Achizitie publica - ?Reabilitarea, amenajarea si modernizarea cladirii CRFPA din Tirgu Mures, judetul Mures?
Detaliu pentru invitatia numarul 330922
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330922/03.07.2012
Denumire contract: ?Reabilitarea, amenajarea si modernizarea cladirii CRFPA din Tirgu Mures, judetul Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL REGIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A ADULTILOR TARGU MURESCod fiscal: 23499040, Adresa: STR. ZAGAZULUI, NR. 14, JUD. MURES, Targu Mures, Telefon: 0265/269247, Fax: 0265/268035
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CENTRUL REGIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A ADULTILOR TARGU MURES, STR. ZAGAZULUI, NR. 14, JUD. MURES, Targu Mures, Romania, cod postal: 540312, telefon: +40 265269247, fax: +40 265268035, persoana de contact: Claudiu Racuci
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul CENTRULUI REGIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A ADULTILOR TARGU MURES, STR. ZAGAZULUI, NR. 14, JUD. MURES, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de formare profesionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea, amenajarea si modernizarea cladirii CRFPA din Tirgu Mures, judetul Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari conform caietului de sarcini si proiectului tehnicin cadrul contractului ?Reabilitarea, amenajarea si modernizarea cladirii CRFPA din Tirgu Mures, judetul Mures "
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 935, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 38700 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Garantia de participare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Centrului Regional de Formare Profesionala a Adultilor Tg. Muresb)prin virament bancar in contul: Centrului Regional de Formare Profesionala a Adultilor Tg. Mures, RO18TREZ4765005XXX013340 deschis la Trezoreria Targu Mures, Codul Fiscal al Institutiei este 23499040c)Ordin de plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractante4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului Nr. 14 - completat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C.respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 din OUG34/ 2006, adica suma de 5715 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, prin retineri succesive sau prin orice alt instrument de garantare (conform art. 90 din HG 925/2006).In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a) c1 si d) - Completare Formularul Nr.2 - Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Claudiu Vasile RACUCI - directorLuminita CORE - director adjunctAvram Sorin RITEA- contabilMuntean Marinela ? inspector specialitateMarginean Monica ? inspector specialitateBugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica este aprobat de: Barbu Cristiana ? presedinte A.N.O.F.MCerinta nr.4Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsa obligatiilorscadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formularul Nr.4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul Nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic deinregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate; Certificatul trebuie sa fie emisemis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentareacertificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului, impreuna cu anexa, Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-urilepersoanelor nominalizate, a diplomei/ certificatului/documentului in baza caruia a fost desemnat expert pentru executarea contractului: - Expert 1 ? Responsabil tehnic cu executia- Expert 2 ? Inginer constructor.- Expert 3 ? Responsabil cu atributii de control privind calitatea in constructii(CQ), Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similaraExperienta similara - Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a maxim 2 contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 1.935.000 lei. Se considera lucrari similare: lucrari de constructi de reabilitare, amenajare si modernizare cladiri. Acesta trebuie sa fieinsotita de: o Recomandare din partea beneficiarilor, certificare de buna executie dinpartea beneficiarului/clientului;o Parti relevante din contractul de executie lucrari prezentat ca experienta similara si o declaratie de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentruautenticitatea procentului de participare;o Procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul).Formularul Nr. 13In cazul asocierii anexele 2, 3, 4 din sectiunea formulare Certificatul SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinireaacestei cerinte., Certificatul SR EN ISO 14001:2004, sau orice alte documente echivalentecu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarii
15
Descriere: a) Pentru cea mai mare durata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 15 de puncte. b) Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P = (durata / durata maxima ) x punctajul maxim alocat. Termenul se va exprima in luni. Durata de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 luni. Sub acest termen oferta va fi declarata neconforma. Durata de garantie acordata lucrarii va fi de maxim 48 luni. Ofertele care prezinta o garantie acordata lucrarii mai mare de 48 de luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele care prezinta o garantie acordata lucrarii egala sau mai mare de 48 de luni vor primi punctajul maxim alocat pentru acest factor de evaluare
Timpul de interventie
5
Descriere: Descriere: a) Pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 5 puncte. b) Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P = (termen minim / termen ) x punctajul maxim alocat. Termenul se va exprima in zile. Timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor se refera la timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului si sa constate defectiunea. In acest timp nu este inclusa perioada necesara pentru remedierea defectiunii, deoarece acesta poate diferi de la o defectiune la alta
Termenul de executie
20
Descriere: Descriere: a)Pentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 20 de puncte. b)Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P = (termen minim / termen ) x punctajul maxim alocat. Durata maxima de executie acceptata este de 24luni. Peste acesata durata oferta va fi decalarata neconforma. Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 5 luni. Ofertele care prezinta o durata mai mica sau egala cu 5 luni vor primi punctajul maxim alocat acestui factor. Termenul se va exprima in luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral din SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 12:03