Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE TERMICA SPITAL


Detaliu pentru invitatia numarul 331331
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL AIUD
Numar invitatie: 331331/09.07.2012
Denumire contract: REABILITARE TERMICA SPITAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL AIUDCod fiscal: 4613628, Adresa: STR. SPITALULUI, NR. 2, Aiud, Telefon: 0258 / 861339, Fax: 0258 / 861339
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SPITALULUI, NR. 2, Aiud, Romania, cod postal: 515200, telefon: +40 258861945, fax: +40 258861339, persoana de contact: BIROU ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL AIUD, STR. SPITALULUI, NR. 2, Aiud, Romania, cod postal: 515200sala de sedinte/secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE TERMICA SPITAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Geamuri si usi din termopan, 27 de repere, pe dimensiuni, cantitati si caracteristici conform cu Caietul de Sarcini ? livrare si montare.Ofertarea se va face la valoarea estimata de 201612.90, aferenta suprafetei de 967.19 mp, care corespunde celor 27 de repere, de dimensiuni si cantitati specificate in caietul de sarcini. Garantie 4 ani.
II.1.6) CPV: 44221000-5 - Ferestre, usi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantie de participare este de 3024 lei (1, 5% din valoarea estimata).-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie minim perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile-Garantia de participare poate fi constituita : -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ;
-sau prin depunerea ordinului de plata in contul RO87 TREZ 0045 041X XX00 0083 deschis la TREZORERIA AIUD cu confirmarea acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.-plata in numerar la casieria autoritatii contractante, conform prevederilor legale ? in copie.Ofertele care nu sint insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Nota: In situatia in care este depusa o oferta de catre un ofertant care are calitatea de IMM sau de catre o asociere de IMM, acesta/aceastava beneficia de reducerile stabilite de legislatie(50% la garantia de participare si garantia de buna executie); daca in asocierea respectivaunul din asociati nu este IMM, atunci nu se vor putea invoca respectivele reduceri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Formularul de participare cu oferta independenta, in conformitate cu modelul din Sectiunea ?Formulare? - in original.2.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 (inclusiv tertul sustinator), in conformitate cu modelul din sectiunea ?Formulare? - original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Municipal: Manager- ec. Nechimis Mircea; Director financiar contabil-ec. Homana Dobrita; Director Medical ? Dr. Campean Vasile; Sef Birou Achizitii, Contractari, Administrativ ? ing. Dragan Ambrozie; Jurist Dobra Mihai , ec. Fufezan Paraschiva.3.Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, (inclusiv tertul sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania (emise de Directia Generala a Finantelor Publice si de Consiliul Local) sau in tara in care este stabilit. Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? copie certificata pentru conformitate cu originalul. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local si de stat. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.2 Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil (cerinta obligatorie), Fisa de Informatii Generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. a)pentru cel mai mic pret, se acorda punctajul maxim de 60 puncte; b)pentru un alt pret decat cel prevazut la pct.a), P(n) = Pret minim / Pret(n) x 60
DURATA DE EXECUTIE
40
Descriere: a)pentru cea mai scurta durata de executie a lucrarilor (exprimata in zile), se acorda punctajul maxim alocat, adica 40 de puncte; b)pentru o alta durata de executie decat cea prevazut la pct.a), punctajul se acorda astfel: P durata de executie n = (durata executie minima / durata executie (n)) x 40 puncte. NOTA: i. Durata de executie a lucrarii reprezinta perioada in care ofertantul se obliga sa execute lucrarea , conform formularului de oferta si a graficului fizic si valoric de executie a lucrarii si se va exprima in zile . Durata de executie se intinde intre momentul emiterii ordinului de incepere alconfectionarii reperelor din contract si momentul receptiei la terminarea lucrarilor, dupa montarea efectiva a tuturor reperelor. Durata maxima peste care oferta va fi declarata neconforma este de 30 zile. Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 5 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer