Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica Scoala Gimnaziala Negrilesti - Obiect Centrala Termica-reactualizare


Detaliu pentru invitatia numarul 332537
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA GIMNAZIALA NEGRILESTI
Numar invitatie: 332537/27.07.2012
Denumire contract: Reabilitare termica Scoala Gimnaziala Negrilesti - Obiect Centrala Termica-reactualizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA GIMNAZIALA NEGRILESTICod fiscal: 23665453, Adresa: STRADA NICOLAE IORGA, Negrilesti, Telefon: +40 236832361, Fax: +40 236832361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA NICOLAE IORGA, localitatea Negrilesti, judetul Galati, Romania, cod postal: 807202, telefon: +40 236832361, fax: +40 236832361, persoana de contact: DAN MIHALACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA NICOLAE IORGA, localitatea Negrilesti, judetul Galati, Romania, cod postal: 807202, telefon: +40 236832361, fax: +40 236832361, persoana de contact: Dir. Prof. Aevoaei Mandica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica Scoala Gimnaziala Negrilesti - Obiect Centrala Termica-reactualizare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reabilitare termica vor fi executate in conformitate cu prevederile documentatiei tehnico-economice, faza proiect tehnic, detalii de executie si caietul de sarcini intocmite de proiectantul S.C. GENYMAR 2008 S.R.L. si puse la dispozitia executantului.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 808.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da4.000 lei. Se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, ordin de plata confirmat de banca emitentain contul RO13TREZ3075006XXX001936, deschis la Trezoreria Tecuci, cod fiscal: 23665453 care se prezinta in original, perioada de valabilitate a garantiei de participare de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care operatorul economic depune contestatie referitoare la un act al autoritatii contractante al CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf. Art. 278`1 alin.a) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
DaGarantia de buna executie este de 6% din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.1 din HG nr.925/2006. Contractantul are obligatia de a deschide un cont distinct, la dispozitia autoritatii contractante, deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. La deschiderea acestui cont, contractantul are obligatia de a depune o suma echivalenta cu 0, 5% din valoarea contractului fara TVA si va face dovada platii care va deveni anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul 1 ?Declaratie privind eligibilitatea- Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. nr. 34/2006- Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 3A- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificatul constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Certificat constatator emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCertificatele sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor catre bugetul consolidat si taxele locale in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Evitarea conflictului de interese-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.691 din OUG 34/2006- Persoanele responsabile cu atribuirea contractului sunt : Director Prof. Aevoaei Mandica-presedinte comisie de evaluare, Contabil Mihalache Dan-membru comisie de evaluare, Prof. Mihaila Claudiu -membru comisie de evaluare, Prof. Manaila Ovidiu-membru comisie de evaluare, Insp.Sava Janeta-membru comisie de evaluare din partea ISJ Galati.Formularul 3B-se va prezenta atat de catre subcontractant , cat si de tertul sustinator. In cazul ofertei comune prezentarea Formularului 3B este obligatorie pentru fiecare asociat .Pentru demonstrarea indeplinirii?Criteriilor de calificare si/sau selectie (punctul V)?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial ddoar o declaratie pe proprie raspundere-formular 1A semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a uneisolicitari in acest sens. 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor care trebuie sa cuprinda in mod oligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, punere sub interdictie, curatela.In cazul ofertantului clasat pe primul loc autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte , pentru conformitate , documentul in original/copie legalizata . In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente .2.Persoane juridice/fizice straine-vor depune documente din care sa reiasa : denumirea operatorului economic si toate datele de identificare, codul unic de inregistrare , sediul social (sedii secundare , puncte de lucru, filiale, sucursale- daca este cazul); structura actionariatului; reprezentatii/reprezentantul legal; domenii de activitate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiarape ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)1. Fisa de informatii generale ? Formularul 4 - Informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie egala sau mai mare cu 535.000 de leiCifra de afaceri se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente euro/ron: ?Conform cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373?Conform cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099?Conform cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro=4, 2379Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor in vigoare. In cazul asocierii criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul., 2.Bilantul contabil la 31.12.2011?copie conform cu originalul, cu semnatura si stampila-In cazul in care ofertantul nu si-a inregistrat bilantul contabil pentru anul 2011 atunci poate prezenta balanta de verificare la data de 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor). Aceasta lista va fi insotita de cel mult 2 (doua) contracte ale caror obiecte au executia de lucrari similare prin care sa confirme executarea lucrarilor in valoare de minim 270.000 lei. Contractele vor fi insotite de proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor si certificare de buna executie (recomandare).Se completeaza formular 7-experienta similara, Cerinta 2: Informatii privind capacitatea profesionala pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (personal de specialitate)-o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?formular 12- Personalul tehnic de specialitate ce va fi angajat in proiect ?formular 13Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a)Responsabil tehnic cu executia- atestat in domeniul constructii civileSe vor prezenta: -copie conform cu originalul dupa certificatul de atestare profesionala pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia in domeniul care face obiectul contractului valabil la data depunerii ofertelor-CV in original-declaratia de disponibilitate ? original, Cerinta 3: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice corespunzatoare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariDeclaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? Formular 6Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in dotarea sa sau prin contracte, conventii de inchiriere, contracte de colaborare) de dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului: -grup termic de sudura-automacara 5tf-buldozer pe senile 65-80cp-placa-vibratoare, Cerinta 4: Informatii privind subcontractantii-declaratie privind partea din contract ce urmeaza a fi indeplinita de catre subcontractanti-Formularului 8 insotit, de acordurile de subcontractare-originalNota 1: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul tabelului anexat formularului mentionat mai sus., Nota 2: Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca lamodificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 5: Informatii privindasociereaCerinta obligatorie: Prezentarea- Formularului 9 + acorduri de asociere.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta absolut toate documentele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, urmand ca indeplinirea cerintelor minimale stabilite prin aceasta sa fie verificata prin cumularea capacitatilor/resurselor tuturor asociatilor prezenti in cadrul acelei asociatii.Toti asociatii vor prezenta absolut toate documentele de calificare ? in plicuri diferite, oferta tehnica si cea financiara urmand a fi semnate numai de catre liderul asociatiei. Standarde de asigurare a calitatii-- certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 emis de organisme de certificare a sistemului de management, sau pentru operatorii economici straini - certificate echivalente celor mentionate, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Se va prezenta in copie -va fi semnata si stampilata de catre ofertant, pe propria raspundere cu mentiunea « conform cu originalul »Standarde de protectie a mediului- document emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului demanagement de mediu ISO 14001 emise de organisme de certificare a sistemului de management, sau pentru operatorii economici straini - certificate echivalente celor mentionate, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Descriere criteriu: se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), se acorda punctaj astfel: P financiar n = (pret minim/pret n) x 60
Termen de executie
20
Descriere: se acorda astfel: a) pentru cel mai redus termen (dar nu mai putin de 30 de zile si nu mai mult de 3 luni) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare =20 puncte b) pentru alt termen de executie decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn=(termen minim/termen n) x punctaj maxim alocat (20 puncte) Peste durata de executie maxima acceptata (3luni) oferta va fi declarata neconforma, iar sub durata de 30 de zile oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Perioada de garantie
20
Descriere: a)Pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 de luni si nu mai mult de 48 de luni) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte). b)Pentru alta perioada de garantie se acorda punctajul astfel: Perioada garantie n = (perioada garantie n/perioada garantie maxima)x punctajul maxim alocat (20pct) Peste perioada de garantiemaxim acceptata (48 luni) oferta nu va fi punctata suplimentar, iar sub perioada minima de garantie (24 luni) oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer