Achizitie publica - Reabilitarea cladirii si dotarea laboratoarelor si cabinetelor situate in str. Nicolae Balcescu nr. 2A, ce apartin Gr. Scolar Agricol Rm Sarat
Detaliu pentru invitatia numarul 335397
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335397/13.09.2012
Denumire contract: Reabilitarea cladirii si dotarea laboratoarelor si cabinetelor situate in str. Nicolae Balcescu nr. 2A, ce apartin Gr. Scolar Agricol Rm Sarat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU SARATCod fiscal: 2406871, Adresa: Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau, Ramnicu Sarat, Telefon: 0238561946, Fax: 0238561947
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau, Ramnicu Sarat, Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 238561946, fax: +40 238561947, persoana de contact: ANGHEL PAUN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Ramnicu Sarat, municipiul Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea cladirii si dotarea laboratoarelor si cabinetelor situate in str. Nicolae Balcescu nr. 2A, ce apartin Gr. Scolar Agricol Rm Sarat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii aferente investitiei de baza si dotari specifice. Linie de buget 1.3., 4.1., 4.2., 4.3., 5.1. in cadrul proiectului nr. SE/25/3/3.4./219/08.09.2009, intitulat Reabilitarea cladirii si dotarea laboratoarelor si cabinetelor situate in str. Nicolae Balcescu nr. 2A, ce apartin Gr. Scolar Agricol Rm Sarat conform Proiectului Tehnic si al Caietelor de Sarcini atasat.
II.1.6) CPV: 45214320-9 - Lucrari de constructii de colegii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 388, 901.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 150.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Modalitatea de constituire este reglementata de art. 86 alin (1) din HG 925/2006, aceastase constituie prin virament bancar in contul de Trezorerie nr. RO35TREZ1675006XXX001005, deschis la Trezoreria Ramnicu Sarat, Beneficiar U.A.T Ramnicu Sarat, CUI 2406871 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va prevedea in mod obligatoriu si angajamentul societatii bancare/de asigurari de a plati autoritatii contractante o suma determinata conform art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul va depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC in valoare de 8.398, 89 lei. Dovada constituirii garantiei de participare: ordin de plata (copie), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, scrisoare de garantie bancara (original), respectiv documentul emis de o societate de asigurari (in original) se vor prezenta obligatoriuanexat scrisorii de inaintare la depunerea ofertelor.Nota: Ofertantii care efectueaza plata on-line au obligativitatea prezentarii unui extras de cont prin care se confirma efectuarea tranzactiei, pana la data si ora deschiderii ofertelor. In situatia in care dovada platii on-line nu este insotita de extras de cont bancar, nu se ia in considerare constituirea garantiei de participare, prin urmare oferta se respinge.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10% din valoarea contractului de achizitie publica si aceasta poate fi constituita potrivit art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin virament bancar sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest ultim caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Document de confirmare: Completarea Declaratie pe proprie raspundere din sectiunea Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documente de confirmare: Completare Declaratie pe proprie raspundere din sectiunea Formulare. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Completare Formular aferent din fisierul ?Formulare?4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere din fisierul ?Formulare?Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii sunt urmatoarele: Pr.Viorel Holban-primar, Prof. Sorin Carjan-viceprimar, Ec. Fortu Macovei-director economic, Cons. Jr. Daniela Dogarescu-secretar, Ing.Vagyas Davidoiu Manuela-director executiv, Burlacu Gheorghe-manager proiect, Simona Manea-consilier financiar, Arghir Horia Florentin-consilier achizitii, Hinta Petrus-consilier indrumator asociatii proprietari, Consilieri locali: Beldie Nina, Dicianu Doru Nelu, Florian Nicolae, Grama Mariana, Grigoras Nelu, Horjea Viorel, Ionescu Stefan, Iuga Costica, Iuga Ionut Ciprian, Manzala Alexandru, Neata Marian, Popescu Stanciu, Puscasu Cornelia, Stolojanu Mihai, Toader Gica, Trufasu Voicu Gheorghe, Vasile Felicia5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare: Completare aferent din fisierul ?Formulare? Sa aibe in obiectul sau de activitate executarea de lucrari corespunzatoare celor din proiectul tehnic anexat(Lucrari de constructii civile).Documente de confirmare: Pentru persoanele juridice romane- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal / secundar, codurile CAEN aferente acestora. Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, solicitare ce va fi facuta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoanele juridice straine- Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 14.000.000 RON., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 1.398.150, 26 lei (S = 8.388.901, 54lei / 18luni x 3luni)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta: Experienta similaraOfertantul va prezenta unul sau mai multe contracte de executie lucrari, a caror valoare cumulata sa fie minim 7.000.000 lei fara TVA., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului.Se vor prezenta acte proprietate sau contracte/precontracte de inchiriere etc. Se admite prezentarea unui angajament in acest sens., Cerinta: Ofertantul va dispune de urmatorul personal minimal de specialitate: 1) RTE in constructii si instalatii- conf. Art.23 lit. C din legea 10/1995 privind calitatea in constructii.2) Responsabil SSM -conform legii 319/2006.3) Sef de santierSe vor prezenta diploma, certificate in termen de valabilitate daca este cazul, CV, declaratii angajament si in cazul in care este declarat castigator ofertantul declarat castigator va prezenta contracte individuale de munca/colaborare cu expertii propusi., Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului., Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura/toti asociatii ce participa la respectiva oferta, daca este vorba de o oferta comuna.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se vor acorda 70 de puncte din 100 de puncte. Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda astfel: Po = (Pminim / Pofertat) x 70. Unde Po = punctajul ofertei pentru factorul de evaluare pretul ofertei Pminim =Cel mai mic pret oferta iar Pofertat = Pretul operatorului economic pentru care se calculeaza punctajul
Durata de executie
25
Descriere: Pentru durata de executie cea mai scurta se vor acorda 25 de puncte din 100 de puncte. Pentru celelalte durate de executie ofertate punctajul se acorda astfel Do = (Dminim / Dofertat) x 25. Unde Do = punctajul ofertei pentru factorul de evaluare durata de executie, Dminim =Durata de executie cea mai scurta, Dofertat = Durata de executie a operatorului economic pentru care se calculeaza punctajul. Durata de executie nu poate depasi termenul de 18 luni, impus prin documentatia de atribuire. Ofertele ce propuno perioada de executie mai mare de 18 luni vor fi considerate neconforme.
Perioada de garantie a lucrarilor
5
Descriere: Perioada de garantie minima a lucrarilor este de 5 ani. Orice perioada de garantie a lucrarilor sub 5 ani va fi considerata o oferta neconforma. Perioada de garantie a lucrarilor se va exprima in luni incepand cu data terminarii lucrarii. Perioada de garantie cea mai indelungata va primi 5 puncte. Pentru celelalte perioade de garantie a lucrarilor se va acorda astfel: Po = (Pofertata/P maxima) x 5. Unde Po = Perioada de garantie a lucrarilor pentru factorul de evaluare perioada de garantie a lucrarilor, Pofertata = Perioada de garantie a lucrarilor a operatorului economic pentru care se calculeaza punctajul iar Pmaxima= Perioada de garantie a lucrarilor cea mai indelungata ofertata in cadrul procedurii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 09:40