Achizitie publica - Reabilitarea celor doua discuri de sprijin, ce intra in componenta subansamblului lagar axial ce echipeaza hidroagregatul HA 1 din CHE Portile de Fier II
Detaliu pentru invitatia numarul 353034
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353034/26.08.2013
Denumire contract: Reabilitarea celor doua discuri de sprijin, ce intra in componenta subansamblului lagar axial ce echipeaza hidroagregatul HA 1 din CHE Portile de Fier II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.I.Gh.Bibicescu nr. 2, Drobeta Turnu Severin, Romania, cod postal: 220103, telefon: +40 252308676, fax: +40 252311514, persoana de contact: SH Portile de Fier
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SH Portile de Fier, str.I.Gh.Bibicescu nr. 2, Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea celor doua discuri de sprijin, ce intra in componenta subansamblului lagar axial ce echipeaza hidroagregatul HA 1 din CHE Portile de Fier II
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul cererei de oferte il constituie achizitionarea serviciilor de reabilitare a celor doua discuri de sprijin, ce intra in componenta subansamblului lagar axial ce echipeaza hidroagregatul HA 1 din CHE Portile de Fier II, conform Caietului de sarcini nr. 35768/21.03.2013. Scopul reabilitarii este de a aduce cele doua discuri de sprijin la parametrii proiectati de dimensiune si clasa de calitate, pentru functionarea lor in conditii bune, pentru inca un ciclu de viata al hidroagregatului.
II.1.6) CPV: 50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul :1.300 lei ;b) Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Echivalenta pentru o gp depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.d) Modul de constituire: Gp la licitatie se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la BCR sucursalaDrobeta Tr Severin nr. RO86 RNCB 0179 0345 7761 0001 sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiilelegii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la pct.a, respectiv, b.Garantia trebuie sa fie irevocabila in cf. cu disp. art. 86 alin. (2) din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, conform art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat.AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, respectiv, suma de 880 lei in cf. cu art. 278 1 alin. (1), pct. b din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare .Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul si in una dintre formele acceptate conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Gp se va returna ofertantilor in conformitate cu art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din pretul contractului fara TVA.b) In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, conform art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, garantia de buna executie se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat la pct. a).c) Garantia de buna executie se poate constituiprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;d) Garantia de buna executie se va restitui conform art.92 alin. (2) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Declaratia privind eligilibitatea (Formular nr. 4). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.Incadrarea Ofertantului /Ofertantului asociat/ Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.II. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Documente obligatorii: - se va completaDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazuite la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 5). Daca este cazul, documentele solicitate vor fi completate obligatoriu de fiecare ofertant asociat.- documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.III. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completaDeclaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.6). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.IV. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 Se va completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006( Formular nr.7).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat, subcontractant sau tert sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator/Subcontractantului in situatiileprevazute de dispozitiile art. 691 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: 1. Mihail STANCULESCU ? Presedinte DirectoratHidroelectrica2. Dragos ZACHIA-ZLATEA- Membru Directorat Hidroelectrica3. Aurelian Lucian COCOS - Membru Directorat Hidroelectrica4. Nicolae TUDORESCU ? Director SH Portile de Fier5. Vasilica BOESCU ? Director Adjunct Economic SH Portile de Fier6. Dragos NOVAC ? Director Adjunct Productie SH Portile de Fier7. Emilia SERBAN? Compartiment Financiar SH Portile de Fier8. Viorel MIHALACHE ? Directia Dezv. RetehnologizareHidroelectrica9. Mircea RELENSCHI ? Serviciu Contracte Hidroelectrica10. Claudiu CAMPUREANU - Directia Dezv. RetehnologizareHidroelectrica11. Dragos PANTELIMON ? Manager Proiect SH Portile de Fier12. Gheorghe HOTARANU ? Sef Serv. Dezv. Retehnologizare SH Portile de Fier13. Sofia PRUNESCU ? Sef Serv. Achizitii si Logistica SH Portile de Fier14. Camelia BICA ? Compartiment Achizitii ? Contracte SH Portile de Fier15. Liviu DUMITRESCU ? Birou Achizitii Hidroelectrica16. Dan COPILU ? Compartiment Achizitii ? Contracte SH Portile de FierV. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 Se va completaCertificatul de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta (Formularul nr. 8).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat. Certificat constatator ONRC Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Pentru persoanele juridice/fizice straine? se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.Nota: 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care sa includa cel mult doua contracte, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune sau va dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent.1. In cazul unei asocieri, documentele se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Certificat ISO 14001/2005 sauechivalent.1. In cazul unei asocieri, documentele se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 14:50