Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE TROTUARE IN LOCALITATEA DEZNA,JUDETUL ARAD


Detaliu pentru invitatia numarul 337766
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DEZNA (CONSILIUL LOCAL DEZNA ARAD)
Numar invitatie: 337766/19.10.2012
Denumire contract: REABILITARE TROTUARE IN LOCALITATEA DEZNA, JUDETUL ARAD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DEZNA (CONSILIUL LOCAL DEZNA ARAD)Cod fiscal: 3520148, Adresa: Str. Avram Iancu Nr. 63, Dezna, Telefon: +40 0257312664, Fax: +40 0257312664
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Avram Iancu Nr. 63, Dezna, Romania, cod postal: 317110, telefon: +40 0257312664, fax: +40 0257312664, persoana de contact: NEAGA OVIDIU MIRCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Avram Iancu, nr.63, Dezna, Romania, Judetul Arad, cod postal: 317110, telefon: +40 0257312664, fax: +40 0257312664, persoana de contact: NEAGA OVIDIU MIRCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE TROTUARE IN LOCALITATEA DEZNA, JUDETUL ARAD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin contract sunt prevazute lucrari de reabilitare a trotuarelor pe ambele parti
II.1.6) CPV: 45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 196 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3.500 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va fi irevocabila.Garantia de participare se va constitui conform diapozitiilor art.86 din HG nr.925/2006.In cazul IMM , cf.Legii nr.346/2004, se reduce valoarea garantiei de participare cu 50%.In situatia in care garantia de participare va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de om societate bancara/de asigurari, prezentata in original , in cuantumul si pentru persoana prevazuta in documentatia de atribuire, autoritatea contractanta va aplica prevederile art.278^1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care ofertantul va formula contestatie la CNSC.Deschiderea ofertelor va fi facuta la data, ora si adresa indicate in anuntul de participare.Ofertele transmise dupa data si ora limita de depunere a ofertelor, sau depuse la o alta adresa, se returneaza nedeschise.Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.De asemenea, se resping ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantum, forma si avind perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, cf.art.33, alin.3 , lit.b din HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face in conditiile prevazute la art.89-90 alin.(1), (3) din HG nr.925/2006.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va vi convenita la semnarea contractului, ori va fi constituita de catre ofertantul cistigator in cel mult 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratia privind eligibilitatea-Formularul 12A-declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006-Formularul 12B-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006.Formular 1 C.Mentionam ca persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu, sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante, sunt: primar NEAGA OVIDIU MIRCEA, viceprimar CUTLAC IOSIF, sef birou financiar-contabil BURTA ANGELICA, comisia de evaluare MARC CONSTANTIN, ERDODI EMILIA MARIA, LUCOAIE IOAN, consilieri locali RADAC TEODOR, DRONCA STEFAN, IFRIM COSTEA GHEORGHE, URS IOSIF TRAIAN, IOVANUT VASILE STEFAN, TOL IOAN ALEXANDRU, GARDAU IOAN VIOREL-certificat de participare cu oferta independenta, cf.Ordinului nr.314/2010 al ANRMAP-Formular M-certif.constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata aimpozitelor, taxelor si contributia de asigurari (ANAF) din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12C -certificat constatator emis de ORC-documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) sa fie minim 200.000 RON-bilantul contabil vizat de administratia financiara pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: in cf.cu art.188, alin.3, lit.b, se va prezenta o declaratie privind efectiful mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani_________________________________________________Cerinta: In cf.cu art.188, alin.3, lit.f se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiilesi echipamentele tehnice de care dispun_________________________________________________Cerinta: sa declare eventuala lista cuprinzind asociatii/subcontractantii si acordul de asociere/subcontractare in exprimare valorica________________________________________________Cerinta: In cf.cu art.188, alin.(3(, lit.(a) se va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani_________________________________________________Cerinta: sa fi finalizat in prealabilcel putin un contract de executie lucrari similare cu o valoare de minim 50.000 lei________________________________________________ Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatii din domeniul lucrarilor de constructii(Certificat ISO 9001 sau echivalent________________________________________________Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii(Certificat ISO 14001)sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer