Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare zona pietonala centrala (fantani arteziene, jardiniere,mobilier urban, iluminat public), documentatie colaterala proiectului de baza:Reabilitare zona pietonala si iluminat arhitectural in municipiul Vaslui?


Detaliu pentru invitatia numarul 329804
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VASLUI
Numar invitatie: 329804/19.06.2012
Denumire contract: ?Reabilitare zona pietonala centrala (fantani arteziene, jardiniere, mobilier urban, iluminat public), documentatie colaterala proiectului de baza: Reabilitare zona pietonala si iluminat arhitectural in municipiul Vaslui?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Municicipiului Vaslui, Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730139, telefon: +40 235310999, fax: +40 235315946, persoana de contact: Vasilescu Petronela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Vaslui, Birou Achizitii Publice, et.II, cam 210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare zona pietonala centrala (fantani arteziene, jardiniere, mobilier urban, iluminat public), documentatie colaterala proiectului de baza: Reabilitare zona pietonala si iluminat arhitectural in municipiul Vaslui?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare azonei pietonale centrale, respectiv reabilitarea fantanilor arteziene, a jardinierelor decorative, amplasare mobilier urban nou, placare soclu si platforma statuii siimbunatatirea sistemului de iluminat pietonal, ;
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 806, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 16.100, 00 leiDurata garantiei de participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantii care fac dovada incadrarii in categoria IMM- urilor, pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, si vor prezenta anexat garantei de participare ?Decl pe proprieraspundere privind incadrarea in categ I.M.M.?Modalitatea de constituire: - Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ( scrisoare de garantie bancara) care se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la Trezoreria Vaslui, confirmat (certificat) de catre banca emitenta, Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.- Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 : In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare aContestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera b)?, suma de 4.586, 45 lei.- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: Printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale.Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sauoperator economic cu capital integral sau/ majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului dincadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.-Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006-Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 , pct 4, HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea - Formular 2-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale - Formulare tip emise de institutii de specialitate-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006 - Formular 3Nota: - Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 23Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? ing. Vasile Paval2) Viceprimar ? ing. Neacsu Daniel3) Viceprimar ? prof. Valeriu Caragata4) Sef Serviciu Investitii, Achizitii Publice ? ing. Cristea Traian5) Director DGU - ing. Bogos Valeriu6) Conform Ordin 170/2012 consilierii locali: Alexandru Gheorghe, Costanel Toderita, Arcalianu iancu, Bosie Neculai, Ciurariu Florin, Clatinici Daniela, Gavrilescu Petcu, Husanu Doru Nicolaie, Idriceanu Mariaoara, Ignat Toader, Irmia Alexandru, Onu Maria, Paun Ioan, Petrisor Neculai, Rinder Ana Smaranda, Sirbu Florin, Tighici Adrian, Tiu Emil, Ciobanu Gheorghe.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1 Certificat Constatator emis de ONRC.Nota: 1Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2 In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale ofertant: Se va prezenta formularul Fisa informatii generale ofertant cu precizareain cadrulformularului amediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: Ofertantii (operatorieconomici sau persoane fizice autorizate) trebuie sa faca dovada faptului cain ultimii 5 (cinci) ani au cel putin un contract de lucrari duse la bun sfarsit sisunt similare. Contract va fi insotit de proces verbal de receptie laterminarea lucrarilor (pentru lucrarile prezentate ca similare ).Prezentarea formularului: ?Lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani? Prezentarea formularului : ?Experienta similara?Prezentarea : Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor (pentru lucrarile prezentate ca similare)., Cerinta 2: Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinireacontractului de lucrari, ofertantul va trebui sa dispuna de un responsabiltehnic cu executia lucrarii atestat si un responsabil cu controlul calitatii. Pentru personalul care nu este angajat permanent alofertantului se va completa o declaratie de disponibilitateSe vor prezenta: - Declaratie privind asigurarea cu personalul responsabildirect;
- Autorizatii/legitimatii/certificate de atestare profesionala/ deciziii denumire/etc. aflate in termen de valabilitate pentru responsabilul tehnic cuexecutia, seful de santier, controlorul de calitate- Declaratie de disponibilitate daca este cazul, Cerinta nr. 3Autorizatii solicitate: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ANRE, respectiv: - ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice. Autorizatii, atestate, alte dovezi concludente., Cerinta nr.4Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept desemnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asumaraspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numeletuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei esteresponsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pecare le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitiepublica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractullegalizat., Cerinta nr. 5Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul In conformitate cuprevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice siprofesionale invocate Persoanele care asigura sustinerea financiara nutrebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta 6Informatii privind subcontractantii - Daca este cazul: Ofertantul are obligatiade a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa lesubcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fiindeplinit de catre subcontractanti si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atunci cand pentruindeplinirea contractului de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va faceprecizarea ?Nu este cazul?. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardeleeuropene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul acestei proceduri(ISO 9001 sau echivalent)Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta copie dupa acest certificatIn cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentrupartea de contract pe care aceasta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer