Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA CLADIRII DISPENSAR MEDICAL, localitatea Simian, nr.612, judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 355362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SIMIAN
Numar invitatie: 355362/05.11.2013
Denumire contract: REABILITAREA CLADIRII DISPENSAR MEDICAL, localitatea Simian, nr.612, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIMIANCod fiscal: 4948305, Adresa: comuna Simian, satul Simian, nr.55, judetul Bihor, simian, Telefon: 0259356172, Fax: 0259356263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Simian, satul Simian, nr.55, judetul Bihor, simian, Romania, cod postal: 417545, telefon: +40 259356172, fax: +40 259356263, persoana de contact: IOSIF BALAZSI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA CLADIRII DISPENSAR MEDICAL, localitatea Simian, nr.612, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari este finantat din bugetul local al comunei si cuprinde lucrarile de reabilitare a cladirii dispensarului medical din localitatea Simian, respectiv lucrari de demolari, infrastructura, structura, finisaje, instalatii electrice, instalatii sanitare si de canalizare, instalatii de incalzire.Valoarea estimata a lucrarii de executat este de 466 122, 59 .lei fara TVA , la care se adauga suma de 22 787, 38 lei fara TVA, diverse si neprevazute, valoarea totala estimata este de488 909, 97 lei fara TVA. Cheltuielile cu diverse si neprevazute reprezinta 5 % din C+M ( curs euro/lei+ 4, 4053 BNR/7.05.2012)
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 488, 909.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumulgarantiei de participare este de2 % din valoarea estimata fara TVA a contractului, fara diverse si neprevazute, respectiv9 322lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile, incepand de la data limita de primire a ofertelor- Gp va fi constit. conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO09TREZ0825006XXX001602 deschis la Trezoreria Marghita , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4948305 .In cazul IMM ?urilor: se va anexa declaratia la dovada constituirii gar.de part.Pentru sumele exprimate in alta moneda echivalenta leu/valutaeste cursul leu/valutacomunicat de BNRdin data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
va reprezenta 5% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin : -scrisoare de garantie bancara-instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Restituirea garantiei de buna executie : - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor acceptat fara obiectiuni, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 3.Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 2.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 4.Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 5. ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante sunt: 1.ordonator principal de credite, primar, Balazsi Iosif2.Comisia de evaluare a ofertelor: presedinte-Garbacz Erika, secretar-Pascar Maria Hortenzia, membru-Lemperger Erika.3.Consilieri locali: Kereszturi Lajos, Mate Zsolt Sandor, Ciorba Terezia, Timar Sorin, Tamas Eva, Gali Andras, Geszti Istvan, Veg Sandor, Szabo Imre, Sereban Ferenc, Vanyi Attila, Banyai Istvan, Sima Adalbert.Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la plata la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la plata la nivelul lunii anterioarecelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoarea acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respetivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator eis de ONRC; in evaluare, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Se va prezenta o Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei aniPentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceriglobala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 900 000 lei.Conversia in valuta a monedei nationale a tarii de origine a candidatului se va face utilizand ratele de schimb medii anuale comunicate de BNR.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii ca fiind inacceptibila. Se va prezenta Formularul nr. 6, Cerinta nr. 1Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani, respective 2010, 2011 si 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Info priv asocierea si angajamentul ferm In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asoc de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Ac de asociere va fi legaliz in cazul in care of va fi desemn castigator. In cazul in care of isi dem situecon si finan inv si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta pers, atunci a are oblig de a dovedi sust de care benef prin prezentarea unui angaj ferm al pers respective (persoana care acorda sust fin nu trebuie sa se afle in situ ce det excl de la proced conf art.180, precum si art. 181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 cu modif si compl ult, Forma in care se va prez angaj ferm de sust, va fi in conformit cu cerintele prev de art. 111 din HG 925/2006 cu modific si completarile ulterioare., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze documente: - declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11- procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti- acord/contract de subcontractare. - datele de recunoastere ale subcontractantului. In cazul in care unul sau mai multisubcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract., Utilaje Se va prez o declaratie ref la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune Op ec. pentru indeplinirea contr insotit de urmatoarele documente, dupa caz - copia dupa lista mijloacelor fixe sau copia facturii emisa in urma achizi utilajului / echip, din care rezulte ca acesta este proprietatea of, - copia a contr de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul / echipam, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor / echipamentelor , - copia a contractului de inchiriere, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor /echipamentelor- orice alte tipuri de documente care sa confirme/ ateste/probeze faptul ca ofertantii indeplinesc cerinta P a fi calif oftrebuie sa demonst ca poate disp de echip tehn nec pentru indep corespunzatoare a contractului ? luand in considerare natura lucrarilor ce urm a fi executate, Cerinte minime privind personalul ofertantului: - responsabil cu controlul calitatii , cel putin 1 persoana Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, decizia de numire in aceasta pozitie, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, , sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original, Cerinte minime privind personalul ofertantului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - copia atestatului si a legitimatiei RTE, pentru domeniul I ? constructii civile, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor., Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari . Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Cerin?a minima privind experien?a similara este demonstratacu un (1) contract de execu?ie lucrari similare, a carui valoare sa fie de cel pu?in200.000 lei fara TVA . Ofertantii vor prezenta copiacertificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie., Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii Candidatii vor prezenta certificatul ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer