Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare trotuare, oras Geoagiu, zona Suseni, judet Hunedoara?


Detaliu pentru invitatia numarul 337634
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Geoagiu (Primaria)
Numar invitatie: 337634/17.10.2012
Denumire contract: ?Reabilitare trotuare, oras Geoagiu, zona Suseni, judet Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Geoagiu (Primaria)Cod fiscal: 5742426, Adresa: Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Geoagiu, Telefon: 0254/248880, Fax: 0254/248881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Geoagiu, Romania, cod postal: 335400, telefon: +40 254248880, fax: +40 254248881, persoana de contact: Adrian Vartolomei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, sediul Primariei orasului Geoagiu,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare trotuare, oras Geoagiu, zona Suseni, judet Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. TerasamentSe vor executa lucrari de drum, spargeri de betoane, demontari de borduri, sapaturi si lucrari pentru realizarea trotuarelor, fundatii de balast pentru trotuare, compactarea acestuia si umpluturi pentru realizarea cotelor proiectate, fundatii de beton pentru montarea bordurilor si a rampelor de acces.Conform conditiilor de teren, se va indeparta un strat de ~30 cm din zestrea existenta.Sapaturile se vor executa mecanizat si se vor profila manual.Deasemenea se vor realiza lucrari de spargeri si sapaturi pentru refacerea camerelor de cadere de la podetele existente si realizarea a doua podete tubulare noi in vederea evacuarii corespunzatoare a apelor pluviale.2. Parte carosabila - Sisteme rutiereProiectul prevede reabilitarea trotuarelor atat la nivel de suprastructura cat si la nivel de infrastructura. Sistemele rutiere au fost dimensionate conform normativelor in vigoare.Straturi proiectate: Pe trotuare S1: ? 6 cm pavele din beton vibropresat? 4 cm nisip pilonat20 cm balastAccese la proprietati S2: ? 6 cm pavele din beton vibropresat? 4 cm nisip pilonat? 15 cm piatra sparta15 cm balastStrazi convergente in str. Calea Romanilor pe lungime de 5 m S3:8 cm pavele din beton vibropresat4 cm nisip pilonat15 cm piatra sparta30 cm balast compactat.Stratul de baza pentru trotuare se incadreaza in categoria P II, sensibil la inghet, masurile suplimentare pentru combaterea fenomenului de inghet-dezghet rezultand din calculul de verificare la adancimea de inghet a complexului rutier3. Scurgerea apelor.Scurgerea apelor meteorice se vor asigura prin pante transversale si longitudinale.Colectarea apelor meteorice se va realiza la marginea trotuarului prin inaltimea libera a bordurii, pe portiunile unde trotuarul este alaturat partii carosabile. Pe portiunile unde exista o zona verde intre acostamentul drumului si bordura trotuarului, apele meteorice se vor colecta prin rigola prefabricata de tip scafa din beton vibropresat asezata pe o fundatie din beton, la baza bordurii care incadreaza trotuarul. Aceste ape se descarca prin camerele de cadere a doua podete existente si doua podete propuse care asigura scurgerea apelor inspre raul Geoagiu. Asigurarea continuitatii scurgerii apelor in lungul trotuarului, in dreptul acceselor la proprietati se va realiza prin pastrarea aceluiasi profil transversal in dreptul acceselor. Pe portiunile de trotuar pe care diferenta intre cota necesara a fundului rigolei si cota trotuarului este mai mare de 14 cm de va folosi rigola prefabricata din beton vibropresat, avand dimensiunile interioare de 30x35 cm si 60x65 cm la exterior, acoperite in dreptul acceselor cu placi de acoperire carosabile din beton vibropresat.
II.1.6) CPV: 45233300-2 - Lucrari de fundatie pentru autostrazi, sosele, drumuri si trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 876, 658 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. 13.150 lei constituita conform art.86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr. 2;
-prin depunerea unui ordin de plata / fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont: RO25TREZ3705006XXX000045 deschis la Trezoreria Orastie), CF 5742426.Forma de constituire a garantiei de participare aleasa va fi transmisa in original la sediul A.C. pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor mentionate in invitatia de participare.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare, cf. Legii nr.346/2004. Grupul format exclusiv din operatori economici in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Da. In cuantum de 5 % din pretul contractului, exclusiv TVA, conform art. 90 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004). Se va constitui: -fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
-fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 13.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 14 .Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - din care sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.4.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Pentru persoane juridice straine: Prezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.5. Cazier judiciar si Cazier fiscal pentru operatorul economic.Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitiepublica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.6 .Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta obligatorie: 6.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 7.6.2. Se solicita completarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 8.6.3. Declaratie privind neicadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006 - Formular 9.1. Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar prof. Valean Ioan, ViceprimarDanciu Aurel, Secretar jr. Cimpoesu Maria, Sef Serv. Financiar, contabilitate ec. Olea Coman Corina, Director Dezvoltare dr. ing. Susan Marius, Arhitect Sef ing. Puscasu GabrielPersoanele care aproba bugetul autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica ? membrii Consilului Local: 2. Consilieri locali: BOGDAN RADU ILIE, BULUGEAN EUGEN, TATARU GEORGE, DECEBAL CATALIN TRAIAN, DINCSOREAN AUREL, GANEA CORNEL, GROZA CONSTANTIN, IGNA RADU SORIN, JOIKITS TIBERIU, MARIS SIMION, PILT CORNEL IOAN, PUSCASU STELIAN, TODERAS TITUS TIBERIU, ZAHARIE NICOLAEIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractor declarat prin oferta.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie livizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente doveditoare: - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii. Domeniul de activitate a ofertantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii (sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - informatii de identificare legale (denumire, sediu social, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- domenii de activitate (activitatea principala si activitatile secundare);
- sedii si/sau activitati autorizate ? conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;
- fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.- Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente a tarii respective. Documentele trebuie prezentate in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent contractului ? lucraride constructii de drumuri, trotuare (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim de 1.753.000lei., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr.15 , incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate., Operatorul economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: reducerea cu 50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .Ofertantul trebuie sa fi executat o lucrare de constructii, in baza unui contract care sa fi inclus cel putin urmatoarele categorii de lucrari: constructii sau reabilitare de drumuri, trotuare, in valoare de minim 876.658lei, fara TVA, Capacitatea tehnnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conf cu art.190 alin.(1), (2)si(3) din OUG 34/2006, Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 81 lit. a), c^1) si d) si art 69^1 din OUG 34/2006, Dotarea cu utilaje si echipamente necesare pentru executia lucrarilorLista trebuie sa cuprinda minim: -excavator1 buc-incarcator front2 buc-autobasculanta4 buc-autocamion marfa1 buc-auto transport personal1 buc-echipament picon1 buc-taietor de asfalt1 buc, Responsabil tehnic: se solicita copie atestat conform Legii nr.10/1995, HG 925/1995, Ordinului MDRT nr.777/2003).- Responsabil cu controlul calitatii- Coordonator in materie de Sanatate si Securitate in Munca: atestat conf legislatiei nationale in vigoare;, Informatii privind subantreprenorii, Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic atasat prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer