Achizitie publica - Reabilitare termica pentru cladiri administrative si anexe
Detaliu pentru invitatia numarul 330112
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330112/20.06.2012
Denumire contract: Reabilitare termica pentru cladiri administrative si anexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Chimico Farmaceutica-I.C.C.F. BucurestiCod fiscal: 3008580, Adresa: Calea Vitan nr. 112, Sector 3, Bucuresti, Telefon: 021/3212117, Fax: 021/3222917
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Vitan nr. 112, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031299, telefon: +40 213212127, fax: +40 213212127, persoana de contact: Cecilia Molau, Amza Eugenia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Vitan nr 112, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica pentru cladiri administrative si anexe
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare termica pentru cladiri administrative si anexe, proiectare si executie, conform solicitarilor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2419 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modalitatea de constituire, conform prevederii art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; OP, scrisoare de garantie bancara sau numerar la casieria INCDCF-ICCF Bucuresti, din Calea Vitan nr. 112, sector 3IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% privind garantia de participare, conform art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Pentru modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: 1) Se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.2) Este recomandabil sa fie emisa de catre o banca din Romania.3) Cuantumul acesteia este in valoare de 10% din pretul contractului.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% privind garantia de buna executie, conform art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 , care va trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul-in original-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, care vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul, in original-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.-Pentruconflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam toate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl. Moscovici Misu, dl Cojanu Vasile, d-na Lupescu Irina, d-na Amza Eugenia, d-na Bolborici Ecaterina, dl Iulian Ciuhu, d-na Alina Popa, Molau Cecilia, d-na Ifrim Andreea Monica.-certificatele fiscale, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile pentru sediu si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialese va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in copie legalizata insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte; daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis deOficiul Registrul Comertului de pe langa instanta competenta, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Risc profesional1)Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractului.B.Pentru ofertantul declarat castigator, autoritatea contractanta poate solicita prezentarea unei dovezi privind asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractului., Cifra de afaceriValoarea cifrei medii de afaceri globala trebuie sa fie de minimum 241935 de lei pentru anii 2008, 2009, 2010 prin depunerea bilanturilor contabile. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Se solicita media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% privind cifra de afaceri, conform art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor lucrari efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.-in original, Prezentarea documentelor (contracte, procese-verbale de receptie) care sa confirme efectuarea de lucrari in valoare de 90725 lei + TVA si proiectare in valoare de 30241 lei + TVA-cope cu mentiunea ?Conform cu originalul? sau copii legalizate., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani;
-in original, Declaratie referitoare la faptul ca proiectantul detine o licenta de program- in original ISO 14001 sau echivalent pentru executie, ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la sediul institutului din Calea Vitan nr 112, sector 3, Compartiment juridic sau SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 13:40