Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea Blocului operator Spital Judetean de Urgenta Braila


Detaliu pentru invitatia numarul 339740
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Numar invitatie: 339740/20.11.2012
Denumire contract: Reabilitarea Blocului operator Spital Judetean de Urgenta Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILACod fiscal: 4342863, Adresa: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Telefon: 0239/693868, Fax: 0239/693868
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea Blocului operator Spital Judetean de Urgenta Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica pentru ?REABILITAREA BLOCULUI OPERATOR SPITAL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA? in conformitate cu prevederile legale in vigoare , si executia lucrarilor de constructii si instalatii
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 634, 147 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma fixa, astfel: 164.049 ronPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ordinul de plata in contul Spitalului Judetean Brail: RO 49 TREZ 1515006XXX007274, deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863.In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatiiIn conformitate cu art. 16(2) din Legea 346/2004, cu modif si completari ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.In conf cu prev. Art. 278^1, alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, urmatoarele sume: a) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie, pana la data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Prezentare formular 12 A , de eligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)b)Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)c)Prezentare formular 12 C - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006Gheorghe Bunea Stancu-Presedinte Consiliul Judetean Braila-Aproba Lista de investitiiNicu Filote-Secretar al Judetului BrailaEc. Rusu Alina Daniela-Director Executiv Consiliul judetean Braila-Aproba Lista de investitiiManager: Ec. Sin Rodica-Ordonator de crediteDirector financiar-contabil: Ec. Chirita Irina ? aproba fondurile pentru proceduraDirector medical: Dr. Iugulescu Mihail ? coordonator activitate medicala.Sef serv. Tehnic ? Ing. Smochina Eugen ? intocmit Caiet sarciniCoordonator CPCIN ? Dr. Delia Rasnoveanu-Vizat Caiet sarciniSef serviciu APCA - Ec. Petrea Lenuta ? intocmire Documentatie de atribuireCons jur. Gegea Constanta- intocmire Documentatie de atribuireEc. Pascaru Eduard-intocmire Documentatie de atribuired)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 5e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Documentele solicitate vor trebui prezentate si de catre subcontractant si tertul sustinator, avand in vedere ca in cazul subcontractantilor acestia au obligatia depunerii doar a declaratiei privind art. 69^1 din OUG 34/2006, iar in cazul tertului sustinator acesta va depune doar declaratia privind art. 180, art. 181 lit. A), c1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau decatre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul (ele) in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2, care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani. Media globala a cifrei de afaceri sa fie egala sau mai mare cu 16.000.000 lei fara TVA.Bilant contabil anual la 31 decembrie pentru ultimii 3 ani, vizat si inregistratde organele competente. Se va prezenta o fotocopie dupa acest document
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Proiectare-Coordonator de proiect arhitect sau inginer constructor;
-Proiectant specialitatea Arhitect cu drept de semnatura inregistrat OAR;
-Proiectant specialitatea Structuri -inginer constructor;
-Proiectant specialitatea Instalatii electrice - inginer;
-Proiectant specialitatea Instalatii pentru constructii (sanitare, termice, gazemedicale) - inginer;Executie- inginer sef de santier; se prezinta copia Diplomei de absolvire a unei Facultati de constructii civile, -un responsabil tehnic cu executia lucrarilor, -responsabil cu calitatea desemnat pentru domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate, ;
- 2 ingineri constructori;
- 1 inginer instalatii autorizat ANRE si ISCIR;
- 2 sudori autorizati ISCIR in otel si PE; se va prezenta fotocopia autorizatiei, - 2 electricieni autorizati ANRE instalatii joasa tensiune- 2 instalatori gaze autorizati ANRE., 4. Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului., 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei). Lista va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari si va fi insotita de certificari de buna executie (recomandari), pentru cele mai importante lucrari. In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita ca cerinta minima - executarea in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari, a carui valoare sa fie de minim 8.000.000 lei fara TVA.1.Formularul 6. Parti relevante alecontractelor prezentate in copie ?conform cu originalul?; Procesul verbal de receptie aferent contractului, in copie ?conform cuoriginalul?. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cumurmeaza: Anul 2007:1 euro=3, 3373lei; Anul 2008:1 euro=3, 6827 lei ;Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;, 2. Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului.Pentru calificare se solicita personal de specialitate.Se vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: -Diploma de studii Universitare pentru arhitectura sau inginerie, - copia Certificatului de membru OAR, - Atestatul (Autorizatia) conform prevederilor legale pentru Proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), - atestat MLPTL (MDRT), pentru domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate; se va prezenta legitimatia vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia;, - se va prezenta documentul prin care este desemnat responsabilul cu calitatea, - se vor prezenta fotocopiile autorizatiilor ANRE si ISCIR pentru inginer instalatii, - se vor prezenta fotocopiile autorizatiilor ISCIR pentru sudori, - se vor prezenta fotocopiile autorizatiilor ANRE pentru electricieni, - se vor prezenta fotocopiile autorizatiilor ANRE pentru instalatori gaze. 1.Informatiile privind sistemul demanagement al calitatii - ISO 9001 :2008/ echivalent.2.Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001 :2005/ echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer