Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA CENTRULUI CULTURAL MIHAI TELIMAN SIRET


Detaliu pentru invitatia numarul 330946
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Siret
Numar invitatie: 330946/04.07.2012
Denumire contract: REABILITAREA CENTRULUI CULTURAL MIHAI TELIMAN SIRET
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul SiretCod fiscal: 4440985, Adresa: Str. 28 Noiembrie Nr.1, Siret, Siret, Telefon: 0230 280901, Fax: 0230 280624
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 28 Noiembrie Nr.1, Siret, Siret, Romania, cod postal: 725500, telefon: +40 0230280901, fax: +40 0230280624, persoana de contact: Adrian Popoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 28 Noiembrie Nr.1, Siret, Siret, Romania, cod postal: 725500, telefon: +40 0230280901, fax: +40 0230280624, persoana de contact: Adrian Popoiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA CENTRULUI CULTURAL MIHAI TELIMAN SIRET
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare a centrului cultural ?Mihai Teliman? din orasul Siret, judetul Suceava.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 495, 470.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare ? 9909, 41 Lei (2% din valoarea estimata a contractului) se va constitui cu valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor sub forma de Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiara (Banca/Societate de asigurari) sau prin virament in cont deschis la Trezoreria Siret IBAN RO61TREZ5965006XXX000032, cod fiscal 4440985, beneficiar Orasul Siret. In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%.Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabiulitate a ofertei; c) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului d) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 /1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006. Ofertantii ce constituie garantia de participare cu Scrisoare de garantie, vor prezenta acest document in original. Ca modalitate de constituire se accepta si instrumentul de garantare emis de o societate de asigurari.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA, se va constitui in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie astfel: - 70 % in termen de 14 zile de la finalizarea lucrarilor si semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor - 30% dupa semnarea Procesului verbal de receptie finala a lucrarilor (dupa expirarea perioadei de garantie acordata lucrarii)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 52.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 63.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatul trebuie sa prezinte situatia financiara scadenta la sfarsitul lunii anterioare celei in care se depune oferta.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local emis de autoritatea locala - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul".Certificatul trebuie sa prezinte situatia financiara scadenta la sfarsitul lunii anterioare celei in care se depune oferta.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 76.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular 8 - in original7.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 69?1 din OUG 34/2006 - Formular 9 - in original.Persoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: 1. Popoiu Adrian ? primarul orasului2. Mocrei Leonard-Cristian ? viceprimarul orasului3. Adrian Victor Ionita - jurist4. Cirsmar Catalin ? sef serviciu contabil5. Butnariu Alina ? consilier implementare proiecte6. Mihaiescu Mihai ? sef centru cultural7. Ciobanu Cristian ? sef serviciu urbanismSe va solicita prezentarea declaratiei, dupa caz, de catre ofertant/ofertant-asociat/subcontractant/tert sustinator. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexanduse si traducerea autorizata in limba romana)Nota: Documentele pot fi prezentate in cadrul ofertei - in original/copie legalizata / copie cu mentiunea "conform cu originalul". La solicitarea comisiei de evaluare ofertantul are obligatia de a prezenta documentul in original sau copie legalizata in cazul in care acesta a fost prezentat initial sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind Cifra medie de afaceri in domeniul specific procedurii, pentru ultimii 3 ani sau perioada de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani. Cifra Medie de afaceri (in domeniul de activitate specific procedurii de achizitie publica) ? Formular10.Curs de referinta pentru care de determina echivalenta RON/EUROeste ? Cursul mediu BNRCurs de schimb mediu 2009 ? 4, 2373 leiCurs de schimb mediu 2010 ? 4, 2099 leiCurs de schimb mediu 2011 ? 4, 2379 leiCerinta minima valorica 495.470, 60 Lei echivalent 113.380 Euro la curs BNR 23.03.2012 - 1 Euro = 4, 37 Lei., Bilanturi contabile la 31.12 pentru ultimii 3 ani. Operatorii ce nu au depus inca bilantul la 31.12.2011 vor prezenta Balanta de verificare la 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari similare de aceeasi natura si coplexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi atribuite respectiv: lucrari executate in ultimii 5 ani aferente a minim unu , maxim 2 contracte, in valoare de cel putin 495.470, 60 Lei, incepand cu data depunerii ofertelor pentru contractele incheiate in EURO de cel putin 113.380 Euro- Formular 11 si anexa la formular 11.Curs de referinta pentru care de determina echivalenta RON/EUROeste ? Cursul mediu BNRCurs de schimb mediu 2009 ? 4, 2373 leiCurs de schimb mediu 2010 ? 4, 2099 leiCurs de schimb mediu 2011 ? 4, 2379 leiPentru demonstrarea cerintei minime se vor prezenta: - Contr. de lucrari sau extrase cu informatii relevante din care sa rezulte obiectul, Beneficiarul, valoarea si durata, alte informatii considerate confidentiale pot fi marcate - in copie, -Fisa privind exerienta similara ? Formular 12.- P.V. de receptie.- Recomandari/Documente constatatoare ? Formular 13., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani? Formular 14 si anexa la formular 14.Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului, care trebuie sa cuprinda minim: a) Sef santier: inginer specializarea C.C.I.A.b) Responsabil tehnic cu executia (RTE) care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul I ? C.C.I.A.c) Responsabil cu controlul tehnic de calitate.d) Iginer specializarea instalatii pentru constructii.e) Persoana responsabila cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.Operatorii economici vor nominaliza echipa responsabila de ducerea la indeplinire a proiectului, cu responsabilitatile fiecaruia, insotita de CV-uri si declaratii de disponibilitate. Se anexeaza copii dupa diplome de studii/atestate si legitimatii aflate in termenul de valabilitate/decizii de numire., Resurse tehnice (proprii sau la care are acces) angajate de ofertant in executia contractului de lucrari ? Formular 16 si anexa la formular 16.Resursele tehnice - tip utilaje si numar utilaje ce vor fi prezentate , trebuie sa asigure realizarea investitiei (a tuturor categoriilor de lucrari) in parametrii tehnici de calitate si in termenul de executie solicitat de documentatia de atribuire.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: schela pentru executie lucrari la inaltime, aparat de sudura si Laborator Gr.II autorizat I.S.C. (propriu sau cu contract de prestari), Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii.Acord de subcontractare-daca este cazul.Se vor prezenta subcontractantii (daca este cazul), ponderea si partea de contract ce urmeaza a fi executata de acestia.In functie de sprijinul acordat ? material sau profesional ofertantul are dreptul de a prezenta pentru subcontractant - personalul de specialitate si/sau resursele tehnice angajate de acesta, Autorizari/Atestari solicitate pentru partea de lucrare ce o vor executa - daca este cazul, insotit de documente ce dovedesc capacitatea profesionala si/sau tehnica ? acestea fiind luate in calcul pentru demonstrarea cerintelor de calificare Certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?Conform cu originalul? si stampila operatorului economic., Certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu conform cu cerintele din standardul ISO 14001/2008 sau echivalent cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al mediului. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?Conform cu originalul? si stampila operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusive T.V.A. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 85 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 36^1 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (85 puncte), unde: P(n) ? pretul ofertat
Termen de executie
15
Descriere: Pentru cel mai mic termen de executare a contractului se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 15 de puncte.Pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: T(n) = (termen minim/termen (n)) x punctajul maxim acordat 15 puncte, unde: T(n) ? Termen ofertat pentru executarea contractului. Durata minima este de 3 luni iar durata maxima este de 6 luni. Oferta cu durata sub cea minima indicata nu se puncteaza suplimentar, iar oferta cu perioada mai mare decat cea maxima indicata este considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de cooperare transfrontaliera Romania-Ucraina-Moldova 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer