Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica Scoala Generala clasele I-VIII sat Dumbrava,comuna Gura Vaii


Detaliu pentru invitatia numarul 315519
Autoritate contractanta
COMUNA GURA VAII (CONSILIUL LOCAL GURA VAII)
Cod de identificare fiscala: 4278108
Adresa: GURA VAII, Gura Vaii
Telefon: 0234334500
Fax: 0234334826
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare termica Scoala Generala clasele I-VIII sat Dumbrava, comuna Gura Vaii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reabilitarea termica a Scolii Generale cu clasele I-VIII din satul Dumbrava, comuna Gura Vaii, judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.09.2011 09:24
Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Gura Vaii, sat Gura Vaii, comuna Gura Vaii, judetul Bacau, cod postal 607220
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2011 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei comunei Gura Vaii, sat Gura Vaii, comuna Gura Vaii, judetul Bacau, cod postal
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 200, 320 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1)Scris. de înaintare;2)Decl. privind neîncadr. în art.181;3)Decl. privind eligib.;4)Certif. constat. 1 ANAF valabil;5)Certif. constat. 2-taxe locale valabil;6)Certif. constat. O.R.C. valabil 30 zile;7)Bilant contab. 2008, 2009, 2010(cifr.af.min.400.000 lei)8)Certif. ISO 90019)Decl. privind calit. de particip. la proced.;10)Certif. 14001;11)Decl. privind util. , instal., echip.;12)Garantia de particip.=4000 lei;13)Declar. privind efectiv. mediu anual al personalului(ultim.3 ani);14)C. Vitae;15)Decl. privind încadr. în categ. IMM;16)Decl. privind lista princip. lucrari exec. în ultimii 5 ani;17)Exp. similara(contracte de min.200320 lei) ;18)Decl.privind subcontract.;19)Acord de subcontract.;20)Acord de asociere;21)Decl. priv. neîncadr. în sit. prev. La art. 69¹ din OUG 34/2006;22)Certif. de particip. la licit. cu oferta independ.;23)Copie dupa cert. de înreg.;24)Inform. generale;
Documentatia se poate obtine fie de pe SEAP: (accesare Documentatie si clarificari), fie de la sediul autoritatii contractante , pe format electronic sau pe hartie.Garantia de participare=4000 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer