Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea conductei de alimentare cu apa de pe strada Babadag nr.5 (CT19, bl.1, bl. 3)


Detaliu pentru invitatia numarul 123455
Autoritate contractanta
Municipiul Tulcea
Cod de identificare fiscala: 4321429
Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea
Telefon: 0240519570
Fax: 0240517736
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitarea conductei de alimentare cu apa de pe strada Babadag nr.5 (CT19, bl.1, bl. 3)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74232220-2 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestarea urmatoarelor servicii: 1.Studiu de fezabilitate cu inclusiv Studiu topo si geotehnic2. Proiect tehnic;3. Detalii de Executie4. Documentatia pentru obtinerea avizelor, acordurilor, inclusiv a Autorizatiei de Construire, 5. Asistenta tehnica pe perioada executiei cat si in perioada de garantie a lucrarilor de constructie, privind obiectivul de investitii Reabilitarea conductei de alimentare cu apa de pe strada Babadag nr.5 (CT19, bl.1, bl. 3)
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 13.03.2008 16:52
Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA: str. Pacii nr. 20, parter Registratura , Localitatea: Tulcea , Cod postal: 820033
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA, Strada Pacii, nr.20, camera 101 , Localitatea: Tulcea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform Doc atribuire
PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA: str. Pacii nr. 20, Cam 204 et. II urmare solicitare fax 0240511230. Persoana de contact Iacob Maria tel. 0240511992. Costul Doc. atribuire este 150 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer