Achizitie publica - REABILITARE TERMICA SI REPARATII BLOCURI STR. VIORELE TELIUCU INFERIOR , JUD. HUNEDOARA
Detaliu pentru invitatia numarul 302148
COMUNA TELIUCU INFERIOR
Cod de identificare fiscala: 4727010
Adresa: str.Minei , nr.2, Teliucu Inferior
Telefon: 0254 738105
Fax: 0254 738253
Denumire invitatie: REABILITARE TERMICA SI REPARATII BLOCURI STR. VIORELE TELIUCU INFERIOR , JUD. HUNEDOARA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare termica si reparatii : fatade, acoperis sarpanta la trei blocuri de locuinte , tip 1 si tip 2
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.06.2011 14:25
Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI TELIUCU INFERIOR , STR. MINEI , NR. 2 , JUD. HUNEDOARA
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI TELIUCU INFERIOR , STR. MINEI , NR. 2 , JUD. HUNEDOARA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 351, 568 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl eligibilitatea , decl. cf.art. 180 si 181 din OUG 34/2006 , Decl pe proprie raspundere-legea 161/2003 , Cert.îndepl. obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si buget stat, Fisa de informatii generale , Certificat constatator emis de ORC, Bilantul contabil la 31.12.2010 , Decl si Lista lucrari similare executate în ultimii 5 ani, Declaratia personalului angajat, Declaratie referitoare la utilajele , Declaratie pe propria raspundere - protectia muncii , Informatii privind subcontractatii , documente referitoare lastandarde decalitate , de protectie a mediului , de management al sanatatii si securitatii ocupationale si de management al responsabilitatii sociale
Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participareGarantia de participare este de 7.000 lei ( IMM la jumatate )