Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica si energetica a 12 blocuri de locuinte de pe raza orasului Petrila, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 329751
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL PETRILA
Numar invitatie: 329751/18.06.2012
Denumire contract: Reabilitare termica si energetica a 12 blocuri de locuinte de pe raza orasului Petrila, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PETRILACod fiscal: 4375097, Adresa: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Telefon: 0254550977, 0254550760, Fax: 0254550977, 0254550760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Romania, cod postal: 335800, telefon: +40 0254550760, fax: +40 0254550977, persoana de contact: MIHAELA LANG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA REPUBLICII NR. 196, orasul Petrila, cod postal: 335800, jud. Hunedoara,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica si energetica a 12 blocuri de locuinte de pe raza orasului Petrila, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOTUL 1 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 2 din Str. MunciiLOTUL 2 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 5 din Str. MunciiLOTUL 3 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 6 din Str. MunciiLOTUL 4 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 8 din Str. MunciiLOTUL 5 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 317 din Str. RepubliciiLOTUL 6 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 319 din Str. RepubliciiLOTUL 7 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 1 din Str. 22 DecembrieLOTUL 8 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 2 din Str. 22 DecembrieLOTUL 9 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 3 din Str. 22 DecembrieLOTUL 10 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 20 din Str. 8 MartieLOTUL 11 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 29 din Str. 8 MartieLOTUL 12 Lucrari de reabilitarea termica si energetica a bl. 40 din Str. MineiLucrarile se vor realiza cu respectarea cerintelor din documentatiile tehnice elaborate de proiectantul de specialitate.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 241, 056 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOTUL 1 = 5500 RON;LOTUL 2 = 5500 RON;LOTUL 3 = 6000 RON;LOTUL 4 = 8600 RON;LOTUL 5 = 8600 RON;LOTUL 6 = 11000 RON;LOTUL 7 = 11000 RON;LOTUL 8 = 8000 RON;LOTUL 9 = 7000 RON;LOTUL 10 = 13000 RON;LOTUL 11 =6000 RON;LOTUL 12 = 9000 RON.Perioada de valabilitate a acesteia este de 90 de zile de la limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada stabilita de autoritatea contractanta. Garantia de participare se poate si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata (in contul RO79TREZ3685006XXX003077deschis la Trezoreria Petrosani)sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.In cazul in care autoritatea contractanta se afla, conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: Pentru LOTUL 1: suma de 3444.42 lei;Pentru LOTUL 2: suma de 3440.41 lei;Pentru LOTUL 3: suma de 3673.29 lei;Pentru LOTUL 4: suma de 4299.64 lei;Pentru LOTUL 5: suma de 4307.63 lei;Pentru LOTUL 6: suma de 4499.09 lei;Pentru LOTUL 7: suma de 4265.21 lei;Pentru Lotul 8 suma de 4477.78; LOTUL 9: suma de 4247.57 lei;Pentru LOTUL 10: suma de 4612.66 lei;Pentru LOTUL 11: suma de 3921.7 lei;Pentru LOTUL 12: suma de 4323.45 lei
Garantie de buna executie
va fi de 10 % din suma contractata fara TVA (5% in cazul IMM-urilor).Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care devine anexa la contract; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea Modele de Formulare;b) lichiditati depuse la caseria Primariei orasului Petrila, strada Republicii, nr. 196, jud. Hunedoarac) daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. d) printr-un instrument de garantare emis de catre o anumita societate bancara ori societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. (Formularul 1 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. nr. 34/2006(Formularul 2 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 19 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, si subcontractant, daca este cazul.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei, in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Paducel Ilie-Primar, Ec. Ramascanu Constantin-viceprimar, Jr. Popescu Elisaveta-jurist si membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ec. Retegan Rodica-Director executiv buget-contabilitate, Ing. Jr. Lang Mihaela-sef serviciu A.I.P.F.I.M.C si presedinte in comisia de evaluare a ofertelor, Insp. Dragomir Bianca-membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ing. Preda Lucian- membru in comisia de evaluare a ofertelor, ec. Burdea Adriana- membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ing. Preda Ciprian - membru in comisia de evaluare a ofertelor, Ec. Szartori Adela- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor, Jr. Sirop Gabriela- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor, Ing. Iancu Roberta- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor, Insp. Olar Cristina- membru supleant in comisia de evaluare a ofertelor.Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publicasunt consilierii din Consiliul Local al orasului Petrila, judetul Hunedoara, si anume: ANDRONACHEEMANOEL, VISANESCU DANIELA, BUIUM CRISTIAN, RAMASCANUCONSTANTIN, RASCOLEAN NEGOI DUMITRU, BOBAR GHEORGHE, PREDA NICOLAE, TEMNEANU ION, BERAR EUACHIM, JURCA VASILE, BOANTA GHEORGHE, ANDREICA EMILIA, ZAMFIR DACIAN NARCIS, HELJIU MARIUS NICOLAE, BOANTA DORU DANIEL, BULANCEA ION, COJOCARU VASILE, BUCUR IOSIF, BARBU ELENASa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta din care sa rezulte ca operatorul economic a respectat reglementarile legale referitoare la concurenta. (Formularul 18 din Sectiunea Modele de Formulare).Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura ca unic contractant, subcontractant, asociat etc. a operatorului economic. (Formularul 20 din Sectiunea Modele de Formulare).Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de Stat conform O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligatíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original, copie legalizata sau copie semnatacu mentiunea ?conform cu originalul?).Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului Local conform O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligatíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii (original, copie legalizata sau copie semnatacu mentiunea ?conform cu originalul?). Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatea competenta.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca ofertantul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea figureaza in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare din care sa reiasa ca din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia. In cazul in care ofertantul detine documente constatatoare negative va fi eliminat. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit-Prezentarea certificatului constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original/ copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, prestarea lucrarilor solicitate prin prezentadocumentatie de atribuire. Din acesta trebuie sa rezulte ca ofertantii trebuie sa nu fie insolvabili, in stare de reorganizare judiciara sau faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare.In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Dovada situatiei ec. si financiare cf. art. 185, alin. 1, lit. ?c? din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. Decl. din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri globale aferente ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011) cu o val. egala sau mai mare de: 688000 RONpentru LOT 1;688000 RONpentru LOT 2;734000 RONpentru LOT 3;1039000 RONpentru LOT 4;1055000 RONpentru LOT 5;1438000 RONpentru LOT 6;1395000 RONpentru LOT 7;970000 RONpentru LOT 8;935000 RONpentru LOTUL 9;1665000 RONpentru LOT 10784000 RONpentru LOT 11;1086000 RONpentru LOT 12.Prezentarea Formularului 3 din Sectiunea Modele de Formulare - Fisa de ?Informatii generale? si declaratia privind cifra de afaceri, completat.Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR: ANUL CURS EURO2009 4.23732010 4.20992011 4.2379, Decl. privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, op. ec. isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucr., o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucr., privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu, conform Legii nr. 136/1995-Privind asigurarile si reasigurarile din Romania, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Lista principalelor contracte de executie de lucr. din ultimii 5 ani continand val., per. de prestare, beneficiari, certificari de buna executie.Prezentarea decl. pe propria raspundere a op. ec. cf. Formularului 4 din Sectiunea Modele de Formulare, Cerinta 2-Sa faca dovada ca in ultimii 5 ani au executat si au finalizat unul sau mai multe contracte de lucr. de constructii sau reparatii in care au prevazute si lucr. de reabilitare termica, a carui (caror) val. insumata sa fie de minim 344442 RON fara TVA pentruLOT 1;344041 RON fara TVA pentruLOT 2;367329 RON fara TVA pentruLOT 3;519644 RON fara TVA pentruLOT 4;527638 RON fara TVA pentruLOT 5;719092 RON fara TVA pentruLOT 6;697784 RON fara TVA pentruLOT 7;485214 RON fara TVA pentruLOT 8;467577 RON fara TVA pentruLOT 9;832668 RON fara TVA pentruLOT 10;392170 RON fara TVA pentruLOT 11;543457 RON fara TVA pentruLOT 12;Fisa privind experienta similara din care sa reiasa urmatoarele: durata, val., garantii, semnaturi si beneficiari. Of. va prezenta o copie dupa contractul(ele) respectiv(e), insotit(e) de certificari de buna executie si care vor contine val., perioada si locul executiei lucr., recomandare, Cerinta 3-Cerinta conform art. 188, alin. (3), lit. f, din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare- Decl. ref.la utilaje, instalatii, echip. tehnice de care poate dispune op.ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contr. de lucr. Op.ec. trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau cu contract de inchiriere, schele sau echivalentul acestora, fiind interzisa folosirea alpinismului utilitar la executia lucrarilor.- Decl. ref. la utilaje, instalatii, echip. tehnice.a)Pentru echip. proprii se va atasa copie dupa lista de inventar a ob. din dotare, in care vor fii marcate echip. minimale solicitateb)Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contr. de inchiriere, Cerinta 4-Cerinta conform art. 188, alin. (3), lit. c) si d), din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare- Informatii referitoar la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va prezenta o listacu personalul responsabil cu indeplinirea contractulu delucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil in domeniu. Personalul minim obligatoriu solicitat este cel putin un (1)- responsabil tehnic cu executia (RTE) si un (1) responsabil cu calitatea (CQ).-Documente doveditoare pentru personalul minim obligatoriu: -Calificarile vor fi dovedite cu diplome acreditate/ recunoscute de organisme similare acreditate.-Experienta va fi dovedita prin CV-uri, care sa contina informatii actualizate, datate si semnate( Se va completa Formularul 22 din Sectiunea Modele de Formulare), copii dupa contracte de colaborare, decizii sau orice alte documente-Pentru persoanele care nu, Cerinta 5-Cerinta conform art 188, alin. (3) lit. e din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarilesi modificarile ulterioare, se va completa o declaratie pe propria raspundere cu privire la protectia mediului.Ofertantii vor prezenta asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la protectia mediului in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte( moloz etc) prin prezentarea unui acord de depunere si depozitarea deseurilor inerte la un depozit agrementat de Ministerul Mediului., Cerinta 6- Informat privind subcontractantii / asociatiiSe solicita completarea declaratie, conform Formularului 23 din Sectiunea Modele de Formulare (daca este cazul)Se va prezenta acordul de asociere pentru participarea la procedura de atribuire a contractului (Formularul 24 din Sectiunea Modele de Formulare) si/sau acordul de subcontractare (daca este cazul).Liderul asociatiei va prezenta partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
-Se vor prezenta toti asociatii precum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca contractul (in exprimare valorica);
-Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizatiin oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale;
-Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat Cerinta 1-Cerinta conform art. 191 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Of. trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau orice alt doc. care sa confirme implementarea si mentinerea unui sist. de man. al calitatii. Se va prezenta copia lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a cert. ISO 9001:2008, in domeniul corespunzator ob. licitat sau orice alt doc. care sa confirme implementarea si mentinerea unui sist. de man. al calitatii. In cazul unei asocieri, prezentarea doc. edificatoare se va face de catre toti membrii. Nu se accepta of. in curs de acreditare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In mod gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 07:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer