Achizitie publica - Reabilitare trotuare in orasul Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 325217
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325217/27.04.2012
Denumire contract: Reabilitare trotuare in orasul Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL NASAUDCod fiscal: 4347887, Adresa: Piata Unirii, nr. 15, Nasaud, Telefon: 0263/361026, Fax: 0263/361029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii, nr. 15, Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud, Romania, cod postal: 425200, telefon: +40 263361026, fax: +40 263361029, persoana de contact: Catarig Sorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Nasaud, Piata Unirii, nr. 15, Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare trotuare in orasul Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare o trotuarelor situate pe str. G. Cosbuc din orasul Nasaud, incepand e la Piata Unirii pana la strada Valea Podului, pe ambele sensuri, precum si reabilitarea unei portiuni de trotuar situate pe Bulevardul Granicerilor, de la strada Gagi pana la statia Petrom, pe partera stanga, in sensul de mers spre Rebrisoara
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 514, 675 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Potrivit art. 43^1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat prin Legea nr. 279/2011, garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei/unui invitatii/anunt de participare in S.E.A.P.? Garantia de participare este de 25000 lei (50% pentru IMM, respectiv 10000 lei). Ofertantii au obligatia de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana la termenul de depunere a ofertelor mentionat in invitatia de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.? Suma care se retine din garantia de participare se retine conformprevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si este de 5.294, 67lei (50% pentru IMM, respectiv 2.647, 34 lei).? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire: ? In conformitate cu prevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania).? Ordin de plata in contul autoritatii contractante, nr. RO21TREZ1035006XXX000084, deschis la Trezoreria Nasaud, beneficiar orasul Nasaud, CUI 4347887
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVAModalitatea de constituire a garantiei de buna executie: 1. Conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania).2. Prin retineri succesive din facturile emise si acceptate de catre beneficiar, conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180 1. Declaratia privind eligibilitatea - neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: se va completa Formularul nr. 5 din sectiunea Formulare, se va prezenta certificatul de Cazier fiscal. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.II. Art.181 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului nr. 6. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP (Formularul nr. 9)3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ( Se completeaza Formularul nr. 2)4. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr. 7). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Muresan Dumitru ? Primar, Maghiar Ovidiu ? viceprimar, Pop George ? secretar, Stoian Gheorghe ? contabil sef, Catarig Sorin ? comp. Achizitii publice. Declaratia se completeaza si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator.III. Certificatele de atestare fiscala, emise de autoritatile competente, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de drumuri solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate.Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul", si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise si insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise de autoritatile ompetente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate de la data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.500.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Cerinta 2 Bilanturile contabile, vizate si inregistrate de organele competente, pe anii 2009, 2010 si 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2 Prezentarea a cel putin unui contract de executie de lucrari similare de constructii cu cele care fac obiectul prezentului contract, respectiv ?Lucrari de constructii de trotuare ? cod CPV 45233161-5?a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 1.400.000 lei., 3 Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Declaratia trebuie sa cuprinda echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile necesare executarii lucrarilor care fac obiectul contractului, in corelatie cu Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor si cu Lista consumurilor privind transporturile aferente propunerii financiare, cel putin pentru urmatoarele: freza asfalt cu latimea de frezare minimum 1000 mm ? 1 buc; autogreder ? 1 buc; incarcator frontal ? 1 buc;repartizator finisor asfalt ? 1 buc; cilindru compactor ? 2 buc; buldoexcavator ? 1 buc; autobasculanta ? 4 buc; statie de producere mixturi asfaltice ? 1 buc, laborator gr II autorizat-1 buc., Cerinta nr. 4 Cerinta minima obligatorie: Informatii privind personalul tehnic de specialitate si personalul de executie: 1. Personal tehnic de specialitate: a)un sef santier, responsabil direct cu indeplinirea contractului de lucrari; b)un inginer sau subinginer CFDP, cu experienta similara in domeniul care face obiectul prezentului contract ; c) un responsabil tehnic cu executia, atestat in conditiile legii, in domeniul drumurilor; d) un topometrist; e) un responsabil cu calitatea lucrarilor; f)un responsabil mediu; g)un responsabil SSM.2. Personal de executie, operatorul economic va face dovada angajarii in conditii legale sau cu contracte de colaborare si angajamente de participare a urmatorilor muncitori: a)sase asfaltatori-pavatori; b)patru zidari ? pietrari; d)sapte deserventi utilaje, cu calificarea masinist utilaje; e)patru conducatori auto. Daca un grup de operatori depune o oferta comuna, aceasta cerinta se considera indeplinita prin cumul., Cerinta nr. 5 Declaratie privind subcontractantii. Declaratia trebuie sa cuprinda partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, cu mentionarea procentului de subcontractare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 6 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a), c indice 1) si d) 1. Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrarii: Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, 2. Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrarii: Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 12:26