Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea ambulatoriului Spitalului Municipal Orsova


Detaliu pentru invitatia numarul 347435
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORSOVA
Numar invitatie: 347435/27.05.2013
Denumire contract: Reabilitarea ambulatoriului Spitalului Municipal Orsova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORSOVACod fiscal: 4337603, Adresa: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Orsova, Telefon: +40 0372765055, Fax: +40 0252361337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, Orsova, Romania, cod postal: 225200, telefon: +40 0372765055, fax: +40 0252361337, persoana de contact: GEORGE DANIEL SLAVOIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoirtatii Contractante: Orsova, bld. 1 Decembrie 1918, nr. 20, cod postal: 225200, Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea ambulatoriului Spitalului Municipal Orsova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea totala a achizitiei este de 1926186, 91 lei compusa din: Valoarea lucrarilor de reabilitare la ambulatoriu de 763.353, 00 lei ( si furnizarea de echipamente medicale in valoare de 998.390, 90 leila care se adauga cheltuielile diverse si neprevazute ( conform art 29(2ยน) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare) in valoare de164.443, 01 lei.Furnizare de echipamente medicale consta in: mobilier, aparatura medicala, instrumentar, computere si montare si punerea in functiune a aparaturiimedicala si computerelor.1.Lucrarile constau in lucrari de reabilitarea si modernizarea spatiilor in care functioneaza ambulatoriul Spitalului Municipal Orsova.Amenajarea serviciului ambulatoriului se realizeaza in spatiile existente de la parter cladirii corpului principal A si in cabinetul de recuperare prin Kinetoterapie situat la etajul corpului anexa.Se realizeaza lucrari de refunctionalizare si reabilitare la ambulatoriu sila cabinetul din corpul anexa. Se reabiliteaza infrastructura spatiilor aferente ambulatoriului astfel: se refac instalatiile electrice, sanitare, instalatiile de incalzire, se realizeaza climatizarea cabinetelor, se executa lucrari de zugraveli, montare de gresie, faianta, inlocuire usi, ferestre in cabinete si celelalte spatii aferente ambulatoriului, se reabiliteaza termic fatada spatiile, se realizeaza tencuielile decorative si tencuieli imprermeabile la soclu, se realizeaza pardoseli de gresie antiderapanta pe sapa la scari, platforme si rampe exterioare, se doteaza cabinetele cu mobilier si aparatura medicala de specialitate.2. Furnizare de echipamente medicale consta in: mobilier, aparatura medicala, instrumentar, computere si montare si punerea in functiune a aparaturiimedicala si computerelor.Diversele si neprevazutele se vor deconta pe baza de dispozitii de santier aprobate de beneficiar si pe baza de situatii de lucrari real executate.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 926, 186.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 35.234, 87leirespectiv valoarea in euro la cursul de schimb BNR data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare : - Conform art. 86 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, inclusiv prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.(Cont RO50TREZ46321180250XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Orsova ? beneficiar Primaria municipiului Orsova, CUI 4337603)Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare pe baza unei declaratii pe propria raspundere inconformitate cu legislatia in vigoare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o eventuala contestatie, in conformitate cu art. 2781, din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia pentru participare in suma de :5.541, 74 lei respectiv valoarea in Eurola cursul de schimb BNR data publicarii invitatiei de participare.Restituirea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.Retinerea garantiei de participare ? ofertantul pierde garantia de participare daca: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 10 (zece) zile de la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta semnata si stampilata de ofertant - Se va completa si prezenta in conformitate cu formularul 2.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta semnata si stampilata de ofertant - Se va completa si prezenta in conformitate cu formularul 3.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata de fertant - Se va completa si prezenta in conformitate cu formularul 11.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Primar ? Ion Manea, viceprimar ? Constantin Negulescu, Secretar ? Enea Alina, consilieri locali-Basaraba Toma, Botila Eduard, Caprioru Nicolae, Cergan Adrian, Ghergulescu Ioan, Gutuleanu-Poenaru Sorin-Claudiu, Lapadatescu Florian, Neghina Stefan, Papava Dan Ovidiu, Patasanu Petre, Popescu Mihaela-Codruta, Sanatescu Viorica, Sperdea Mircea Ion, Stoica Marius Simion, Trusca Aurelian. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: George - Daniel Slavoia, Ion Traistaru, Ecaterina Golopenta Pepsila, Emilia Munteanu, Stica Cristian Francisc, Oprescu Ion, Oprea Dragos, Gabriel Vior, Popa Ioan Petre, Plavetiu Dina Gratiela Maria.4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile, scadente la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile, scadente la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Prezentarea acestora ? formulare tip emise de autoritatile competente, se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Nota: Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul 4, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantul va completa formularul de certificat de participare cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? semnata si stampilata de ofertant ? se va completa si prezenta in conformitate cu formularul 4.Nota: In cazul asocierii, situatia personala se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul teritorial (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realize.In cazul in care certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind Cifra de afaceri: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, respective 2012, 2011 si 2010, trebuie sa fie min. de :3.523.487, 80 leiSe vor prezenta: ? Fisa de informatii generale conform formularului 5 - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani , ? Bilanturile contabile la31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, in copie lizibila, vizate si inregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice., Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUGnr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Avand in vedere prevederile art.188 alin.(3) lit. a) din OUG 34/2006 potrivit carora autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor/candidatilor in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale ? listaa lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari?.?Experienta similara se ia in considerare prin raportare ladata limita de depunere a ofertelor.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activitate (calculate pana la data depunerii ofertei) au: lucrari execute similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea unui contractde lucrari similare si contract de furnizare similare sau prin cumularea mai multe contracte de lucrari similare si contracte de furnizare similare ce fac obiectul procedurii, a carui valoare sa fie minim1.761.743, 90 lei fara TVA. Prin lucrare similara se intelege orice lucrare care are cel putin caracteristicile tehnice ale lucrarii ce face obiectul procedurii se ia in considerare prin raportare ladata limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Formularul nr. 6 ? declaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile similare.Toate copiile vor avea mentiunea reprezentantului legal alofertantului ?conform cu originalul?.Nota: Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Dotare tehnica - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are logistica, echipamente, mijloacele de transport, necesare realizarii lucrarilor. Se va completa: - Formular nr. 12 ? declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; In cazul in care utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prezentate nu sunt proprietatea ofertantului, se va prezenta pentru acestea documente care atesta detinerea (inchiriere, comodat, leasing sau alte forme de punere ladispozitie).In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor tehnice se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturormembrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilorasociati cu a tertului sustinator, resursele subcontractantilorluandu-se in considerare pentru partea lor de implicare., Personal specializat - cerinte minime: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor (RTE) atestat MDRT, conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, pentru categoria lucrarilor ce urmeaza a fi executate: pentru care se va prezenta autorizatie RTE si CV.- 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor (CQ); pentru care se va prezenta decizia de numire si CV.Se va completa Formular nr. 7 - declaratie privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului
Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertariiSe va prezenta: ? Certificat ISO 9001 sau echivalent; valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14001/echivalent pentru lucrarile supuse ofertariiSe va prezenta: ? Certificat ISO 14001 sau echivalent; valabil la data limita dedepunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer