeplinire: - Se va prezenta orice document relevantprivinddovedirea experienteica sef de santier in domeniulaferentcontractului ce urmeaza a fi atribuit.(constructii civile)- Se va prezenta Certificat de atestare tehnico-profesionalain domeniul constructii civile, industriale si agricole , domeniu aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.(Cerinta este solicitata conform legislatiei relevante in vigoare: Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare-art.23- Se va prezenta orice document relevantprivinddovedirea calitatii de Responsabil cu controlul calitatii-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariModalitatea de indeplinire: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform formular 9Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 15:06