Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea ambulatoriului Spitalului Municipal Orsova


Detaliu pentru invitatia numarul 341128
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORSOVA
Numar invitatie: 341128/17.12.2012
Denumire contract: Reabilitarea ambulatoriului Spitalului Municipal Orsova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORSOVACod fiscal: 4337603, Adresa: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Orsova, Telefon: +40 0372765055, Fax: +40 0252361337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Orsova, Romania, cod postal: 225200, telefon: +40 0372765055, fax: +40 0252361337, persoana de contact: GEORGE DANIEL SLAVOIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Orsova, str. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea ambulatoriului Spitalului Municipal Orsova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ucrarile constau in lucrari de reabilitarea si modernizarea spatiilor in care functioneaza ambulatoriul Spitalului Municipal Orsova.Amenajarea serviciului ambulatoriului se realizeaza in spatiile existente de la parter cu interventii minore la elementele de compartimentare.Se realizeaza lucrari de refunctionalizare si reabilitare la corpul anexa. Se reabiliteaza instalatiile sanitare, instalatiile de incalzire, se realizeaza climatizarea cabinetelor.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 070, 506.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 21.410 leirespectiv ?.. euro la data de 20.12.2012.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare : - Conform art. 86 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, inclusiv prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.(Cont RO50TREZ46321180250XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Orsova ? beneficiar Primaria municipiului Orsova, CUI 4337603)Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare pe baza unei declaratii pe propria raspundere inconformitate cu legislatia in vigoare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o eventuala contestatie, in conformitate cu art. 2781, din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia pentru participare in suma de 4.850, 50 lei .Restituirea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.Retinerea garantiei de participare ? ofertantul pierde garantia de participare daca: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 10 (zece) zile de la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta semnata si stampilata de ofertant - Se va completa si prezenta in conformitate cu formularul 2.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta semnata si stampilata de ofertant - Se va completa si prezenta in conformitate cu formularul 3.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata de fertant - Se va completa si prezenta in conformitate cu formularul 11.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Primar ? Ion Manea, viceprimar ? Constantin Negulescu, Secretar ? Marian Botila, consilieri locali-Basaraba Toma, Botila Eduard, Caprioru Nicolae, Cergan Adrian, Cican Adrian, Ghergulescu Ioan, Gutuleanu-Poenaru Sorin-Claudiu, Lapadatescu Florian, Neghina Stefan, Papava Dan Ovidiu, Patasanu Petre, Popescu Mihaela-Codruta, Sanatescu Viorica, Sperdea Mircea Ion, Stoica Marius Simion, Trusca Aurelian. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: George - Daniel Slavoia, Gratiela, Ion Traistaru, Ecaterina Golopenta Pepsila, Erica Ianosi, Emilia Munteanu, Elisabeta Tuinea, Gabriel Vior, Oprea Dragos, Enea Alina.4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile, scadente la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile, scadente la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Prezentarea acestora ? formulare tip emise de autoritatile competente, se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Nota: Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul 4, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantul va completa formularul de certificat de participare cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? semnata si stampilata de ofertant ? se va completa si prezenta in conformitate cu formularul 4.Nota: In cazul asocierii, situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul teritorial (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind Cifra de afaceri: Cifra de afaceri medie globala anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie min. 1070506.01lei.Se vor prezenta: ? Fisa de informatii generale conform formularului 5 - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani , ? Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, in copie lizibila, vizate si inregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice., Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUGnr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Avand in vedere prevederile art.188 alin.(3) lit. a) din OUG 34/2006 potrivit carora autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor/candidatilor in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale ? listaa lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari?.?Experienta similara se ia in considerare prin raportare ladata limita de depunere a ofertelor.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activitate (calculate pana la data depunerii ofertei) au executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea celputin a unui contract de lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii, a carui valoare sa fie minim 1.070.506, 15 lei fara TVA. Prin lucrare similara se intelege orice lucrare care are cel putin caracteristicile tehnice ale lucrarii ce face obiectul procedurii.Se va prezenta Formularul nr. 6, Dotare tehnica - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are logistica, echipamente, mijloacele de transport, necesare realizarii lucrarilor. Se va completa: - Formular nr. 12 ? declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; In cazul in care utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prezentate nu sunt proprietatea ofertantului, se va prezenta pentru acestea documente care atesta detinerea (inchiriere, comodat, leasing sau alte forme de punere ladispozitie)., Personal specializat - cerinte minime: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor (RTE) atestat MDRT pentru categoria lucrarilor ce urmeaza a fi executate: - 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor (CQ);Se va completa Formular nr. 7 - declaratie privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereSe vor prezenta CV?uri, copii dupa diplome, autorizatii si certificate de calificare, sau alte documente prin care se atesta ca cerintele sunt indeplinite., Sustinerea tehnica si profesionala a ofertantuluiCapacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertariiSe va prezenta: ? Certificat ISO 9001 sau echivalent; valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertariiSe va prezenta: ? Certificat ISO 14001 sau echivalent; valabil la data limita dedepunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, anexata prezentei invitatii de participare (de la adresa www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe se poate descarca utilitarul de vizualizare fisiere semnate electronic)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer