Achizitie publica - ?Reabilitare utilitati si modernizare ansamblu locuinte sociale din str. Lazaret nr. 14 - Sibiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 335006
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335006/06.09.2012
Denumire contract: ?Reabilitare utilitati si modernizare ansamblu locuinte sociale din str. Lazaret nr. 14 - Sibiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC PENTRU ADMINISTRAREA FONDULUI LOCATIV AFLAT IN PROPRIETATEA MUNICIPIULUI SIBIUCod fiscal: 17327423, Adresa: SIBIU, STR. STEFAN CEL MARE NR. 4, Sibiu, Telefon: +40 269252471, Fax: +40 269252725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIBIU, STR. STEFAN CEL MARE NR. 4, Sibiu, Romania, cod postal: 550275, telefon: +40 269252471, fax: +40 269252725, persoana de contact: MIHAELA SIMIONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SIBIU, STR. STEFAN CEL MARE NR. 4, Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare utilitati si modernizare ansamblu locuinte sociale din str. Lazaret nr. 14 - Sibiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executarea de lucrari de reabilitare a utilitatilor si modernizare a ansamblului de locuinte sociale din str. Lazaret nr. 14 - Sibiu, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 692, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru toata lucrarea: 10.385, 10 leiPentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Valabilitatea garantiei de participare ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la data depunerii ofertei.Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 garantia de participare se constituite prin virament bancar (in contul in contul RO62TREZ5765006XXX004455 ? deschis la Trezoreria Sibiu) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.In cazul in care ofertantul formuleaza contestatie in conditiile prevazute de art. 278 din OUG 34/2006 si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 7% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) ? (3) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta obligatorie: Depunerea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formular nr. 1.Precizari: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: depunerea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare conform Formular nr. 2.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata conform Formular nr. 3.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: KLAUSS WERNER IOHANNIS-PRIMAR, PARAIAN TIBERIU ILIE-DIRECTOR, DICOIU RODICA-DIRECTOR ADJUNCT (CONTABIL SEF), TATAR IOAN DAN-SEF BIROU JURIDIC, SIMIONESCU MIHAELA-PRESEDINTE COMISIE DE EVALUARE, CHETRONI FLORIN-MEMBRU COMISIE, FLESCHIN STANUTA PIA-MEMBRU COMISIE, HURDU ALINA-MEMBRU COMISIE, NISTOR DARIUS ZIAN-MEMBRU COMISIE, DOPP CONSTANTIN- MEMBRU COMISIE.4.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Prezentare Formular nr. 4.5. Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Prezentare Formular nr. 5.6. Certificate constatatore privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate si bugetele locale.Cerinta obligatorie: 1.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.2.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.Certificatele solicitate mai sus trebuie sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Neindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. a) Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului poate fi depus in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita oferatantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care aceasta a depus certificatul in copie conform cu original, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.b) Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.C) Autorizatie/agrement tehnic emis de Autoritatea nationala de reglementare in domeniul energetic (ANRE) sau echivalentul acestora pentru executia lucrarilor la instalatiile de utilizare a gazelor naturale, conform Legii nr.123/2012 privind energia electrica si a gazelor naturale, art. 121, alin. 1 si 2 si art.162.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2009, 2010 si 2011) sa fie de cel putin 1.384.680, 00 lei.Prezentarea bilanturilor contabile aferente anilor 2009, 2010 si 2011, depuse la administratia financiara, in fotocopii semnate, stampilate si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare fila.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii respectivi.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta bilanturile contabile , acesta are posibilitatea de a demonstra indeplinirea cerintei de calificare si prin prezentarea altor documente edificatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie si beneficiari.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit in ultimii 5 ani a unui/unor contract / contracte de lucrari in valoare cumulata de cel putin692.340, 00.Se va prezenta Formularul nr. 7 completat corespunzator., 2. Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc.Se va prezenta Formularul nr. 8 completat corespunzator, 3. Personal de specialitateInformatii privind numarul mediu anual pentru ultimii 3 ani, al personalului angajat si cadrelor de conducere.Se va prezenta Formularul nr. 9 completat corespunzator, 4. Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta Formularulcompletat corespunzator, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indepllinirea contractului.Se va prezenta Formularul nr. 10 completat corespunzator, acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indepllinirea contractului, 5. Informatii privind asociereaAcord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III 2.1.a) ca si liderul de asociatie, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati. 1. Certificat ISO 9001/2008Se va prezenta certificatul ISO 9001/2008 eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau strainatate (obligatoriu acesta va fi emis pentru activitatea care face obiectul achizitiei). Se accepta certificate echivalente emise de un organism stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu are un asemenea certificat, se va prezenta orice alt document care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor; este acceptata comunicarea emisa de un organism de certificare prin care se atesta ca procesul de verificare s-a incheiat si urmeaza sa se emita certificatul, 2. Standard de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Se va prezenta certificatul ISO 14001 eliberat de un organism independent de certificare.Se accepta si comunicarea emisa de un organism de certificare prin care se atesta ca procesul de verificare s-a incheiat si urmeaza sa se emita certificatul.In cazul in care operatorul economic nu are un asemenea certificat, poate prezenta orice alt document prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul. care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor; este acceptata comunicarea emisa de un organism de certificare prin care se atesta ca procesul de verificare s-a incheiat si urmeaza sa se emita certificatul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 22:24