Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica si inlocuire ascensoare.


Detaliu pentru invitatia numarul 208711
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE OLT
Cod de identificare fiscala: 4286364
Adresa: STR.ARCULUI NR.2A, Slatina
Telefon: 0249/412334
Fax: 0249/413402
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare termica si inlocuire ascensoare.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari de reabilitare termica, demontare timplarie de stejar, montaj tamplarie PVC, inlocuire ascensoare 4 buc.(demontat, montat), fixarea mecanica a placajelor din travertin.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.05.2009 14:38
Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: D.G.F.P. OLT, Str. Arcului, Nr.2A, Loc. Slatina, Jud. olt, Cod postal 230039.
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.F.P. OLT, Loc. Slatina, Str. Arcului, Nr.2A, Jud. olt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetullocal;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului siComertului; Formular Informatii generale; Bilantul contabil 31.12.2008;ISO 9001, 14001, 18001; Lista a lucrarilor similare executate în ultimii 5 ani;Experienta similara; Recomandare privind calitatea lucrarilor executate; Declaratie privind utilajele;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului;AutorizariISCIR.
Documentatia de atribuire este atasata sub forma de fisier in SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer