Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare ventilatie artificiala bloc alimentar si spalatorie


Detaliu pentru invitatia numarul 351687
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 351687/01.08.2013
Denumire contract: Reabilitare ventilatie artificiala bloc alimentar si spalatorie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, persoana de contact: jr. Velcu Violeta - Birou Contractari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei" din str. Brailei nr.177, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare ventilatie artificiala bloc alimentar si spalatorie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare ventilatie artificiala bloc alimentar si spalatorieconform caietului de sarcini si Proiectului Tehnicnr. 7064/2012Valoarea estimata a contractului de lucrarieste726.277, 00 lei fara TVA/ 900.521, 48 lei TVA inclus : Cap. 4 ? cheltuieli pentru investitia de baza- 677.231, 00 lei fara TVACap. 5.1 ? organizare de santier -13.828, 00 lei fara TVACap. 5.3 ? Cheltuieli diverse si neprevazute- 35.168, 00 lei fara TVAAutoritatea contractantaopteazapentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare in conformitate cu prevederile art. 122 lit. j din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de la ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de 33.861, 55lei fara TVA.Valoarea estimata a contractului de 726.277, 00 lei fara TVA include si suma de 35.168, 00 lei fara TVA reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute (5%), calculat cf HG nr. 28/2008(ofertantulva calcula si preciza, cheltuielile diverse si nneprevazute, in mod distinct in devizele oferta).Valoarea estimatatotala (incluzand silucarile noi similare): 760.138, 55lei fara TVA.Lucrari noi similare 33.861, 55 lei fara TVA din care cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 1.693, 08 lei fara TVAOfertantul isi va intocmi propunerea financiara raportandu-sela Valoarea estimata a contractului (726.277, 00 lei fara TVA) si nu la valoarea totala care includesi eventualelelucrari noi similare ce pot aparea pe parcursul implementarii contractului.Optiuni: in cf cu prevederile art. 122 lit. j din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 726, 277 - 760, 138.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :13.820, 00 lei? per.de valabilitate a garantiei de participareeste cel putin egala cu per. de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zilede la data limita de primire a ofertelor.? modalitatea de constituire: - virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- numerar la caseria unitatii- ordin de plata vizat de banca sau fila cecCont: RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria GalatiNOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Astfel, dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Documentul original se va depune in plic inchis la sediul autoritatiicontractante din str. Brailei nr. 177, Galati, pana la data limita de deschidere a ofertelor.Pentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita depunerii ofertelor.In conditiileart. 278^1 din Oug nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se va retine4.471, 10lei.
Garantie de buna executie
CuantumulGBE constituite va fi de 10% din pretul contractuluifara TVA.Modalitatea de constituire: cf. art. 90 din HG nr. 925/2006: ? printr-un instrumentde garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari, Daca partile convin GBEse poate constitui si prin retineri succesive. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la Trezorerie un cont la dispozitia autoritatii contractanteconform HG nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pentru echivalenta leu/valuta se va folosii cursul indicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita depunerii ofertelor.NOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Art. 180 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 2. Art. 181 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (doar lit. a, c1 si d ale art. 181).Cerinta 3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale- eliberat de Primaria locala.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 4. Certificat de atestare fiscalaprivind achitarea obligatiilorexigibilecatre bugetul de stat si catre bugetul asigurarilorsociale de stat- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice de Stat (prin obligatii exigibile de plata se intelege obligatiile de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei).Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 5. Prezentarea Declaratiei privind calitatea departicipant la procedura - Formular 5 din sectiunea Formulare.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 6. Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6 din sectiunea Formulare.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 7. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1.Ungurianu Sorin - Membru titular CA - consilier judetean, 2. Mihalcea Lucean - Membru titular CA reprezentant CJ, 3.State Jana-Membru supleant CA - reprezentant CJ, 4.Deju Maria - Membru supleant CA- reprezentant CJ, 5.Sandu Viorica - Membru titular CA - reprezentant CJ, 6.Gasparoti Carmen - Membru supleant CA - reprezentant CJ, 7. Boldea Valentin - Membru titular CA - membru titular CA - reprezentant DSPSA, 8. Georgescu Costinela-Membru titular CA - reprezentant Fac. Medicina, 9.Botezatu Dan-Membru supleant CA - reprezentant Fac. Medicina, 10. Cristea Dumitru-Membru titular CA - reprezentant Colegiul Medicilor, 11.Lefter Mihaela-Membru supleant CA - reprezentant colegiul Medicilor, 12.Artimof Daniela-Membru titular CA - reprezentant Ordinul Asistentilor, 13.Bujoreanu Constanta-Membru supleant CA - reprezentant Ordinul Asistentilor, 14.Debita Mihaela -Manager - reprezentant spital, 15. Firescu Dorel-Director medical - reprezentant spital, 16.Dobrea Alina Valentina-Director finaciar contabil - reprezentant spital, 17.Domniteanu Viorica-Director de ingrijiri- reprezentant spital, 18. Velcu Violeta Iuliana -presedinte comisie evaluare consilier juridic -reprezentant spital, 19.Nicolau Alina-Sef serviciu tehnic administrativ memebru comisie evaluare - reprezentant spital, 20.Grosu Alina ? Sef Birou Aprovizionare membru comisie evaluare - reprezentant spital, 21.Mateiciuc Valentin ? Sef Birou Tehnic memebru comisie evaluare - reprezentant spital, 22.Nutu catalin ? inginer, membru comisie evaluare- reprezentant spital, 23.Herteg Costica ? membru comisie evaluare- tehnician - reprezentant spital, 24. Bocaneala Alina-consilier juridic - memebru comisie evaluare - reprezentant spital, 25.Calin Mihaela ? membru rezerva, economist - reprezentant spitalNota. Documente privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat. Se solicita certificat/e de atestare fiscala emise de organul fiscal competent: -certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj), in original saucopie conform cu originalul, formular tip eliberat de autoritatile competente.? certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local, in original sau copie conform cu originalul eliberat de organele abilitate. Certificatele trebuie sa evidentiezefaptul ca operatorulnu are restante la nivelul lunii anterioare depunerii ofertei. Peroanele juridice straine vor depune certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat( formulare tip eliberate de autoritatile competentedin tara in care ofertantul este rezident).documentele vor fitraduse in limba romana si legalizate. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: a) persoane juridice/fizice romane- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartententa din punct de vedere profesional- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoaraactivitati similarecu cele care fac obiectul prezentei achizitii. NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.b) persoane juridice/ fizice straine- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic ofertant- poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm ? Formularul nr11a, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine.- Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economica si financiara.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comunca atunci capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tututror membrilor grupului., Cerinta nr. 2 Bonitate/acces la resurseLa momentul deschiderii ofertelor, ofertantul va face dovada ca, la momentul semnarii contractului, ca are accessau are disponobile resurse reale, negrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci, declaratie bancara sau orice dovada pentru realizarea lucrarilor la investitia ?Reabilitare ventilatie artificiala bloc alimentar si spalatorie?, pentru a realiza cash ? flowul de executie a lucrarii (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011), pentru suma de minim 57.592, 42 lei fara TVA pentru o perioada de 4 luni, astfel 691.109, 00 lei (valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute) :48 luni (perioada de derularea a contractului) x 4 luni (perioada solicitata pentru realizarea cash flow).Modalitatea de indeplinire: - Declaratii bancare/orice altdocument corespunzator: Prin documentul prezentat, la deschidere, trebuie sa se confirme faptul ca are acces sau aredisponibileresurse reale, negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realizacash ? flowul de executie a investitiei?Reabilitare ventilatie artificiala bloc alimentar si spalatorie?, pentru suma de minim 57.592, 42 lei fara TVA pe o perioada de 4 luni.Nota - Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Nota ? documentele prin care banca, in baza dosarelor depuse de operatorii economici ofertanti nu-si asuma un angajament ferm pentru realizarea acestui obiectiv de investitie, in conditiile solicitate de autoritatea contractanta, sunt neconforme.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, facand dovada acestui fapt., Cerinta nr. 1Informatii privind operatorul economic si cifra mediede afaceri globaladin ultimii 3 ani, exprimata in lei (ron)Se impune ca cifra mediede afaceri globala anuala, solicitata de autoritatea contractanta, pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 1.382.218, 00 lei. Pentru conformitatea acestora se solicita ?confirmarea de depunere a situatiei financiare anuale?. Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte din cei pentru care se cere cifra de afaceri: 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei; 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei, 2012 ? 1 euro=4, 4287 leiModalitatea de indeplinireCompletare formular nr. 8 ? Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind tertii sustinatori:
Capacitatea economica si financiara , respectivcapacitatea tehnica poate fi sustinutasi de o altapersoana indiferentde natura relatiilor juridiceexistente intreofertant sipersoana responsabila.
Angajamentul ferm de sustinereal tertei personae , va trebui sa respecteconditiilespecifice prevazute la art 11^1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoana care asigurasustinerea tehnica si financiara, respective tehnica si profesionalanu trebuie sa se aflein situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180, art. 181 lit a), c^1)si d) si art. 691din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se vordepune documentelesolicitate la punctual III.2.1.a) cerinta nr. 1 si cerinta nr.2, respectiv Formularele 3, 4A si 7., Capacitatea tehnica si/sau profesionala:
- Capacitatea tehnica/profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
- Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica/profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui anagajamentferm ? Formular nr. 11 b, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice/profesionaleinvocate.Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica/profesionala.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna atunci capacitatea tehnica/profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tututror membrilor grupului., Informatii privind subcontractarea
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora ? Formular 11.Se va completa o declaratie, care va contine toti subcontractantii si specializarea acestora, partea/partile din contract cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor., Cerinta nr. 3 declaratii referitoare la utilaje/echipamente/etc de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de lucrari.Modalitatea de indeplinireSe demonstreaza completand formularul 16?, Cerinta nr. 2 PersonalSe solicita prezentarea unei listedin care sa reiasa personalul desemnatsi direct responsabil de indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, precum si Responsabilul tehnic cu executia .Personal specializat: - 1responsabil tehnic cu supravegherea lucrarilor- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii- 1 responsabil cu Securitatea si Sanatatea in munca (Lg. 319/2006)- 1 cadru tehnic PSI (OG 129/2000)Modalitatea de indeplinirePrezentarea listei ? formular 10 -cu personalul desemnat si direct responsabil de indeplinirea contractuluice face obiectul prezentei proceduri.Ofertantul va prezenta pentru personalul specializat cu executianominalizat in lista mai sus mentionata: -copie dupa atestate/autorizatii/diplome/certificari/decizii de numire? (valabile, dupa caz) semnate si stampilate cu mentiunea conform cu originalul. Pentru RTE se solicita atestatul/legitimatia (cf. Instructiunea nr. 1/2013 - MOf. 371/2013).Nota: daca pe parcursulderularii contractului, expira autorizarile, ofertantul se obliga sa le reinnoiasca si sa le prezinte autoritatii contractante., Cerinta nr. 1 Experienta similaraSe solicita prezentarea unei liste a principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani. Se solicita ofertantuluiexperienta similara, in ultimii 5 ani, in valoare de minim691.109, 00 lei fara TVA.Se solicita ofertantului prezentareade certificari din care sa reiasa baneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executatein conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Modalitatea de indeplinirePrezentarea listei ? formular 9-a principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani, care sa contina cel putin unul, maxim 2 contracte care prezinta lucrari similare in valoare cumulate de cel putin 691.109, 00 lei fara TVA.NOTA: Din documentele prezentate trebuie sa reiasavaloarea finala, real executata, aferenta lucrarilorprezentate ca experienta similara. Cerinta nr. 1 Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiPrezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalentSe va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaModalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestaca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, pentru activitatea specifica obiectului contractului conform ISO 9001 sau echivalent, in copiesemnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.Nota: Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de eventuali subcontractanti in favoarea ofertantului.Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertulsustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinitade fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer