Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare trecere la nivel cu calea ferata 600 Tecuci-Iasi km 247+292


Detaliu pentru invitatia numarul 321921
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 321921/14.03.2012
Denumire contract: Reabilitare trecere la nivel cu calea ferata 600 Tecuci-Iasi km 247+292
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3192433, Fax: 021/3192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Iasi, Romania, cod postal: 700090, telefon: +40 232273507, fax: +40 232273507, persoana de contact: Julieta Aghion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Iasi, Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare trecere la nivel cu calea ferata 600 Tecuci-Iasi km 247+292
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de reparatii in vederea readucerii caii la starea initiala
II.1.6) CPV: 45234140-9 - Lucrari de constructii de pasaje la nivel (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de: 5.000 lei sau 2.500 lei (pt IMM) si este irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data depunerii ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, (Formularul 1A din Sectiunea III ? Formulare); prin ordin de plata in contul SRCF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi sau numerar la casieria autoritatii contractante. In conformitate cu art. 278 indice1*) OUG 34/2006, ofertantului a carei contestatie a fost respinsa i se va retine suma de 2500 lei din garantia de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 5% (2, 5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA si se constituie in lei. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul fara TVA al contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 Ofertantul va prezenta Formularul 3 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Sectiunea III ? Formulare, in original. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul va prezenta Formularul 3A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? din Sectiunea III- Formulare, in original.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 Ofertantul va prezenta ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1? din OUG 34/ 2006 - Formularul 3B din Sectiunea III ? Formulare, in original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura(ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul CNCF ?CFR? SA - Sucursala CREIR CF Iasi : Director: ing. Sorin FLUTUR Contabil sef: ec. Laurentiu BESLIU Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU Sef divizie Linii: ing. George Radu PIPA. Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010. Ofertantul va prezenta Formularul 3D ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea III- Formulare, in original. Calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 3C din Sectiunea III ? Formulare, in original. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii referitoare la inscrierea in Registrul comertului sau al profesiei1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atestate, autorizatii, certificate etc., in functie de specificul contractuluiOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de Autoritatea Feroviara Romana? AFER, pentru categoria serviciilor feroviare critice: ?Reparatii si intretinere linii de cale ferata? , ? Constructii reparatie si intretinere treceri la nivel de cale ferata?, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data depunerii ofertelor.2. Agrement tehnic feroviar, eliberat de catre Autoritatea Feroviara Romana ? AFER pentru categoria serviciilor feroviare critice: ?Reparatii si intretinere linii de cale ferata? , ?Constructii reparatie si intretinere treceri la nivel de cale ferata? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor. Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va demonstra cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani in valoare totala de: 500.000 lei Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro=3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; b)Bilant contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acesta va fi insotit de Raportul de Audit/Raportul comisiei de cenzori. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul a executat in ultimii 5 ani mai multe contracte de lucrari in domeniul feroviar de natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii de achizitie, b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea in ultimii 5 ani a unor contracte de natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii astfel: cel putin a unui contract sau maxim 3 contracte de executie lucrari similare la linii CFin valoare totala egala sau mai mare de 250.000 lei (fara TVA).Se vor prezenta din contractele de lucrari paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, procese verbale pe faze determinante, documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale prevazute la art. 971 din HG 925/2006, din partea beneficiarilor lucrarilor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., c) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii AQ/CQ, atestat ISC sau prin dispozitie interna; - un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii; - un conducator tehnic al punctului de lucru de specialitate CFDP cu experienta in domeniul feroviar si care a executat lucrari de natura si complexitatea celei supuse procedurii. -personal autorizat SC pentru activitatea linii. Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului se va preciza functia care va fi indeplinita in cadrul contractului si se va prezenta CV-ul, copii cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, autorizatiile, atestatele, sau certificatele detinute de persoanele respective. Pentru conducatorul tehnic al punctului de lucru se vor anexa in copii pv de receptie pentru lucrarile nominalizate ca exp. similara, d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta pentru dotari, utilaje, echipamente, mijloace de transport ce le va utiliza in indeplinirea contractului: - masini mica mecanizare lucrari linii;, e)Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului. Daca un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. La contractare si pe parcursul lucrarilor nu se vor admite alti subcontractanti fata de cei nominalizati in oferta., f)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelate cerinte privind capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alte oferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractor la procedura. In cazul in care, oferta comuna este declarata castigatoare, modificarea asocierii dupa incheierea contractului nu este admisa. Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 al sistemului calitatii, Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005 privind managementul de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, pentru alt pret, se acorda punctaj astfel Pn= (pret minim/ pret n)x80 puncte:
Durata de executie
20
Descriere: Durata maxima: 60 zile, Durata minima: 30 zile;Pentru durata de executie minima se va acorda punctaj maxim, pentru celelalte durate se va acorda punctaj dupa formula: Dn = (durata minima/ durata n)x 20 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP la sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer