Achizitie publica - ?Reabilitare ulite comunale in comuna Brezoaele, judetul Dambovita?
Detaliu pentru invitatia numarul 348908
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348908/19.06.2013
Denumire contract: ?Reabilitare ulite comunalein comuna Brezoaele, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BREZOAELE (PRIMARIA COMUNEI BREZOAELE)Cod fiscal: 4449348, Adresa: comuna Brezoaele, str. Principala, nr. 24, Brezoaele, Telefon: 0245715601, Fax: 0245715689
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Brezoaele, str. Principala, nr. 24, Brezoaele, Romania, cod postal: 137060, telefon: +40 245715601, fax: +40 245715689, persoana de contact: NICOLAE TUDORACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Brezoaele, str. Principala, nr. 24, Brezoaele, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare ulite comunalein comuna Brezoaele, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Drumurile ce fac obiectul acestei investitii au lungimea totala de 1385, 70 m, dupa cum urmeaza: - Ulita Gheaca Km 0+000- Km 0+260 are lungimea totala de 260 m;
- Ulita Gazai km 0+000 ? km 0+272 are lungimea totala de 272 m;
- Ulita Iconaru km 0+025 ?km0+137 are lungimea totala de 112 m;
- Ulita Poiana Popii km 0+025- km 0+218 are lungimea totala de 193 m;
- Ulita Iliesti tronson 1 km 0+000 ? km 0+216, 50are lungimea totala de 216, 50 m;
- Ulitailiesti tronson 2 km 0+000 ? km 0+ 332, 20 are lungimea totala de 332, 20 m.Descrierea valorii estimata care este sub forma de interval si anume 498.261, 00 RON si 475.193, 00 RON, in care valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului ce face obiectul procedurii -valoare in functie de care se vor evalua ofertele si anume 475.193, 00 RON iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce cuprinde si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute respectiv 23.068, 00 RON.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 498, 261 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de 9503, 86 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 4.278, 26 lei. Cursul euro la care se vor raporta ofertantii este de 1 euro4.3311 lei la data de 15.05.20132. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO13TREZ2765006XXX000463 - Trezoreria Targoviste.5. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.6. Conform art. 86 alin. 6 din HG 925/2006 dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;7. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 24 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie -persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Tudorache Nicolae-primar, Tanase Niculae ?Viceprimar, Florea Ion ? secretar, Serbu Ion ? contabil, Nastase Marin ?responsabil achizitii publice, consilierii: Ghita Ionel, Patrascu Ion, Dragan Niculae, Alexandru Paun, Stan Serban, Zamfir Dumitru, Badea Laurentiu Daniel, Grigore Costache, Stan Costel, Dragomir Dumitru, Nastase Marian, Rosoga Ioan Iuliu, impreuna cu lector. univ. dr. TutuianuAdrian- presedinte, Marinescu Ioan- vicepresedinte, GrozavuIon Gabriel- vicepresedinte, IvanoffIvan Vasile- secretar judet, Igescu Carmen- director executiv Directia Economica, Buget, Dinu Vasile- director executiv Directia Tehnica si Managementul Serviciilor Publice, Stoica Dorina- director executiv Directia Juridica Administratie Publica, Radu Sorin Adrian- director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse si consilierii: Stanescu Mihai, Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Cristea Maria, Georgeta Dinca, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, Fulga Valeriu, HermeneanIoan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihail Marius, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveana Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Olteanu Catalin Cosmin, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Trifan Mihai, Vasile Claudiu Ionut, Vasiliu Teodor Emilian, Vladescu Niculae. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile continute de Certificatul constatator, trebuie sa fie reale si conforme la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii, etc.) de urmatoarele echipamente, utilaje instalatii si echipamente tehnice: Repartizator finisor mixtura asfaltica, Autobsculante, Autogreder, Compactor static autopropulsat cu rulouri (valturi), Compactor static autopropulsat pe pneuri, excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator), macara pe pneuri, incarcator frontal peneuri. Utilaje necesare conform documentatiei tehnice intocmite de proiectant. Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotareproprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului.
Modalitatea de indeplinire
1) Se va completa Formularul nr. 9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
2)Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate:
a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.
b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere /contractele de inchiriere/acorduri de inchiriere/angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 10 - Angajament privind sustinerea tehnica, Formularul 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, cel putin un contract de lucrari de constructie/reabilitare drumuri cu o valoare deminim 400.000 lei fara T.V.A.
Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2008- 1 euro = 3, 6827, 2009- 1 euro = 4, 2373 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei; 2011 - 1euro = 4, 2379 lei; 2012 - 1 euro = 4, 4560 lei.Se va prezenta certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Certificatul/documentul trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;
Modalitatea de indeplinire
1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
2) Se va atasa Formularul 8a ? Experienta similara Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere aofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 10:10