Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Reabilitare trotuar B-dul Libertatii, intre strazile Erou Stanica si Valea Alba, Oras Busteni"


Detaliu pentru invitatia numarul 348341
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA BUSTENI
Numar invitatie: 348341/11.06.2013
Denumire contract: "Reabilitare trotuar B-dul Libertatii, intre strazile Erou Stanica si Valea Alba, Oras Busteni"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA BUSTENICod fiscal: 2845729, Adresa: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Telefon: 0244-322005, Fax: 0244-320752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244322005, fax: +40 244320752, persoana de contact: Tocitu Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Busteni, B-dul LIBERTATII, NR.91, Busteni, jud. Prahova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Reabilitare trotuar B-dul Libertatii, intre strazile Erou Stanica si Valea Alba, Oras Busteni"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea trotuarelor de pe B-dul Libertatii , intre strazile Erou Stanica si Valea Alba, prin imbracarea acestora cu pavaj din granit, sectorul propus avand o lungime de 475 m.Valoarea estimata fara TVA: intre 1102054.88 lei si 1322465, 00 lei, unde valoarea minima 1102054.88 lei reprezinta valoarea estimata a contractului initial, fara suplimentari (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea de 1322465, 00 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor lucrari similare suplimentare (cf. art.122 lit.j).- Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile (art. 36 lit. e) si lit. e1 din H.G. nr. 925/2006) se va face prin raportare la valoarea estimata, fara suplimentari, 1102054.88 leiOptiuni: Se pot achizitiona lucrari noi similare cf.art.122, lit.j) - OUG34/2006.
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 102, 054.88 - 1, 322, 465 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare (GP) - 22000 lei. Perioada de valabilitate a GP: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana (model Formular nr.3).Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, echivalen?a pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. GP se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazulconstituirii GP prin virament - cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - se va mentiona in adresa de inaintare perioada de valabilitate a GP - cont RO02TREZ5295006XXX000010 ? Trezoreria Busteni, CF 2845729. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art.2781 din O.U.G.nr.34/2006. Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In conformitate cu art.33, alin3 din HG 925/2006 in cadrul sedintei de deschidere nu este permisa respingerea niciunei oferte, cu exceptiacelor care nu sunt insotite de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie ? 5 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin (1) - (3) din H.G.nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform prevederilor art.90 alin. 3 din HG 925/2066 si H.G. nr.1045/2011 (model Formular nr.3A).Este recomandabil sau este de preferat sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 - Formular nr.5 -original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinatori (daca este cazul) - Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 - Formular nr. 6 - original - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 vor fi prezentate ofertant/ofertanti asociati/terti sustinatori (daca este cazul) - autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - certificatul mentionat va fi prezentat de ofertant/ofertanti asociati4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - certificatul mentionat va fi prezentat de ofertant/ofertanti asociati5. Certificat de participare cu oferta independenta - Formular nr.7 - original - va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Formular nr.8 - original - se va prezenta de ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/ terti sustinator. In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ec. Emanoil Savin - Primar, Nae Savel - Viceprimar, Ilie Marian-Administrator Public, jr. Adriana Bardan - secretar oras, ec. Petruta Protopopescu - Director Executiv, Membri comisiei de evaluare a ofertelor: Tocitu Stefan, Raducanu Ioana, Ene Sorina, Fratila Madalina, Vajeu Adriana, Visan Cornelia Documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine documentele vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - se va prezenta de ofertant / ofertanti asociati.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei. Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice straine: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Cerinta minima: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 2000000 lei.Modalitate de indeplinire: - Declaratie privind cifra de afaceri - Formular nr.9 - original- Prezentarea de documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Informatiile furnizate trebuie sa faca referire la cifra de afaceri anuala globala a ofertantului sau a fiecarui membru al asocierii pentru fiecare an financiar incheiat sau in curs.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraOfertantul va prezenta Lista lucrarilorexecutate in ultimii 5 ani, raportati fata de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract de lucrari a carui valoare a fost de minim 1000000 lei, fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea contractanta sau clientul beneficiar al contractului prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei., 2. Informatii privind personalul
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspunere din care sa reiasa ca, in cazul in care va fi declarat castigator, va asigura personalul necesar realizarii contractului (personalul la care se face referire este cel conform listei consumurilor cu mana de lucru), - Dovada asigurarii cu personal tehnic autorizat - responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul contractului.
Ofertantul va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele documente:
- CV-uri pentru personalul responsabil RTE semnate de catre persoanele respective
- contractele incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul sau experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus pentru derularea contractului;
- diplome de studii privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)
- autorizatii/certificate de atestare profesionala /legitimatiile aferente emise
de MDLPL /MDRL /MDRT/MDRAP(valabile la data limita de depunere a ofertelor), Dovada asigurarii cu personal tehnic autorizat - responsabil cu calitatea (C.Q.) - conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii.Ofertantul va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea "conform cu originalul" urmatoarele documente: - CV-uri pentru personalul responsabil CQ semnate de catre persoanele respective- contractele incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulteindeplinirea cerintelor privind profilul sau experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus pentru derularea contractului;
- diplome de studii privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)- se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire, Dovada asigurarii cu personal tehnic autorizat - coordonator in materie desecuritate si sanatate in munca - persoana desemnata va trebui sa respectetoate conditiile impuse de HG 300/2006.Ofertantul va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele documente: - CV-uri pentru personalul responsabil CQ semnate de catre persoanele respective- contractele incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulteindeplinirea cerintelor privind profilul sau experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus pentru derularea contractului;
- diplome de studii privind specializarea personalului (studiile, pregatireaprofesionala, calificarea si atestarea profesionala) (valabile la data limita de depunere a ofertelor)- autorizatii/certificate de atestare profesionala /legitimatiile aferente sau decizia de numire - se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire, 3. Utilaje- Lista privind utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice.Modalitate de indeplinire: - Completare formular nr. 14 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii - Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor co mpletadeclaratia pe proprie raspundere (a se vedea Formular 8).- Completare formular nr.15 - Declaratie privind partea/ partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Dacaoperatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cutextul "Nu exista subcontractanti"- Se vor prezenta acordurile de subcontractare - formular nr.16 (daca estecazul) Se va prezenta Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei pentru activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii., Se va prezenta Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001, sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei pentru activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer