Achizitie publica - Reabilitare termica Scoala cu clasele I-VIIII nr.17 Pitesti
Detaliu pentru invitatia numarul 331025
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331025/04.07.2012
Denumire contract: Reabilitare termica Scoala cu clasele I-VIIII nr.17 Pitesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala cu clasele I-VIII Nr.17 PitestiCod fiscal: 29466980, Adresa: str.Vasile Parvan, nr.3, Pitesti, Telefon: +40 0248251247, Fax: +40 0248251247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Scoala cu clasele I-VIII nr.17, str.Vasile Parvan, nr.3, Pitesti, jud. Arges, Romania, cod postal: 110251, telefon: +40 0248251247, fax: +40 0248251247, persoana de contact: Elena Nedelea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala cu clasele I-VIII nr.17, str.Vasile Parvan, nr.3, Pitesti, jud. Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica Scoala cu clasele I-VIIII nr.17 Pitesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuire tamplarie la Parter, et.I, et.II si et.III
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 802 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :1990 lei. Aceasta se constituie prin virament bancar , RO62TREZ0465006XXX012386sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, formasi pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituiriitrebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278^1lit.?a?, suma de 998, 02 lei.din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoaresi doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documentul care atesta dovada constituirii garantiei .Valabilitateagarantiei de participare pentru orice forma de constituireva fi de 90 de zilede la data limita de primre a ofertei .In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.
Garantie de buna executie
Cuant.garant. de buna exec.a contractului reprez.8%din val.contractului, fara TVA.Seconstituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale daca partile convin .Deasemenea, se constituieprintr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Contractantul vaa deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dis. aut. contr.in care va depune o suma initialade 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Aut.contr. urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garant.de buna exec.in doc.de atrib.In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul nr.2. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.3. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte;
-Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.4. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.1. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tudor Pendiuc, Primarul muncipiului Pitesti, Cornel Constantin ionica-Viceprimar, Mariana Boncea ? Director Executiv, Directia Economica;Emilian Nechita?Director Executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Dorel Zaharescu ? Sef Birou Investitii si Mihaela Stefanescu-Sef Birou Juridic.Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertantasociat/subcontractant/tert sustinator).- Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa siprezenta Formularul nr. 18 -completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. - Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.- Atestate/Autorizatii/Certificate.Ofertantii vor prezenta , in copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul", la licitatie :
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.cudeclaratie privind cifra de afaceri globalain domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Valoarea cifrei de afaceripe ultimii trei ani sa fie de minim180.000 lei , fara TVA.Persoanele juridice romane vor prezentacopii dupa situatii financiare anuale pe ultimii 3 ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra globala de afaceri.In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatorul este obligat sa prezinte acest document , cerinta privind cifra de afaceri solicitata fiind indeplinita de ofertant / ori prin cumul de asociati / ori de un singur sustinator, Sustinere capacitate economica si financiaraCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Pers. care asigura sustinerea tehnica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conf art.180 si 181 lit.c, C61 si d
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrarisimilare executatein ultimii 5 aniPentru demonstrarea experientei similare, operatorii economici vor prezenta un contract de lucrari a carui valoare sa fie de minim 99.000 lei insotitede cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, precum si cel putin unprocesverbal de receptie.Respectivele certificari /recomandari vor indica beneficiarii, indiferentdaca acesti sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfirsit., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Informatii privind subcontractantii (dupa caz)., Informatii privind asociatii (dupa caz)., Sustinere capacitate tehnica si proCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectivafesionala.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Certificarea sistemului de management de mediu din seria ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc. de atrib. si raspunsurile la solicitarile de clarificari se obtin din SEAP , de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 12:05