Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE TROTUARE-ORAVITA


Detaliu pentru invitatia numarul 323459
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL ORAVITA
Numar invitatie: 323459/05.04.2012
Denumire contract: REABILITARE TROTUARE-ORAVITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ORAVITACod fiscal: 3227963, Adresa: str. 1 Decembrie 1918 Nr. 60, Oravita, Telefon: 0255571133, Fax: 0255572815
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918 Nr. 60, Oravita, Romania, cod postal: 325600, telefon: +04 0255571133, fax: +04 0255572815, persoana de contact: Primaria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Oravita str. 1 Decembrie 1918 Nr. 60, -Sala Mica de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE TROTUARE-ORAVITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE TROTUARE-ORAVITATrotuare din Pavele =2985 mp
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 570, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10300 lei, Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectivminim90 zile de la data limita de primire a ofertelor, Forma de constituire printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata confirmat de banca, in contul autoritatii contractante (ROO8TREZ1875006XXX000057) deschis la Trezoreria Oravita, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform Formularului A. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari , va avea o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87, alin. 1 din HG. 925/2006, conform dispozitiilor art. 86, alin-3 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantum: Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia debuna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiguraricare devine anexa la contract, conform art.90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile specificate de Hotararea nr.1045/19.10.2011 privind modificareaart.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, publicata in Monitorul Oficial nr.757/27.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)-Declaratie priv neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006 - Formular 2.-Certificat fiscal priv plata obligatiilor bugetare catre bugetul consolidat general - copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul", -Certificat fiscal priv plata obligatiilor bugetare catre bugetul local - copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul", -Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale.Din certificatele de mai sus trebuie sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie priv neincadrarea in prev art 69'1 din OUG 34/2006 - Formular 2.1Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Orasului Oravita , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Goga Ion ? Primar, - Neda Eugen ? Viceprimar, - Braila Gabriela? Jurist, - Petcu Anghelina? Sef Birou Buget-Contabilitate, - Bozgan Dorel? Arhitect sef oras, - Ghilezan Catioara? Comp Achizitii si Investitii-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 2.2-Declaratie priv calitatea de participant la procedura-Declaratie priv incadrarea in categ IMM - daca este cazul.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului - copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul",
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Fisa informatii generale, Cerinta nr. 2.Bilant contabil pe ultimii 3 ani., Cerinta nr. 3.Cifra de afaceri globala sa fie mai mare sau egala cu 1 141 080, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara , cel putin un contract similar in valoare de 570.540 , lei exclusiv TVA, Cerinta nr. 2.Declaratie privind personalul specializat(experti cheie)de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului.Prin aceasta declaratie ofertanti trebuie sa se angajeze ca au capacitatea de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate si ca vor asigura personalul competent pentru desfasurarea activitatii asa cum este solicitat de catre autoritatea contractanta .? Sef de santie- Inginer constructor? RTE = Responsabil Tehnic cu Executia, in conformitate cu cerintele Legii 10/1995;? SSM = Responsabil SSM, in conformitate cu cerintele Legii 319/2006;? Topometrist Autorizat ANCPI, conform Ordinului 107/2010 publicat in MonitorulOficial nr. 231/13.04.2010, Cerinta nr. 3.Dotare tehnicaPrezentarea declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa detina in proprietate sau sa aiba la dispozitie (printr-unangajament ferm) utilajele, instalatiile, echipamentele si mijloacele detransport necesare pentru executia lucrarilor, astfel: - excavator cu cupa 0, 6 mc + picon, -1 buc.- incarcator frontal, cupa 0, 8 -mc, -1 buc.-cilindru compactor ptr. spatii inguste- 1 bu- autocamion, 15 - 22 to, -1 buc.- autobasculanta, 16 - 25 to, 1 buc.- autobetoniera, 4, 5 - 9, 0 mc, 1 buc.Echipamente, scule si dispositive: -picamer electric-1buc., Cerinta nr. 4Declaratie privind partile indeplinite de subcontractanti.Prezentarea unui acord sau o scrisoare preliminara de asociere incare sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva sisolidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturorasociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentruindeplinirea contractulu Cerinta nr. 1. Prezentarea unui certificat emis de un organism independentcare atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu deactivitate ce face obiectul contractului sau orice alte dovezi care sadovedeasca asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Cerinta nr. 2.Prezentarea certificatului ISO 14001:2004 - sistem demanagement de mediu pentru constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer