Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea cladirii sediului SC Electrica SA


Detaliu pentru invitatia numarul 352465
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 352465/12.08.2013
Denumire contract: Reabilitarea cladirii sediului SC Electrica SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRICA S.A.Cod fiscal: RO13267221, Adresa: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212085309, Fax: +40 212085314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010621, telefon: +40 212085309, fax: +40 212085314, persoana de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrica SA, Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea cladirii sediului SC Electrica SA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia lucrarii avand ca scop: - reabilitarea constructiei existente- schimbarea geometriei zonei de acces in garaj si a zonei de acces (tronson 3) in sediul SC Electrica SA din Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu nr. 9, sector 1.Din valoarea estimata a achizitiei, 111.714 lei reprezinta valoarea pentru ?Cheltuieli diverse si neprevazute? (1.96% din 5.714.259 lei care reprezinta valoarea estimata fara diverse si neprevazute).Valoarea estimata pentru partea de proiectare si engineering este de 160.000 lei din care valoarea acordata pentru PT+DDE va fi de 100.136 lei (1, 75% din valoarea estimata fara diverse si neprevazute), iar pentru partea de executie a lucrarii este de 5.614.123 lei.
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 825, 973 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie printr-un instr.de gar. emis in condit.legii de o soc.bancara(SGB etc), de o soc.de asig. sau prin vir.bancar.Ofertantul treb.sa constituie GP in val.de 100000lei, valab. pentru o per.de 120zile(de la term.limita de primire a ofertelor).Obs: a)G treb.sa fie irevocabila, iar instr.de garan. va prevede faptul ca plata gar. se va executa neconditionat, resp.la prima cerere a AC, pe baza decl.acesteia cu privire la culpa pers.gar.sau conditionat, resp.dupa constatarea culpei pers. gar., in conformitate cu contractul garantat.De asemenea, GP constituita prin instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc. sau de o soc.de asig. va prevede faptul ca: La cererea scrisa a AC, institutia care a emis instr.de garan. va da curs cererii AC in cazul aplic.disp.art.2781 alin(1)din OUG34/2006.b)In cazul constit. GP prin vir.bancar, contul in care se va vira este: cod IBAN: RO30RNCB0072022253590013?BCR, sect.1.Dovada constituirii GP prin vir.bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora desch.ofertelor.c)In conf.cu art.16, alin.(2)din Legea346/2004 priv.stimularea infiintarii si dezv.IMM: "IMM benef.de reduceri cu 50% pt criteriile leg.de cifra de afac., de GP si de GBE, cerute in achiz.pub.de prod., lucr. si serv?.In cazul in care ofertantul doreste sa benef.de preved.acestui art., are oblig.de a depune Form.29-Decl.privind incadrarea intrepr.in categ.IMM.AC are dr.de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat.situatii: a)isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar.de buna executie in per.de valab.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achiz.publ. in per.de valab.a ofertei;d)in cazul aplicarii disp. art.2781 din OUG34/2006, se va retine suma de 8142, 5972lei(echiv.leu/eur valab BNR in 04.06.2013)
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din pretul contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, in conditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.c) Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - conform art. 92, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006toti Ofertantantii / Candidatii/ Ofertantii asociati / Subcontractantii/ Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Ioan ROSCA ? Director General- Ioan DUMBRAVA ? Director Operatiuni- Marin PETRE? Director Adj. Directia Operatiuni- Marian GEANTA ? Director Adj.Directia Operatiuni- Emilia MARIN ? Director DEAC- Cosmin PINDICHI ? Director DJRUCMC Adj.- Mircea Claudiu TITA ? Sef Serviciu APSL- Horatiu HERBEI - Sef Serviciu SPPM- Mariana NEACSU ? Sef Serviciu AACCerinta nr. 6In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1) Formularul nr. 6 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora completat.2) Acordul de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul asocierii (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asocierii de a semna oferta in numele asocierii. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3) Formularul nr. 7 - Imputernicirea liderului asocierii de a reprezentaasocierea la procedura de atribuire completat.4) Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind situatia economico-financiara, Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, Standardele de asigurare a calitatii, Standarde de protectie a mediului (dupa caz) pentru fiecare asociat.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociere/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Se va atasa Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau de organismul la care operatorul economic este atestat profesional, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, astfel incat informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data respectiva.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Observatie: Pentru operatorul/operatorii economici a carei oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificatul Constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante Certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatii.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Autorizatie ISCIR pentru instalatii de ridicat (ascensoare), in baza Legii nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor subpresiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, art. 8 alin.1 si Prescriptiei Tehnice PTR6-2002 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiSe va atasa de catre operatorii economici participanti la procedura, Autorizatia ISCIR pentru instalatii de ridicat (ascensoare), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data limita depunerii ofertelor.Observatie: Autorizatia ISCIR solicitata, va fi depusa de catre operatorii economici (asociati/subcontractanti) care detin autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Atestat A.N.R.E. tip B, pentru instalatii electrice de joasa tensiune, conform Legii nr. 123/2012, a energiei electriceModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiSe va atasa de catre operatorii economici participanti la procedura Atestat eliberat de ANRE tip B, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Observatie: Atestatul ANRE solicitat, va fi depus de catre operatorii economici (asociati/subcontractanti) care detin autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Cerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Atestat pentru proiectarea, executarea sistemelor de aparare impotriva incendiilor, potrivit Legii nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, HGR nr. 1490/2004 pentru aprobarea Regulamentului de organizare, functionare si a organigramei Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta pentru aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor care proiecteaza, executa, verifica intretin si sau repara sisteme si instalatii de aparare impotriva incendiilor Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiSe va atasa de catre operatorii economici participanti la procedura Atestat pentru proiectarea, executarea sistemelor de aparare impotriva incendiilor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Observatie: Atestatul pentru proiectarea, executarea sistemelor de aparare impotriva incendiilor solicitat, va fi depus de catre operatorii economici (asociati/subcontractanti) care detin autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Cerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina Licenta de functionare pentru societati specializate in sistem de alarmare impotriva efractiei, conform Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiSe va atasa de catre operatorii economici participanti la procedura Licenta de functionare pentru societati specializate in sistem de alarmare impotriva efractiei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Observatie: Licenta de functionare pentru societati specializate in sistem de alarmare impotriva efractiei solicitat, va fi depusa de catre operatorii economici (asociati/subcontractanti) care detin licenta solicitata si numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata licenta respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: erinta nr. 11) Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 10.000.000 lei.2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere, anexe) pe ultimii 3 ani financiari incheiati, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati.- In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta care certifica respectarea cerintelor minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medii pe ultimii 3 ani financiari incheiati, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medii pe ultimii 3 ani financiari incheiati. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depune documentele, precum si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit nu se emit astfel de documente., Cerinta nr. 21) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au disponibile resurse reale negrevate de datorii / acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente, de cel putin 600.000 lei, suma care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract, pentru o perioada de minim 4 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor, independent de alte angajamente contractuale ale operatorilor economici. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura un document emis de banca acestuia / alta institutie bancara sau institutie financiara ? declaratie bancara, scrisoare de confort etc., in original sau copie legalizata, prin care se confirma ca acesta, la momentul semnarii contractului, are disponibile resurse reale negrevate de datorii / acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente, din care sa rezulte indeplinirea in mod neechivoc a cerintei de calificare.2) Operatorul economic participant la procedura va atasa o Declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca, in situatia in care va fi declarat castigator, respectiva suma va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale acestuia.Nota: Declaratia va fi data de cel care va indeplini aceasta cerinta indiferent de calitatea in care participa la procedura., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Declaratie, respectiv lista privind principalele lucrari de constructii similare, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura executate in ultimii 5 ani, continand perioade de executare si proiectare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, confirmate prin prezentarea unor certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.In executia lucrarilor de constructii similare, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura, confirmate prin prezentarea unor certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar trebuie sa reiasa cel putin un contract care sa dovedeasca experienta similara a carui valoare sa fie de cel putin de 4.899.864 lei sau echivalent. Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documente/certificate emise de beneficiari prezentate ca experienta similara. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii de lucrari se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Declaratie, respectiv lista privind principalele prestari de servicii similare, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura prestate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, confirmate prin prezentarea de certificate/documente emise de beneficiari.In prestarea serviciilor similare, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar trebuie sa reiasa cel putin un contract de prestari servicii de proiectare care sa dovedeasca experienta similara a carui valoare sa fie de cel putin de 100.136 lei sau echivalent. Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documente/certificate emise de beneficiari prezentate ca experienta similara. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se accepta prezentarea ca experienta similara si a unui contract care a avut ca obiect atat servicii de proiectare cat si executia de lucrari in valoare de cel putin 4.899.864 lei sau echivalent pe parte de executie lucrari si 100.136 lei sau echivalent pe parte de servicii de proiectare.Pentru echivalenta RON/valuta in demonstrarea experientei similare, se vor lua in calcul cursurile valutare medii anuale publicate de BNR, dupa cum urmeaza: pentru anul 2008 - 3, 6827 RON/Euro, pentru anul 2009 - 4, 2373 RON/Euro pentru anul 2010 - 4, 2099 RON/Euro, pentru anul 2011 - 4, 2379 RON/Euro respectiv pentru anul 2012 - 4, 4560 RON/Euro., Cerinta nr. 2a) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, conform solicitarilor din caietul de sarcini.b) Se va face dovada detinerii utilajelor/ echipamentelor necesare indeplinii in bune conditii a contractului: - Echipamente/ utilaje proprii, obiecte din dotare;
- Echipamente/utilaje inchiriate sau aflate la dispozitia operatorului economic sub alta forma.Modalitatea de indeplinirea) Se va completa Formularul nr. 11 - Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 3Operatorul economic participant la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentru indeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului).Pentru serviciile de proiectare: a) Arhitect cu drept de semnatura membru al Ordinului Arhitectilor din Romania;b) Inginer proiectant de rezistenta;c) Ingineri proiectanti retele si instalatii gaze, electrice (joasa tensiune, curenti slabi), sanitare, termice si climatizare.De asemenea, se va prezenta obligatoriu lista verificatorilor de proiect atestati pe specialitati. Pentru constructii si arhitecturaA1 - Rezistenta mecanica si stabilitate pentru constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere; edilitare si de gospodarie comunala - cu structura din beton, beton armat, zidarie, lemn;A2 - Rezistenta mecanica si stabilitate pentru constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere; edilitare si de gospodarie comunala - cu structura de rezistenta din metal, lemnB1 - Siguranta in exploatare pentru constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere;C - Securitate la incendiu pentru toate domeniile;D - Igiena, sanatate si mediu pentru toate domeniile;F - Protectie impotriva zgomotului in constructii pentru toate domeniile.Pentru instalatii: Is - Instalatii sanitare, care cuprind: -instalatii sanitare interioare;
-instalatii exterioare de alimentare cu apa;
-instalatii exterioare de canalizare;
-instalatii de stingere a incendiilor;It - Instalatii termice, care cuprind: -instalatii de incalzire;
-instalatii de ventilare;
-instalatii de climatizare si frig;
-instalatii de prevenire a incendiilor;Ie - Instalatii electrice, care cuprind: -instalatii electrice, inclusiv pentru curenti slabi;
-instalatii de protectie la descarcari atmosferice;
-instalatii de automatizare si semnalizare pentru instalatii sanitare, termice si de gaze;
-instalatii de avertizare si de prevenire a incendiilor;
-instalatii de telecomunicatii si de transmitere a informatiilor.Pentru lucrarile de executie: a) cel putin 1 inginer constructor, specializarea constructii civile, cu vechime in executia lucrarilor egala sau mai mare de trei ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract;b) cel putin 1 inginer constructor, specializarea instalatii, cu vechime in executia lucrarilor de instalatii egala sau mai mare de trei ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract;c) un Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civile, si instalatii (care poate fi angajatul ofertantului cu contract de munca sau colaborator persoana fizica/juridica cu contract de prestari servicii); conform Legii 10/1995 a Calitatii in constructii si Ordinului (MLPTL) nr. 777/2003 pentru aprobareareglementarii tehnicepentru atestarea tehnico-profesionalea specialistilor cu activitati in constructii (RTE, verificator de proiecte)d) un Responsabil cu controlul tehnic de calitate(CQ) inconditiile prevazute in Ordinul 509/2011 al ANRMAP in domeniul constructiilor civile (care poate fi angajatul ofertantului cu contract de munca sau un colaborator persoana fizica/juridica cu contract de prestari servicii);e) un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca inspector SSM conform Legii 319/2006 (care poate fi angajatul ofertantului cu contract de munca sau un colaborator persoana fizica/juridicacu contract de prestari servicii)Referitor la RTE, responsabil CQ si SSM - se permite prezentarea de angajamente de participare ale acestora obtinute de operatorul economic conform art.188, alin.3 lit. b) din OUG nr. 34/02006, cu modificarile si completarile ulterioare., Pentru expertii: Arhitect OAR, RTE, verificator de proiect nu se solicita alte documete (CV, copii diplome etc.) in afara atestatelor prevazute de actele normative in vigoare.Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, legitimatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului nr. 13, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.Se vor anexa autorizarile specialistilor verificatori de proiect ? persoane fizice (altele decat personalul implicat in elaborarea proiectului), atestate pentru cerintele stabilite prin lege, in functie de categoria de importanta a constructiei., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006., Cerinta nr. 4In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), in domeniul ce face obiectul contractului.a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de mediu, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului (art. 196 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).b) In sensul celor prevazute la art. 196 din OUG nr. 34/2006 constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului un document emis de o societate de certificare in domeniul calitatii in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeacsa in curand certificarea propriu-zisa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: 1. Pretul ofertei
3. Durata perioadei de garantare a lucrarii
20
Descriere: 3.Durata garantiei de buna executie: 10 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer