Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea Camin Cultural, Sepreus, jud.Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 333362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SEPREUS (CONSILIUL LOCAL SEPREUS)
Numar invitatie: 333362/08.08.2012
Denumire contract: Reabilitarea Camin Cultural, Sepreus, jud.Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SEPREUS (CONSILIUL LOCAL SEPREUS)Cod fiscal: 3519348, Adresa: Com. SEPREUS, nr. 298, Jud. Arad, cod. 317320, sepreus, Telefon: 0257/356262, Fax: 0257/356262
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea Camin Cultural, Sepreus, jud.Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reparatii la sarpanta si invelitori si a lucrarilor conexe - cladire Camin Cultural.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 2000 lei .Modul de constituire al GP: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .In conformitate cu art.86 din HG 925/2006 scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original , in cazul scrisorilor de garantie bancara emisa de o banca din strainatate , se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia.Conform art.86 alin.(4) din HG 925/2006.Perioada minima de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . l. O alta modalitate de depunere a GP este modaliatea depunerii la caseria unitatii . Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea inteprinderilor mici si mijlocii , cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie .Nota: suma care se va retine in cazul respingerii de catre CNSC a unei contestatii ca fiind nefondate se va calcula conform art. 278^1 din OUG 34/2006 alin. 1, lit. a, respectiv 1% din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoareaacontractului de lucrari fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se poate constitui in oricare din formele prevazute de art.90 alin (1)- (3) , sau in functie de valoare , de la art.90 alin.(1) si alin (2) conform HG 925/2006 .Totodata se vor avea in vedere si prevederile HG nr.1045/2011.Garantia de buna executie pentru aceste lucrari se restituie dupa cum urmeaza: - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea- Formularu 12 A-Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- Formularul 12B-Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta-Se solicita compeltarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12C-Se solicita completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare.-Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta privindorganizarea , derularea , fianalizarea , aprobarea si semnarea documentelor emise in legatura cuprocedura de atribuire , inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractantesunt : Prof. Incicau Simion - primarPintean Ioan - viceprimarStana Onita - ispector contabilCohan Gheorghe - Consilier localParlog Florica - Consilier localVeliciu Maria-Ana - Consilier localMarta Petru- Consilier localParv Gheorghe - Consilier localPintean Ioan - Consilier localMako Andras - Consilier localPirv Ioan -Aurel - Consilier localCosma Ioan-Daniel - Consilier localMorgociu Ioan - Consilier localMladin Simion - Consilier localMembrii comisiei de evaluare : Rosca Mihai , Zamfir Dorina , Ardelean Florica , Parlog Florica . Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului(original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschideri ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate executia de lucrari care fac obiectul contractului proceduri de achizitie publica.Pentru persoanele juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare din tara de resedinta (daca este cazul). Ininte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea in original sau copie legalizata a certificatului constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pentru evidentierea cifrei de afaceri pe ultimi 3 aniSe solicita prezentarea Formularului Informatii generale - Formular B2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 aniSe solicita completarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunyatoare a contractului de lucrari .Se solicita existenta urmatoarelor utilaje: schela, trusa scule tamplar, trusa scule tinichigerie -Formular 12 H. Pentru mijlocul auto pus la dispozitia interventiilor pentru indeplinirea prezentului contract ofertantul va evidentia existenta acestuia ., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 aniSe solicita completarea Declaratiei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ., Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertantSe solicita completarea Informatii privind resursele umane ale ofertantului., Informatii privind subcontractantiiSe solicita completarea Declaratiei privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora . -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer