Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea CET Zalau in vederea asigurarii necesarului de energie termica pentru zona urbana


Detaliu pentru invitatia numarul 345466
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UZINA ELECTRICA ZALAU S.A.
Numar invitatie: 345466/18.04.2013
Denumire contract: Reabilitarea CET Zalau in vederea asigurarii necesarului de energie termica pentru zona urbana
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUZINA ELECTRICA ZALAU S.A.Cod fiscal: RO 14397920, Adresa: ZALAU, str.Valea Mitei nr. 2, Zalau, Telefon: 074643631, 0260662105, 0260662103, Fax: 0260662101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZALAU, str.Valea Mitei nr. 2, Zalau, Romania, cod postal: 450210, telefon: +40 662105, fax: +40 6622105, persoana de contact: OVIDIU HICEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Zalau, str. Valea Mitei nr. 2, Romania, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea CET Zalau in vederea asigurarii necesarului de energie termica pentru zona urbana
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea PT, DDE si PAC pentru: 1.Proiectarea si construirea unei cladiri pe structura metalica Lxlxh= 42 mx14mx6m2.Procurarea si montarea a doua cazane de producere agent termic cu temperatura Tmax=120 grd C Putere=6 MWt, Pmax=10 bar3.Procurarea si montarea a doua grupuri de cogenerare cu motoare cu ardere interna Puterea termica= 1, 9 MWt Puterea electrica= 1, 5 Mwe U=6 kV4.Procurarea si montarea unei instalatii de tratare apa cu un debit de 16 mc/h , stocare apa tratata 50 mc, expansiune cu vase inchise cu membrana 2x5000 l, degazare sub vid5.Procurarea si montarea unui grup de pompare pentru recirculare agent termic pentru termoficare alcatuit din trei pompe montate in varianta 2A+1R avand Q=700 mc/h H=60 mcA, motoarele pompelor fiind actionate prin intermediul unor convertizoare de frecventa.6.Proiectarea, procurarea si montarea echipamentelor si instalatiilor electrice de medie tensiune pentru racordarea grupurilor de cogenerare in SEN7.Proiectare, procurarea si montarea echipamentelor si instalatiilor electrice de joasa tensiune pentru alimentarea consumatorilor de energie electrica din cadrul centralei termoelectrice8.Proiectarea si realizarea unui sistem SCADA pentru conducerea si monitorizarea functionarii echipamentelor si instalatiilor din cadrul centralei termoelectrice.Valoarea de proiectare: 121.412 leiValoarea de executie: 10..609.067 leiValoarea diverse si neprevazute: 56.968 leiValoarea totala: 10.787.447 lei
II.1.6) CPV: 45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 787, 447 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum gar. pentru ptr. este de: 214.600 lei ( conf. prev. art.41 lit.a din HG nr.71/2006 cu mod. si complet. ult. In cazul aplic.prev art 278^1 din OUG nr.34/2006 se va retine suma de 8633 lei). Gar. de part. se constit prin vir. bancar sau printr-un instr.de gar. emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. per prevazuta in doc. de atribuire. Gar. trebuie sa fie irevocabila.Scris de gar. ban, elib de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, se complet conform Form. nr. 11.In situatia in care constit. Gar. banc. se face prin vir. bancar, acesta se va face in cont RO80RNCB0214028144470001, desc la BCR Zalau pentru S.C.UEZ S.A., cod fiscal RO14397920. Vir. banc trebuie conf. de catre banc emit, pana la data desch ofertelor. Per. de valab. a gar. pentru part. este de 90 de zile calend., egala cu perioada de valab. a ofertei..IMMbenef de red.de 50% pentru gar. de part conf Legii nr. 346/2004, cu cond. prez. dovezii de incadrare in aceasta categ: decl pe propria rasp a rep legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul 3).Gar. de part.constituitade ofertanti a caror oferta nu a fost stabilita castig. se va returna numai dupa semnarea contr. de achizitie publica de aut. contr.cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig. dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat. de la data exp. per. de val.a ofertei. Ca exceptie gar. de part. Constit. de op. ec. carui of. a fost stab. ca fiind castig. se va returna numai dupa sem. contr. si constitgar. de buna executie.Dovada garantiei de participare se va prezenta in plic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona « Garantie de participare ». Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Echiv. leu/euro se det conf curs com de BNR cu 5 zile inainte de termlim de dep a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executiea contractului este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul care beneficiaza de reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare, respectiv a garantiei de buna executiela 50%va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.1. De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz operatorul economicare obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre operatorul economicin contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluide furnizare. Pe parcursul indeplinirii contractuluide furnizare , autoritatea contractantaurmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite operatorului economicpana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta vainstiinta operatorul economicdespre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoareaofertantului.Autoritatea contractantaare dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului de furnizare , in limita prejudiciului creat, in cazul in care operatorul economicnu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executieautoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia , precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12A.In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert , fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12B.In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert , fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular, tertul sustinator are obligatia neancadrarii doar in prev. lit. a), c) indice 1 si d) ale acestei prev. legale. Incadrarea in una dinsituatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraModalitatea de indeplinire2.1.Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).2.2.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia generala a finantelor publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta inoricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cuFormularul 13BIn Anexa I la Formularul 13B la acest formularul solicitatsunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.MARIAN VIORELBIRO MARIANAISTOAN ADINAHICEA OVIDIUCOSMA ANCAMARC DINUSALAJAN VASILENISTORESCU RADUSOJKA ATILADRAGUSIN IOANALUNG LEONTINMARC MARIAModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 13 B.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul areterti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participantModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12 C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Modalitatea de indeplinirePrezentarea declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- completarea Formularului 13D.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane: Modalitatea de indeplinirePrezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului se regasesc categoriile de servicii si lucrari solicitate in documentatia de atribuireInformatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - informatii de identificare legale (denumire, sediu social, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- domenii de activitate (activitatea principala si activitatile secundare);
- sedii si/sau activitati autorizate ? conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;
- fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului ) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORSCPersoane juridice /fizice straine: - Prezentare traduceri in limba romana, legalizate, a documentelor referitoare la inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente/echivalente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici), original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul"in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru partea de contract pe care o realizeaza"-conf.Anexa 2/Ordin 509/2001;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea Formularului B2 ? Informatii generale.Fisa de informatii generale cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie globala anuala pe ultimii 3 ani 21.460.000 leiIn cazul in care aceste informatii nu sunt disponibile se va luain considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comercialaBilanturile contabile la datele de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 cu mentiunea ca este acceptata si balanta contabila la 31.12.2012, vizate si inregistrate la organele fiscale competente in copie, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica si financiara ;Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri de 50% pentru cerintele privind cifra de afaceri, conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul 3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mentionat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica.Decl. privind lista princ. lucrari exe. si finalizate in ultimii 5 ani calc. pana la data limita de dep. a ofertelor. Lista va contine info. despre cel mult 3 contr. de proic si ex lucrari similare cu cele supuse achizitiei, contr. receptionate partial, receptionate la teminarea lucrarilor sau receptionate final in ultimii 5 ani, calc. pana la data limita de depunere a ofertelor, cu o valoare totala fara TVA de cel putin 10.730.479 leiDeclaratia va fi insotita de certificate/ documente emise saucontrasemnate de beneficiari (copii ale partilor relevante din contracte/ copii procese verbale de receptive/recomandari/ documente constatatoare/orice alt document), din care sa rezulte obligatoriu date referitoare la: -partile contractante;
-obiectul contractului;
-perioada;
-valoarea;
-pagina finala cu semnaturi..Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizat sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr. 2Informatii privind capacitatea profesionala1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere2Prezentarea listei personaluluide conducere, a personalului responsabil direct cu indeplinirea contractului de lucrari si care va cuprinde cel putin: 2.1 Coordonator de lucrare -Inginer instalatii in constructii : - Diploma de studii- CV semnat de titular din care sa rezulte experienta generalade 5 ani.2.2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE), atestat MLPTL, categoria I : - Atestat in termen de valabilitate- CV semnat de titular.2.3. Inginer/subinginer ? constructii : - Diploma de studii- CVsemnat de titular cu experienta generalade 5 ani.2.4. Inginer/subinginer ? automatizaripentru care se va prezenta: - Diploma de studii- CVsemnat de titular cu experienta generala de 5 ani2.5. Inginer/subinginer ? instalatii gaze : - Diploma de studii- CV semnat de titular cu experienta generala de 5 ani2.6. Inginer/subinginer- motoare termice : - Diploma de studii- CV semnat de titular cu experienta generala de 5 ani2.7.Responsabil tehnic cu controlul calitatii (CQ), : -Diploma de studii-Decizia/dispozitia de numire in functia de responsabil tehnic cu controlul calitatii sau angajament de participare a persoanei care va indeplini functia de responsabil CQ;2.7. Responsabil privind sanatatea si securitatea in munca (SSM), : - Atestat in domeniu, aflat in termen de valabilitate;
- CV semnat de titular3.. Se va prezenta lista cu personalul muncitor calificat, pe meserii, al operatorului, necesar executiei lucrarilor4. Se va prezenta situatia privind tipul relatiilor contractuale cu persoanele responsabile in realizarea obiectivelor contractului5. Ofertantul va prezenta in nume propriu sau prin contract de colaborare sauprin contract de colaborare sau prezentarea de angajamente/acorduri de participareurmatoarele atestate ANRE , conformOrdin ANRE nr.24/2007 pentru proiectarea si executarea lucrarilor care fac obiectul contractului: a)atestat de tip Ab)atestat de tip Bc) atestat de tip C1Ad) atestat de tip C2Ae) atestat de tip E1f) atestat de tip E26. Ofertantul va prezenta in nume propriu sau prin contract de colaborare sau prezentarea de angajamente/acorduri de participareurmatoarele autorizatii deexecutie a lucrarilor de instalatii sub presiune : autorizatie ISCIR tip CR4/Npentru centrale termice Pmax=25000kW pmax=30 bar; autorizatie ISCIR tip CR4/A pentruparametri 400kWIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer