Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea cladirii sediului SC Electrica SA


Detaliu pentru invitatia numarul 337049
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 337049/09.10.2012
Denumire contract: Reabilitarea cladirii sediului SC Electrica SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRICA S.A.Cod fiscal: RO13267221, Adresa: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212085309, Fax: +40 212085314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010621, telefon: +40 212085309, fax: +40 212085314, persoana de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010621, telefon: +40 212085309, fax: +40 212085314, persoana de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea cladirii sediului SC Electrica SA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarii avand ca scop: -reabilitarea constructiei existente-schimbarea geometriei zonei de acces in garaj si a zonei de acces (tronson 3) in sediul SC Electrica SA din Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu nr. 9, sector 1
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 972, 467.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara(scrisoare de garantie bancara etc.), de o soc. de asigurari sau prin virament bancar, in valoare de 100.000 lei, valabila pentru o per. de 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar instrumentul de garantare va prevede faptul ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a A.C., pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.La cererea scrisa a A.C., institutia care a emis instrumentul de garantare va da curs cererii A.C. in cazul aplicarii disp.art.2781 alin(1)din OUG34/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia este: IBAN: RO30RNCB0072022253590013?Banca Comerciala Romana, sector1. Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In conformitate cu art.16, alin(2) din Legea346/2004: "Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.In acest sens se va completa Formularul nr.29-Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.A.C. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in per. de valabilitate a acesteia, oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per. de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valabilitate a ofertei sau in cazul aplicarii dispozitiilor art.2781 din OUG34/2006, se va retine suma de 8.157, 25lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, exclusiv T.V.A. Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, in conditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - conform art. 92, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la proceduraSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006toti Ofertantantii / Candidatii/ Ofertantii asociati / Subcontractantii/ Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Ioan ROSCA ? Director General- Ioan DUMBRAVA ? Director Operatiuni- Marian GEANTA ? Director Adj. Operatiuni- Ioan SILVAS - Director Adj. Operatiuni- Silvia PREDA ? Director DEAC- Silvia NIJLOVEANU ? Director DJRUCMC- Liviu ILASI ? Director Adj. DJRUCMC- Claudiu TITA ? Sef Serviciu APSL- Horatiu HERBEI - Sef Serviciu SPPM- Mariana NEACSU ? Sef Serviciu AACCerinta nr. 6In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.1) Formularul nr. 6 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora completat.2) Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asocierii (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asocierii de a semna oferta in numele asocierii. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3) Formularul nr. 7 - Imputernicirea liderului asocierii de a reprezentaasocierea la procedura de atribuire completat.4) Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind situatia economico-financiara, Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, Standardele de asigurare a calitatii, Standarde de protectie a mediului (dupa caz) pentru fiecare asociat.Atentie! Formularele privind asocierea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu participa in asociere la procedura de atribuire. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este Cazul?.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociere/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice romane1) Se va atasa Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau de organismul la care operatorul economic este atestat profesional, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Observatie: Pentru operatorul/operatorii economici a carei oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificatul Constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante Certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatii.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Autorizatie ISCIR pentru instalatii de ridicat (ascensoare), in baza Legii nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor subpresiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, art. 8 alin.1 si Prescriptiei Tehnice PTR6-2002Se va atasa de catre operatorii economici participanti la procedura, Autorizatia ISCIR pentru instalatii de ridicat (ascensoare), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data depunerii ofertelor.Observatie: Autorizatia ISCIR solicitata, va fi depusa de catre operatorii economici (asociati/subcontractanti) care detin autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Atestat A.N.R.E. tip B, pentru instalatii electrice de joasa tensiune, conform Legii nr. 123/2012, a energiei electrice si Ordinului nr. 24/2007 al A.N.R.E. art.12 lit.b.Se va atasa de catre operatorii economici participanti la procedura Atestat eliberat de ANRE tip B, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor.Observatie: Atestatul ANRE solicitat, va fi depus de catre operatorii economici (asociati/subcontractanti) care detin autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Cerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Atestat pentru proiectarea, executarea sistemelor de aparare impotriva incendiilor, potrivit Legii nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, HGR nr. 1490/2004 pentru aprobarea Regulamentului de organizare, functionare si a organigramei Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta si Ordinului nr. 252/2007 al M.A.I. pentru aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor care proiecteaza, executa, verifica intretin si sau repara sisteme si instalatii de aparare impotriva incendiilorSe va atasa de catre operatorii economici participanti la procedura Atestat pentru proiectarea, executarea sistemelor de aparare impotriva incendiilor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor.Observatie: Atestatul pentru proiectarea, executarea sistemelor de aparare impotriva incendiilor solicitat, va fi depus de catre operatorii economici (asociati/subcontractanti) care detin autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Cerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Licenta de functionare pentru societati specializate in sistem de alarmare impotriva efractiei, conform Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, art. 34 si HGR nr. 1010/2004 pentru aprobarea normelor metodologice si a documentelor privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, ?Anexa 3? Norme Tehnice privind proiectarea si realizarea sistemelor tehnice de protectie si de alarmare impotriva efractiei.Se va atasa de catre operatorii economici participanti la procedura Licenta de functionare pentru societati specializate in sistem de alarmare impotriva efractiei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data depunerii ofertelor.Observatie: Licenta de functionare pentru societati specializate in sistem de alarmare impotriva efractiei solicitat, va fi depusa de catre operatorii economici (asociati/subcontractanti) care detin licenta solicitata si numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata licenta respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11) Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 10.000.000 lei., 2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere, anexe) pe ultimii 3 ani financiari incheiati, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta care certifica respectarea cerintelor minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medii pe ultimii 3 ani financiari incheiati, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare., 2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medii pe ultimii 3 ani financiari incheiati. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depune documentele, precum si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit nu se emit astfel de documente., Cerinta nr. 21) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au disponibile resurse reale negrevate de datorii/acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente, de cel putin 1.400.000 lei, suma care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract, pentru o perioada de minim 6 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor, independent de alte angajamente contractuale ale operatorilor economici.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura un document emis de banca acestuia / alta institutie bancara ? declaratie bancara, scrisoare de confort etc., in original sau copie legalizata, prin care se confirma ca acesta, la momentul semnarii contractului, are disponibile resurse reale negrevate de datorii / acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente, din care sa rezulte indeplinirea in mod neechivoc a cerintei de calificare., 2) Operatorul economic participant la procedura va atasa o Declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca, in situatia in care va fi declarat castigator, respectiva suma va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale acestuia.Nota: Declaratia va fi data de cel care va indeplini aceasta cerinta indiferent de calitatea in care participa la procedura., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, contracte avand ca obiect proiectarea si executia de lucrari de constructii similare, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 5.900.000 lei din care proiectare 590.000 lei si executie 5.310.000 lei.b) Prezentarea de contracte prin care sa se faca dovada ca a executat si proiectat lucrari de constructii similare, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura (din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, pretul, durata si semnaturile)., c) Dovada executarii si ducerii la bun sfarsit a lucrarilor similare se confirma prin prezentarea a minim 1 recomandare din partea beneficiarilor /certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006/ procese verbale de receptie sau a altor documente justificative, pentru contractele prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei., Cerinta nr. 2a) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, conform solicitarilor din caietul de sarcini.b) Se va face dovada detinerii utilajelor/ echipamentelor necesare indeplinii in bune conditii a contractului: - Echipamente/ utilaje proprii, obiecte din dotare;
- Echipamente/utilaje inchiriate sau aflate la dispozitia operatorului economic sub alta forma., Cerinta nr. 3Operatorul economic participant la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentru indeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului).Pentru serviciile de proiectare: a)Arhitect cu drept de semnatura membru al Ordinului Arhitectilor din Romania si/sau Arhitect cu drept de semnatura si avizare eliberat de Ministerul Cultelor si Culturii;b)Inginer proiectant de rezistenta;c)Ingineri proiectanti retele si instalatii gaze, electrice (joasa tensiune, curenti slabi), sanitare, termice si climatizare.De asemenea, se va prezenta obligatoriu lista verificatorilor de proiect atestati pe specialitati., Pentru lucrarile de executie: a)cel putin 1 inginer constructor, specializarea constructii civile, cu vechime in executia lucrarilor egala sau mai mare de trei ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract;b)cel putin 1 inginer constructor, specializarea instalatii, cu vechime in executia lucrarilor de instalatii egala sau mai mare de trei ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract;c)un Responsabil tehnic cu executia(RTE) in domeniul constructiilor civile, si instalatii (care poate fi angajatul ofertantului cu contrcat de munca sau colaborator persoana fizica/juridica cu contract de prestari servicii); conf. Legii 10/1995 a Calitatii in constructii si Ordinului (MLPTL) nr. 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnicepentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitati in constructii (RTE, verificator de proiecte);, d)un Responsabil cu controlul tehnic de calitate(CQ) inconditiile prevazute in Ordinul 509/2011 al ANRMAP in domeniul constructiilor civile (care poate fi angajatul ofertantului cu contract de munca sau un colaborator persoana fizica/juridica cu contract de prestari servicii);e)un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca inspector SSM conform Legii 319/2006 (care poate fi angajatul ofertantului cu contract de munca sau un colaborator persoana fizica/juridica cu contract de prestari servicii).Pentru specialistii angajati in contract conform Formularului nr. 13, se ve completa Formularul nr. 15 - Curriculum Vitae , din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006., Cerinta nr. 4In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), in domeniul ce face obiectul contractului.a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de mediu, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului (art. 196 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).b) In sensul celor prevazute la art. 196 din OUG nr. 34/2006 constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului un document emis de o societate de certificare in domeniul calitatii in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeacsa in curand certificarea propriu-zisa., Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului.a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (art. 193 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).b) In sensul celor prevazute la art. 193 din OUG nr. 34/2006 constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat un nivel corespunzator al calitatii un document emis de o societate de certificare in domeniul calitatii in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeacsa in curand certificarea propriu-zisa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: pv+pkr+pkg+pnc+pLp+pDg=max.100punde: pv?Punctajul pretului ofertei; pkr?Punctajul coeficientului de transfer termic al profilului; pkg?Punctajul coeficientului de transfer termic al geamului termoizolant; pnc?Punctajul numarului maxim de cicluri inchis-deschis ale ferestrelor; pLp?Punctajul nivelului de zgomot echivalent interior; pDg?Punctajul duratei de garantare a lucrarii Valoarea totala a lucrarii (valoarea ofertei financiare): 75 puncte. Pentru valoarea ofertei financiare cea mai mica Vmin se acorda 75 puncte. Pentru o alta valoare a ofertei financiare, Vi punctajul acordat este pvi=(Vmin/Vi)x75p
Valoarea coeficientului de transfer al tamplariei exterioare din Al
10
Descriere: 2.1.1.Valoarea coeficientului de transfer termic al profilului: 4 puncte Kr = .....[W / m2K] Pentru coeficientul de transfer minim ofertat Krmin al ramei tamplariei exterioare tip termopan, se acorda 4 puncte. Pentru orice alt coeficient propus Kri punctajul acordat este: pkri = (Krimin / Kri) x 4p2.1.2.Valoarea coeficientului de transfer termic al geamului termoizolant: 4 puncte Kg = ......[W / m2K] Acelasi algoritm se aplica pentru coeficientul de transfer termic al geamului termoizolant pkgi = (Kgmin / Kgi) x 4p2.1.3.Numarul de cicluri inchis-deschis garantat al ferestrelor: 2 puncte Nc = ....... Pentru numarul maxim de cicluri inchis-deschisale ferestrelor Ncmax se acorda 2 puncte. Pentru un numar Nci ofertat punctajul acordat estepnc = (Nci / Ncmax) x 2p
Nivelul de zgomot echivalent interior in sala multifunctionala?Radu Zane?
10
Descriere: Lp = ......Db (A) Pentru nivelul de zgomot minim ofertat, Lpmin, se acorda 10 puncte. Pentru orice nivel propus, Lpi, punctajul acordat estepLp = (Lpmin / Lpi) x 10p
Durata perioadei de garantare a lucrarii
5
Descriere: Pentru durata de garantare a lucrarii Dg max se acorda 5 puncte. Pentru o durata curenta propusa Dgi punctajul acordat estepDg = (Dgi / Dg max) x 5p. Avand in vedere ca aceasta durata nu este normata, nu se poate impune o limita superioara, dar ofertantii sunt obligati sa o coreleze cu prevederile privind legislatia in constructii si legislatia financiara in vigoare. Ofertele cu durata mai mare de 5 ani vor primi punctajul maxim. Orice oferta cu o durata de garantare a lucrarilor mai mica de 2 ani va fi respinsa ca neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca in format electronic la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer