Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica Scoala "Sfanta Ana" (strada Campului)


Detaliu pentru invitatia numarul 339735
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: LICEUL TEHNOLOGIC SANTANA
Numar invitatie: 339735/20.11.2012
Denumire contract: Reabilitare termica Scoala "Sfanta Ana" (strada Campului)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLICEUL TEHNOLOGIC SANTANACod fiscal: 3520105, Adresa: STR. GHIOCEILOR, NR. 6, Santana, Telefon: +40 0257462124, Fax: +40 0257462124
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GHIOCEILOR, NR. 6, Santana, Romania, cod postal: 317280, telefon: +40 0257462124, fax: +40 0257462124, persoana de contact: MIRCEA CARUNTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - STR. GHIOCEILOR, NR. 6, Santana, Romania, jud. Arad, cod postal: 317280
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica Scoala "Sfanta Ana" (strada Campului)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in: executia de lucrari asa cum sunt prezentate in documentatia tehnica.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 409, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei va fi in suma de 4099, 6 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 si va fi depusa odata cu ofertele.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui de catre oricare dintre membrii asocierii.Pentru persoanele juridice straine, garantia de participare va fi echivalata la cursul de schimb BNR leu/euro din data publicarii invitatiei de participare.Forma de constituire: a. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireb.Virament bancar cu OP in contul RO29TREZ02124650220XXX deschis la Trezoreria Statului sucursala Arad, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c. Numerar la casieria unitatii.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.In masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma egala cu 4099, 6 lei, in conformitate cu art. 278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instr. de garantare emis in cdt legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, in original.In cz constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante la unitatea Trezoreriei Statului. In cz ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire.Restituirea garantiei: 70% in termen de 14 zile de la incheierea proc vb de receptie la term. lucrarilor daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei si riscul pentru vicii ascunse este minim, restul de 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor, pe baza proc vb de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formular nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea;
- Formular nr. 2 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 actualizata;
- Formular nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Se va prezenta de catre fiecare membru asociat si de subcontractanti, daca este cazul.- Formular nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Formular nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata;Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.- Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Caruntu Mircea ? Director;Honiges Ana ? Director adjunct - presedintele Comisie de Evaluare;Gligor Cornel - membru in Comisia de Evaluare;Duicu Izabela - membru in Comisia de Evaluare;Sas Teodor - membru in Comisia de Evaluare;Rapasan Maria - Contabil Sef - membru in Comisia de Evaluare;Orodean Ileana - membru in Comisia de Evaluare;Boaru Mariana - membru in Comisia de Evaluare;Tomuta Daniel Sorin - Primarul Orasului SantanaConsilieri locali: Ardeu Aurel, Barani Ion, Cret Adrian Aurel, Duicu Emilia Isabela, Enache Viorel, Gligor Cornel, Honiges Claudius Georgian, Laza Emil Traian, Manole Constantin, Musca Ioan Dinorel, Nita Vasile, Poghirc Dorinel, Puia Silviu Catalin, Rus Irina, Scarlatescu Mihai, Stan Iosif, Tuduce Silviu.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.In situatia prevazuta de art. 11 alin 4 si 5 din HG 925/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare atat declaratia pe proprie raspundere cat si certificatele de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Nota: Indiferent de forma in care se va depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare stabilite prin prezenta documentatie de atribuire si cu raportare la Anexa 2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP. - Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul este legal constituit si are ca obiect de activitate autorizat, activitatea corespunzatoare obiectului prezentei proceduri: constructii civile.Nota!Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.- Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri globala din ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 800.000 lei (pentru persoanele juridice romane).1.) Formularul nr. 6 ?Informatii generale?;2.) In copie cu mentiunea ?conform cu originalul? bilanturile contabile (sau orice documente justificative care sa certifice indeplinirea cifrei de afaceri) pt ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de org. competente., In cz in care op. ec. isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are oblig. de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.1.) Formularul 7 ? ?Angajament tert sustinator financiar?;2.)Formularul 1 ? ?Declaratie privind eligibilitatea?;3.)Formularul 5 ? ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.?4) Formularul 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006In cz unei oferte in care exista mai multi terti sustinatori, cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita de catre un sg sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul tb sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani, contr. de lucrari similare avand o valoare cel putin egala cu 400.000 lei fara T.V.A.1.) Formularul 8 - ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? ? in original;2.) Se vor anexa, in copie ?conform cu originalul?, parti relevante din contractele indicate ca experienta similara insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).1.) Formularul 9 ? ?Decl. pv. efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere? ? in original;2.) Formularul 10 ? ?Lista privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil? ? in original;, - min. 1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii civile si industriale, care sa fie valabila la data limita de dep. a ofertelor;
- min. 1 responsabil cu asigurarea calitatii, pentru domeniul constructii civile si industriale;3.) Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? atestatul si legitimatia de ?responsabil tehnic cu executia? in domeniul constructii civile si industriale, care sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor;4) Se va prezenta pentru responsabilul cu asigurarea calitatii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente, valabila la data limita de depunere a ofertelor., - un responsabil de indeplinirea contractului ? manager de proiect cu studii superioare in domeniul constructiilor civile;
- minim 1 inginer specialist in instalatii pentru constructii;
- minim 1 instalator - instalatii termice;
- minim 1 instalator ? instalatii sanitare;
- minim 1 electrician atestat ANRE;
- minim 1 zidar;
- minim 1 zugrav;5) Se vor prezenta pentru personalul de specialitate solicitat diplomele/adeverintele/autorizatiile/atestatele/certificatele detinute care atesta indeplinirea cerintei de calificare;6.) Se va completa si prezenta Formularul 11 ? ?Declaratie de disponibilitate? in care trebuie sa se mentioneze cel putin perioada de derulare a contractului de achizitie publica, pentru fiecare dintre specialistii angajati in contract ? in original., Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.1.) Se va completa si prezenta - Formularul 12 ? ?Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului? ? in original;, In cz in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit tb sa se indeplineasca subcontractanti, ofertantul are oblig. de a preciza partea din contract pe care acesta urmeaza sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.1) Formularul 14 ? ?Decl. pv partea/partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi?.2) Formularul 5 ? ?Decl pv neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata?., Asociatii.In cz in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prev la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup.Din acordul de asociere tb sa reiasa partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele nec pt evaluarea ofertelor.1) Formularul 15 ? ?Decl pv partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora?;2) Formularul 16 ? ?Acordul de asociere?3) Formularul 17 ? ?Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire.?, Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cz in care op ec isi demonstreaza sit tehnica si prof invocand si sustinerea acordata, in conf cu art. 190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.In cz unei oferte cu mai multi terti sustinatori, cerinta pv exp similara va fi indeplinita de catre un sg sustinator.1) Formularul 13 ? ?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala?;2) Formularul 1 ? ?Decl pv eligibilitatea?;3) Formularul 5 ? ?Decl pv neincadrarea in prev art.69^1 din OUG nr. 34/2006"4) Formularul 2 - ?Decl pv neincadrarea in prev art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006" Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul asocierii, fiecare membru al acesteia va trebui sa prezinte acest certificat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Certificat SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru managementul calitatii, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul asocierii, fiecare membru al acesteia va trebui sa prezinte acest certificat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Certificat SR EN ISO 14001, sau echivalent, pentru managementul mediului, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 55 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: Pn = (pret ofertei minim/pret n) x punctajul maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: a) pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 30 puncte;b) pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit a) punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima/durata n) x punctajul maxim alocat. Durata minima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 3 luni, iar durata maxima de executie este de: 6 luni. Pentru o durata de executie mai mica decat durata minima indicata de catre autoritatea contractanta (3 luni) nu se va acorda punctaj suplimentar. Pentru o durata mai mare decat durata maxima indicata de autoritatea contractanta (6 luni) oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 15 puncte;b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel: Pn = (perioada n/ perioada maxima) x punctajul maxim alocat.Perioada minima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 2 ani, iar perioada maxima de garantie este de: 4 ani. Pentru o perioada de garantie mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta (2 ani), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.Pentru o perioada de garantie egala sau mai mare decat perioada maxima indicata de autoritatea contractanta (4 ani), se va acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer