Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea conductei de transport gaze naturale 20? Onesti - Racova - Gheraiesti


Detaliu pentru invitatia numarul 355922
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 355922/21.11.2013
Denumire contract: Reabilitarea conductei de transport gaze naturale 20? Onesti - Racova - Gheraiesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803215, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Tatomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea conductei de transport gaze naturale 20? Onesti - Racova - Gheraiesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea conductei de transport gaze naturale 20? Onesti - Racova - GheraiestiValoarea estimata a contractului este de 8.878.542 lei.Cheltuielile diverse si neprevazute in suma de 807.140 lei, reprezinta ?10 % din valoarea estimata a contractului calculata fara aceste cheltuieli diverse si neprevazuta. Valoarea estimata a contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute este8.071.400 lei.
II.1.6) CPV: 45231220-3 - Lucrari de constructii de gazoducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 878, 542 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare :161.428, 00 lei , data la care se va face echivalenta leu/alta valuta(curs BNR) este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Virament bancar; - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata.
Garantie de buna executie
- cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate (Formularul 12A din Sectiunea Formulare - in original.)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C din Sectiunea Formulare - inoriginal- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent, Formular 12D din Sectiunea Formulare- in original- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata, (declaratie pe proprie raspundere) Formular 12E1 VADUVA PETRU ION Director General2 HATEGAN GHEORGHE Director General Adj.3 STEFANESCU IOAN Director Departament4 LUPEAN MARIUS Director Directie5 TATARU ION Director Departament6 IDU OLGA Director Directie7 PINZAR ADELA CRISTINA Director Directie8 COMSA ADRIAN Director Directie9 SORIN DEAC Sef Serviciu10 HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist11 FILIPAS LAURA Sef Birou12 TATOMIR MIHAELA ANDREEA Inginer13 SIMESCU VIORICA Tehnician14 PETRARIU IOAN Sef Serviciu15 BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic16 GOAGE MIHAI Consilier Juridic17 LIVIU DIAC ?ef ServiciuPrezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori)Certificate constatatoare scadente in luna anterioara a termenului limita de depunere ofertelelor(in original sau copie conform cu originalul ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident. Din formulare trebuie sa reiasa ca ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. -Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional);
- Operatorii economici vor prezenta inmod obligatoriu autorizatiile ETRI si ETC emise de ANRE(conform Legii 123/2012 si a Ord. ANRE 89/2009): s-a solicitat prezentarea in mod obligatoriu a autorizatiilor ETRI si ETC emise de ANRE, pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in sectorul gazelor naturale .In baza acestor regulamente operatorii economici romani sau straini care desfasoara activitatile mentionate sa detina in mod obligatoriu aceste autorizatii.- Operatorii economici vor prezenta inmod obligatoriu atestat tip Be pentru instalatii electrice de 0, 4 KV sau echivalent emis de ANRE, conform Ordinului 23/17.04.2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil aferent anului 2012vizat si inregistrat de organele competente, sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerintei;
- Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3., se va prezenta cifra de afaceri de minim 16.142.280 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 12HLista privind asigurarea cu personalul de specialitate si tehnic alocat pentru realizarea obiectivului, fiind strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, Formular 12I- Informatii privind subcontractantii : Se solicita completarea Formularului 12 G ; Se va preciza ce parti din contractintentioneaza sa se subcontracteze si in ce procent, O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Formular 12F;, Exp.sim.impusa minim ? 8.071.400 lei . ( val. estimata a contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute), formata din unul sau mai multe contracte, insotita de certificate/documente/ contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal receptie emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei(lucrari executate in pregim de presiune inalta p>6 bar, constructii conducte). ). Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit .Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. certificare asistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei, Certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer