Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea cladirilor destinate stabilirii sediilor administrative ale S.C. Apa Tarnavei Mari S.A. Medias din orasele Agnita si Dumbraveni , jud. Sibiu,


Detaliu pentru invitatia numarul 357082
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APA TARNAVEI MARI SA
Numar invitatie: 357082/24.01.2014
Denumire contract: Reabilitarea cladirilor destinate stabiliriisediilor administrative ale S.C. Apa Tarnavei Mari S.A.Mediasdin oraseleAgnita si Dumbraveni , jud. Sibiu,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA TARNAVEI MARI SACod fiscal: RO 19502679, Adresa: Str. Gravorilor, nr.2A, Medias, Telefon: 0269.841.426, Fax: 0269834270
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gravorilor, nr.2A, Medias, Romania, cod postal: 551005, telefon: +40 269841426, fax: +40 269834270, persoana de contact: MUNTEANU LAURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gravorilor, nr.2A, Medias, Romania, cod postal: 551005, telefon: +40 269841426, fax: +40 269834270, persoana de contact: MUNTEANU LAURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea cladirilor destinate stabiliriisediilor administrative ale S.C. Apa Tarnavei Mari S.A.Mediasdin oraseleAgnita si Dumbraveni , jud. Sibiu,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitatea a 2 cladiri cu destinatia de sedii administrative in cele 2 locatii , prin realizarea de lucrari civile si de instalatii ( sanitare , electrice si termice ). Lucrarile civile sunt de rezistenta ( consolidari si/sau demolari) si de arhitectura interioare si exterioare. Valoarea minima a intervalului de la cap. II.2.1 reprezinta valoarea estimata a lucrarilor in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , iar valoarea maxima a intervalului include si cuantumul de 10 % din valoarea minima, acestea reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute. Suma aferenta cotei cheltuielilor diverse si neprevazute este de 278.064 lei si reprezinta 10% din valoarea lucrarilor de 2.781.064 lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 781, 064 - 3, 059, 128 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 55.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Modalitatea de constituire a garantiei este oricare din cele stabilite la art. 86 alin. 1 din HG nr. 925/2006 sau prin depunere in numerar la casieria societatii sau prin virament bancar in contul RO37RNCB0231070372030012 ? BCR MEDIAS. Pentru o garantie depusa in alta moneda decat leul transformarea se va realiza la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului.Modalitatea de constituire a garantiei este oricare din cele stabilite la art. 90 alin. 1 si 2 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - toate documentelesolicitate ofertantilorvor putea fi prezentate in oricare forma prevazuta la art.5 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011 : original , copie lizibila conforma cu originalul sau in cazurile prevazute de lege , copie autentificata notarial si vor fi insotite -dupa caz- de traducerea autorizata in limba romana. Toate documentele depuse de ofertanti in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor de calificare vor trebui sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.- in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta ( dupa caz ) documentele care sa demonstreze indeplinirea cerintelor solicitate.- in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire sa prezinte autoritatii contractante pentru certificarea autenticitatii documentelor depuse in cadrul ofertei, documenteleoriginale/copiile legalizate aflate in posesia acestuia.- toate documentele intocmite de ofertant cu scopul participarii la procedura de atribuire a contractului vor fi prezentate doar in original, inclusiv angajamentul de sustinere al tertului nominalizat in oferta.- toate documentele prezentate de ofertant vor fi semnate in original de reprezentantul legal al ofertantului sau de o persoana imputernicita in acest scop.- declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Formularul 8).Tertul sustinator va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 lit a, c1 si d din OUG nr. 34/2006 actualizata ( Formularul 8A).- certificatul de atestare fiscala eliberat de DGFP si Certificatul de taxe si impozite locale eliberat de Primarii, din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In aceleasi conditii, persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificatoreliberat de autoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeascaca si-a indeplinit obligatiile de plata fata de bugetul consolidat al statului .-declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 conform art.13 din Legea 279/2011 , ce va fi prezentata de ofertant /ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator , conform modelului din Formularul 10. Persoanele cu functie de decizie pentru aceasta procedura sunt urmatoarele : Bucse Ionel Virgil ? Director General , Fagarasan Gabriela - Director economic, Popovici Gheorghe ? Director tehnic, Dinca Vasile ? Manager proiect . Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire prezente : Munteanu Laura ? Presedinte comisie de evaluare , Szabo Istvan si Mate Andor ? membrii in comisia de evaluare.- certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta ( Formularul 11 ).-informatii privind calitatea in care participa la procedura ofertantul , prin prezentareadeclaratiei pe propria raspunderedin Formularul 7. - certificatul constatator emis de ONRC. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC . In cazul membrilor unei asocieri care depune oferta comuna , aceasta cerinta va avea in vedere partea din contract pe care o va indeplini fiecare dintre acestia.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare asociat , precum siliderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de derulare a contractului.In cazul unei oferte comune se solicita prezentarea Acorduluide asociere conform informatiilordeclaratiei din sectiunea Formulare ( Formularul 4)., Media cifrei de afaceri in domeniul de activitatespecific obiectului contractului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani ( 2011, 2012 si 2013) sa fie de cel putin 5.500.000 lei fara TVA.Se vor prezenta : - declaratia privind cifra de afaceri ( Formularul 14 )- Fisa de informatii generale, pentru ultimii 3 ani ? conf. declaratiei din Formularul 13.- bilantul contabil pe ultimii 3 (trei) ani sau extrase din bilantul inregistrat la organele competente, raportul de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular iar cerinta minima se va considera indeplinita prin aportulcumulat al asociatilor. In cazul in care ofertantul este o asociere , pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50 % , fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri la 50 % vor prezentasi cateodeclaratiepe propria raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte incadrarea in categoria IMM-urilor ( Formularul 2). Valorile vor fi exprimate in lei in functie de cursul mediu al BNR pentru fiecare din aniirespectivi., Acces sau disponibil de resurse financiare.Ofertantul ( sau prin aport cumulat membrii unei asocieri care depune oferta comuna ) trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la , sau are disponibile resurse reale , negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci , ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul necesar executiei lucrarilor pe o perioada de maxim 5 luni. In acest scop se solicita ( in original ) documentede la societati bancare sau alte institutii financiare, ( fara ase va limita la acestea ) care confirma accesul sau disponibilul de resurse financiare in suma de 970.000 lei lei pentru o perioada de 5 luni , independent de alte investitii., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta are obligatia de a-si dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie: - sa prevada mecanismul de sustinere, prin descrierea explicita a felului in care se materializeaza sustinerea;
- sa precizeze care sunt resursele respective, evidentiind faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul derularii contractului- safie sustinut de documente relevante care sa confirme mentiunile din angajament.Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractantefaptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Prin semnarea angajamentului ferm sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, autoritatea contractantaavand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Angajamentul de sustinere trebuie sa reprezinte un instrument juridic ferm ( conf. art.11 ind.1 din HG 925/2006 ).Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 lit. a, c1, d din OUG nr. 34/2006 actualizata.Se va prezenta : Angajamentul de sustinere ( Formularul 12 ) insotit de declaratia dinFormularul 8 A.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociasi in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de derulare a contractului.In cazul unei oferte comune se solicita prezentarea Acordului de asociere conform informatiilor dinFormularul 4., Experienta similara a ofertantului , rezultatain ultimii 5 ani(calculata pana la data limita de depunere aofertelor ) demonstrabila prin prezentarea Listei principalelor lucrari realizate in ultimii 5 ani ( Formularul 16 ), din care sa rezulte ca a executat lucrari similareprin cel putin 1 contract, max. 2 contracte de lucrari a carui/caror valoare cumulata a fost de min. 2.750.000 lei sau echivalent in alte monede.Cursurile de schimb leu/alta valuta din ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor vor ficursurile medii anuale stabilite de BNR.Lista va fi insotita de certificate/ documenteemise sau contrasemnate de o autoritate publica ori de catre clientul beneficiarprin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.., Experienta similara specifica pentru echipa de management a contractului supus achizitiei , demonstrabila prin indeplinirea urmatoarelor conditii : ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispunecel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului ( sau a obtinut angajamente de participare si disponibilitatedin partea persoanelor care nu sunt angajate ale acestuia ) : a. Managerul de proiect.Cerinte minime privindcalificarea si competentele: studii superioare , experientagenerala in domeniul studiilor de min. 5 ani , participareain cel putin un proiect / contract la nivelul caruia detinut functia de Manager de proiectsau Adjunct al acestuiab. Responsabilul tehnic cu executia , avand atestat in specialitatea A1 ? conform Ordin MLPTL 777/2003.Se mai solicita prezentarea : Listei cu personalul tehnic disponibil ( Formularul 19), Listei cu personalul de specialitate propus ( Formularul 20). Pentru fiecare din persoanele de specialitate propuse se vor prezenta: Curriculum vitae, in original ( Formularul 21) - doar pentru managerul de proiect ; diplomele si certificatele profesionale obtinute mentionate in CV;Declaratia de participare , in original ( Formularul 22); angajamente /acorduri de participare la realizarea contractului insotite de o declaratie pe propria raspundere privind contractele de lucrari/servicii in care acestia sunt eventual implicati la data depunerii ofertei; prezentarea de documente de la beneficiari/angajatori, care sa ateste experienta mentionata in CV . Dupa semnarea contractului trebuie sa prezinte dovada angajarii/colaborarii cu personalul de specialitate propus. In cazul in care expertii principali propusi sunt implicati si in alte proiecteofertantul trebuie sa faca dovada ca acestia pot aloca timpul si resursele necesare indeplinirii contractului supus achizitiei publice. In acest sens va completa Formularul 23- Declaratia de disponibilitate.Fiecare post va fi ocupat de o singura persoana., Informatii privind partea din contract pe care ?eventual ? ofertantul intentioneaza sa o subcontracteze
Se vor prezenta : Declaratieprivind partea din contract pe care ?eventual ? ofertantul intentioneaza sa o subcontracteze( Formularul 17 ); Acordul de subcontractare -Formularul 18 ( va fi solicitat doar ofertantului castigator pana la semnarea contractului ).In cazul asocierii( dar si in cazul in care este nominalizat un subcontractant a carei parte din contract o reprezinta punerea la dispozitia ofertantului a unor resurse tehnice ) ofertantii vor prezenta lista comuna cu expertii principali pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului. O persoana nu poate ocupa mai mult de un post in echipa de management.De asemenea - daca este cazul - ofertantul va indica in declaratia solicitata nr. si specializarile personalului de executie puse la dispozitia acestuia de catre subcontractantul nominalizat in oferta., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta are obligatia de a-si dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Angajamentul ferm prezentat de Ofertant trebuie: - sa prevada mecanismul de sustinere, prin descrierea explicita a felului in care se materializeaza sustinerea;
- sa precizeze care sunt resursele respective, evidentiind faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul derularii contractului
- sa fie sustinut de documente relevante care sa confirme mentiunile din angajament.Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractantefaptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Prin semnarea angajamentului ferm sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, autoritatea contractantaavand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Angajamentul de sustinere trebuie sa reprezinte un instrument juridic ferm ( conf. art.11 ind.1 din HG 925/2006).
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 indice 1, art. 180, si ale art. 181 lit. a, c1, d din OUG nr. 34/2006 actualizata.
Se vor prezenta : Angajamentul de sustinere ( Formularul 12) insotit de declaratia din Formularul 8A. Informatii privind sistemul de management al calitatiice va fi aplicat in contractSe va prezenta : - Certificatul ISO 9001 :2008sau echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul , valabil la data limita de depunere a ofertelorIn cazul unei asocieri fiecare membru al acesteia va indeplini aceasta cerinta insa doar pentru partea sadin contract pe care o va realiza., Informatii privind sistemul de management de mediu ce va fi aplicat in contract.Se va prezenta : - Certificatul ISO 14001:2004sau echivalent/ dovada auditului de certificare in baza careia urmeaza a se emite certificatul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare membru al acesteia va indeplini aceasta cerinta insa doar pentru partea sadin contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer