Achizitie publica - ?Reabilitarea Caminului Cultural din Padureni, Comuna Gornesti, jud. Mures?, ?Construire Gradinita cu Program Prelungit? din cadrul ?Proiect integrat Modernizarea infrastructurii de drumuri, culturala si sociala in Comuna Gornesti?
Detaliu pentru invitatia numarul 353694
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353694/12.09.2013
Denumire contract: ?Reabilitarea Caminului Cultural din Padureni, Comuna Gornesti, jud. Mures?, ?Construire Gradinita cu Program Prelungit?din cadrul?Proiect integrat Modernizarea infrastructurii de drumuri, culturala si sociala in Comuna Gornesti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GornestiCod fiscal: 4322521, Adresa: Str. Principala, Nr.429, Gornesti, Telefon: 0265/342112, Fax: 0265/342411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, Nr.429, Gornesti, Romania, cod postal: 547280, telefon: +40 265342112, fax: +40 265342411, persoana de contact: Attila Szabo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante - Comuna Gornesti, Localitatea Gornesti str. Principala nr. 429
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea Caminului Cultural din Padureni, Comuna Gornesti, jud. Mures?, ?Construire Gradinita cu Program Prelungit?din cadrul?Proiect integrat Modernizarea infrastructurii de drumuri, culturala si sociala in Comuna Gornesti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitarea Caminului Cultural din Padureni, Comuna Gornesti, jud. Mures?, ?Construire Gradinita cu Program Prelungit?din cadrul?Proiect integrat Modernizarea infrastructurii de drumuri, culturala si sociala in Comuna Gornesti?- conform caietului de sarciniValoarea totala a contractului de 1.933.865, 54 lei, exclusiv TVA, din care 149.640, 54 lei exclusiv T.V.A contravaloarea cheltuielilor diverse si neprevazute, este defalcata astfel: Lotul I Reabilitare camin cultural Padureni ? valoare totala 336.284, 38 lei, fara TVA, din care cheltuieli diverse si neprevazute 13.075, 38 lei, fara TVA in procent de 4, 21 % din valoarea estimata, astfel cum a fost stabilit de catre proiectant in cadrul devizului general al investitiei. Suma sedefalcata astfel: - Cap 1 - cheltuieli pentru amenajarea terenului0, 00(fara TVA)- Cap. 2 - cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 0, 00 lei, (fara TVA)- Cap. 4 (fara 4.5 Dotari) cheltuieli pentru investitia de baza310.579, 00 lei (fara TVA)- Cap. 5 (5.1) Cheltuieli pentru organizarea de santier 12.630, 00 lei (fara TVA)- Cap. 5 (5.3) Cheltuieli diverse si neprevazute (4, 21%) ? 13.075, 38 lei (fara TVA)Lotul II Gradinita cu program prelungit ? valoare totala 1.597.581, 16 lei, fara TVA, din care cheltuieli diverse si neprevazute 136.565, 16 lei, fara TVA in procent de 9, 80 % din valoarea estimata, astfel cum a fost stabilit de catre proiectant in cadrul devizului general al investitiei. Suma sedefalcata astfel: - Cap 1 - cheltuieli pentru amenajarea terenului42.610, 00 lei, (fara TVA)- Cap. 2 - cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 6.800, 00lei, (fara TVA)- Cap. 4 (Fara 4.5 Dotari) - cheltuieli pentru investitia de baza1.344.112, 00 lei (fara TVA)- Cap. 5 (5.1) Cheltuieli pentru organizarea de santier 67.494, 00 lei (fara TVA)- Cap. 5 (5.3) Cheltuieli diverse si neprevazute (9, 80%) ? 136.565, 16 lei (fara TVA)
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 933, 865.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.464, 18 lei in caz in care se ofert doar lot I; 29.220, 32 lei in caz in care se ofert doar lot IIMod de constit al gar de partic: se constit prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioad prev in doc de atrib. Gar trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebsa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conf cu preved art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ult, in mas in care CNSC respinge contestatia sau contest isi retrage contestat, AC va retine contestat din gar de partic in raport cu val estima contract suma de: 3.232, 09 lei in caz in care se ofert doar lotul I, 5.241, 02 lei in caz in care se ofert doar lotul II Gar de partic se va expr in lei. Instrum de garant emis in cond legii, este recomandabil a fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu coresp in Romania. De aseminstrum de gar emis in cond legii este recomandabil a fi eliberat de o soc de asig din Romania sau de o soc de asigurari din strainatate cu coresp in Romania. Per de valab a gar de part treb sa fie cel putin egala cu per de valab a ofert adica 90 de zile raport la data limita de dep a ofer.In caz in care ofert dov ca este IMM atunci va benef de o red de 50% din val gar de part conf Legii nr.346/2004. A se compl form 29. Cont de trezorerie de garantii de participare este: RO49TREZ4765006XXX000219 deschis Trezoreria Tg. Mures Codul fiscal al institutiei este: 4322521 In cazul in care se constituie garantia de participare intr-o alta valuta, atunci echivalenta se va calcula la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul din sectiunea de Formulare ? Formular 12A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform Formularului 12 B, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor astfel: - Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Se solicita completarea formularului 12B.Pentru persoane juridice straine: cerinta obligatorie: operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se solicita completarea Formularului 12C.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se solicita completarea Formularului 40.Declaratie la art. Art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Kolcsar Gyula ? primar, Szabo Erno ? viceprimar, Pascan Anca Maria - secretar, Szabo Attila - responsabil achizitii publice, Eva Golya ? contabil, membru ]n comisia de evaluare, Ceacau Leon ? membru in comisia de evaluare, Veress-Filep Arpad-Antal ? membru in comisia de evaluare, Feher Judith ? membru in comisia de evaluare, Bartis Levente ? consilier, Biro Sandor ? consilier, Ianosi Marton Szabolcs - consilier, Kerestely Levente - consilier, Kolcsar Anquentil Karoly ? consilier, Orban Zoltan ? consilier, Szotyori Stefan ? consilier, Vajda Zsolt ? consilier, Morar Cornelia ? consilier, Savu Aurel ? consilier, Haba Vasile Alexandru ? consilier, Vaida Marcel ? consilier, Babo Gyorgy ? consilier, Szabo Attila - consilierSe solicita completarea Formularului 44 Persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale raportat la data limita de depunere a ofertelor. ?Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntarePersoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si totodata precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Aceasta lista va fi insotita de documente justificative prin care sa se confirme executarea unei lucrari de constructie civilain valoare de 300.000, 00 lei, fara TVA, daca se oferteaza numai lotul I, respectiv 1.400.000, 00 lei, fara TVA, in cazul in care se oferteaza numai lotul II., nformatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ( se accepta orice forma legala de dispunere ? proprietate, inchiriere, leasing, contract de colaborare etc.) care sa fie in stransa corelatie cu extrasul de utilaje aferent listelor de cantitati de lucrari elaborate de proiectant., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a minim unui inginer specializarea constructii civile si industriale, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civile, a unui responsabil cu controlul calitatii CQ si a unui responsabil SSM in conformitate cu prevederile Ordinului MDRT 777/2003 ale Legii 10/1995 si ale HG 925/1995 (atat pentru lotul I cat si pentru lotul II). Ofertantul trebuie sa prezinte copie conform cu originalul dupa diploma de studiu (pentru inginerul de conctructii civile, ) atestatele profesionale/legitimatie (pentru RTE, CQ-daca este cazul, responsabilul SSM). Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune o declaratie de disponibilitate. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare. Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune o declaratie de disponibilitate, Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Standardede asigurare a calitatii.Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, in domeniul obiectului contractului.Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?., Standardede asigurare a protectiei mediuluiSe vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea sistemului de management privind protectia mediu ISO 14001 in domeniul obiectului contractului .Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 16:35